Здравейте, карах колата при няколко души, както и на диагностика. Закачаха газ-анализатори, компютри и нищо... Сменен е горивният филтър, свещите, кабелите...
Когато карам между 2 и 3000 оборота колата заглъхва, сякаш губи мощност, от 3 до 5000 върви нормално и на 5000 оборота се включва прекъсвача...
Колата върви и на метан, но винаги гледам да я карам и на бензин.По-очевидна е разликата в мощността на метан, въпреки, че там не се появява постоянно... Понякога не може да вдигне повече от 3000 оборота, няма придърпване, но няма и мощност, а на магистралата трудно вдига повече от 100, въпреки че преди вървеше съвсем спокойно със 140-160... Не съм я водил на газаджия, защото има проблем и на бензин... Някакви идеи някой?
Polo 9N 1998 1.6 101 hp. прекъсвач на 5000 об./м.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: Polo 9N 1998 1.6 101 hp. прекъсвач на 5000 об./м.
Няма как да е 9n и да е 98 набор
Re: Polo 9N 1998 1.6 101 hp. прекъсвач на 5000 об./м.
sebulba1 написа:Няма как да е 9n и да е 98 набор
Така пише на талона... Колата е седан, ако има значение...
- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
Re: Polo 9N 1998 1.6 101 hp. прекъсвач на 5000 об./м.
Здравейте,
От това описание бих казал, проблем с датчика на коляновия вал, при загуба на синхронизация прекъсвача пада на около 5100 об/мин, предполагам авариен режим.
Поздрави!
От това описание бих казал, проблем с датчика на коляновия вал, при загуба на синхронизация прекъсвача пада на около 5100 об/мин, предполагам авариен режим.
Поздрави!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта