Привет колеги и Христос воскресе. Искам да попитам някой дали знае на Лупо 1.0 двигател MPI, как функционира клапата за топъл/студен въздух. Изчетох много материали в нета, но намирам единствено за клапа управлявана с вакум. При мен не е така, явно е някаква биметална пружина /или пластина - прощавайте ако бъркам/. От както съм купил колата не съм се замислял, но от известно време забелязах, че при топло време или в задръстване имам чувството, че колата няма мощност/не че е много мощна де/, но се усеща спъната. Разглобих въздушния филтър и установих, че клапата е отворена за топлия въздух и затворена за студения. Нагрях пружината или там каквото е със сешоар, но не реаргира. Загрях двигателя и запуших тръбата за студен въздух, двигателя не променя работа и не дърпа въздух от там.
Въпроса ми е мога ли да я възстановя тази клапа, да я оставя така или принудително да я застопоря в отворено положение за студения въздух.
Прилагам снимки за яснота;
http://derivatsia.snimka.bg/automobiles ... 6.38551527
http://derivatsia.snimka.bg/automobiles ... uh.5125266
http://derivatsia.snimka.bg/automobiles ... 6.38551529
http://derivatsia.snimka.bg/automobiles ... 6.38551530
http://derivatsia.snimka.bg/automobiles ... 6.38551528
Благодаря предварително.
LUPO. 1.0 AUC - Клапа топъл студен въздух.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 05 дек 2012 0:47
- Автомобил: VW Lupo 1.0 MPI
- Двигател: AUC 2001
- Местоположение: sofia
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: LUPO. 1.0 AUC - Клапа топъл студен въздух.
махни тръбата за топъл въздух и виж дали ще има подобрение в работата на двигателя
- hooligans
- Мнения: 18718
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: LUPO. 1.0 AUC - Клапа топъл студен въздух.
Оправи си заглавието според шаблона!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта