Поло 1.4 1998 APQ проблем след смяна на бензинова помпа

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo и Fox
krasi2087
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 19 апр 2012 4:14
Автомобил: VW Polo
Двигател: APQ 1998
Местоположение: Разлог

Поло 1.4 1998 APQ проблем след смяна на бензинова помпа

Мнениеот krasi2087 » Чет 05 юли 2018 22:24


Здравейте, преди няколко дни смениха в сервиз Гланц, Баня, Карловско бензиновата помпа след като ме остави на пътя. След смяната колата вървеше добре около 150 км, след което при изкачвания започна да губи мощност и гасне :scare3 , като ако я спъна потегля все едно и няма нищо. Вчера смених горивният филтър но без промяна. На помпата идват 12v на контакт без прекъсвания. Пали без проблем.
Някакви идеи?




Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1268
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Поло 1.4 1998 APQ проблем след смяна на бензинова помпа

Мнениеот vladovelin » Чет 05 юли 2018 23:03


При мен се получи подобно нещо след смяна на бензинова помпа.При ниско ниво на бензина в резервоара и влизане в завой с по-голяма скорост мотора заглъхва.Това се случва когато стрелката е на червените черти на скалата на бензиномера.
Опитай с по-високо ниво на бензин дали ще гасне мотора.


krasi2087
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 19 апр 2012 4:14
Автомобил: VW Polo
Двигател: APQ 1998
Местоположение: Разлог

Re: Поло 1.4 1998 APQ проблем след смяна на бензинова помпа

Мнениеот krasi2087 » Пет 06 юли 2018 13:35


Бензина е половин резервоар и толкова показва на таблото, но ще пробвам. Помпата е Meat & Doria.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 280
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw Sharan 1_8 Т ______Vw Polo 1_4
Двигател: 2004 AWC _______2000 AKK
Местоположение: Pernik

Re: Поло 1.4 1998 APQ проблем след смяна на бензинова помпа

Мнениеот ivuchev » Пет 06 юли 2018 19:40


Обикновено в резервоара има едни гофрирани маркучи които са устойчиви на бензин от всички страни, но обикновено майсторите ги фъргат и слагат обикновен маркуч който за един месец от вън се разпада , скашква и слепва. Затова предпочитам да си правя тези манипулация сам.
Точно за 2 часа без да бързам си замених помпата само бибото ако мога така да се изразя и си го направих мераклийската. С гофриран маркуч защото съм брал ядове като теб на голф 3 2е.
Помпата ми е пиербург. Нямах доверие на италианските защото колата няма друга алтернатива. Имах проблеми с български помпи пловдивски на спектроматик бегай далече от това име. Евтинджос са но пълен боклук.
Прикачени файлове
object_3197.jpg
object_3197.jpg (89.27 KиБ) Видяна 261 пъти


krasi2087
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 19 апр 2012 4:14
Автомобил: VW Polo
Двигател: APQ 1998
Местоположение: Разлог

Re: Поло 1.4 1998 APQ проблем след смяна на бензинова помпа

Мнениеот krasi2087 » Съб 07 юли 2018 7:24


Благодаря, ще проверя при първа възможност, макар че помпата е монтирана в понеделник но може да не са ги сложили добре. Тези дни ще проверя и налягането.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1438
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 1.4 1998 APQ проблем след смяна на бензинова помпа

Мнениеот freelancer » Пон 09 юли 2018 21:45


Редовният номер на масторите е да сложат гумирания пръстен на помпата и така да я вкарат в дупката. Първо се слага пръстена, наглася се добре да легне плътно и после се слага помпата!
С много усилие по първия начин успяват да натикат помпата, но се получава този ефект.
Помпата ми е също Пиербърг, купих я с кошницата и си я монтирах сам, за да нямам проблеми. :c020
Кофти монтаж колега, сваляй я и огледай ПОЛОжението, да видиш, какви са ги надробили масторите.



Върни се в “Polo, Lupo & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта