Здравейте днес бях на газаджия да обслужи газовата и при диагностиката каза, че не работи правилно на бензен. Използва термини които чувам за първи път но и немога да ги повторя.
Ще се опитам да обясня: при паленето и първоначална работа работели всички дюзи а след това компа трябвало да ги командва и да работят една по една с различни стойности но при мен си продялжава да работят всичките едновременно и според него това е някакъв авариен режим. Някакви идей и насоки от разбирашите?
Поло 1.4 AEX 96год. Проблем с дюзите
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 22 окт 2007 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.4 AEX 96год. Проблем с дюзите
Тоя майстор да е чувал за full group, не знам дали при този двигател трябва да му работят инжекторите секвенциално, може и така да си работи двигателя, всички инжектори си пръскат заедно или по двойки, трябва да провериш. Ако нямаш проблеми с паленето, не се занимавай с глупости, така или иначе си караш на газ, плюс това, полото, което си споменал няма авариен режим, limp mode.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 22 окт 2007 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 1.4 AEX 96год. Проблем с дюзите
А точно това каза full group работело а трябвало според него по двойки
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1.4 AEX 96год. Проблем с дюзите
Датчика на разпределителния вал ако е заминал почва да пуска на куп дюзите.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.4 AEX 96год. Проблем с дюзите
Банчев, дава ли го, като грешка, ако не му работи датчика?
Знаеш ли, в кой блок се вижда във VCDS, как работят инжекторите?
Датчикът при нас е индуктивен, един цилиндър, освен да е пукнат и да влиза масло или да му е проблемна буксата.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Поло 1.4 AEX 96год. Проблем с дюзите
Единствения датчик (хол) му е в делкото,ако той спре,въобще няма да запали.AER,AEX,AEE не са фулгруп.Да не би майстора да е имал в предвид,че газовите дюзи са ти направени да впръскват едновременно?При газовите системи,можеш да ги правиш както искаш.
Другото е нещо при връзването на газовия компютър да са ти объркани кабелите и от там да идват аномалиите.Не е лошо да се проследи кое как е прекъснато.
Другото е нещо при връзването на газовия компютър да са ти объркани кабелите и от там да идват аномалиите.Не е лошо да се проследи кое как е прекъснато.
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1.4 AEX 96год. Проблем с дюзите
Lancer не знам по vcds как е, от опит с бмвто го хванах- там като думна на р. вала и работеше като ярмомелка и харчеше като зил. Почва да меля, работи грубо и мирише на сурово гориво.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 22 окт 2007 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 1.4 AEX 96год. Проблем с дюзите
Bai Sando написа:Единствения датчик (хол) му е в делкото,ако той спре,въобще няма да запали.AER,AEX,AEE не са фулгруп.Да не би майстора да е имал в предвид,че газовите дюзи са ти направени да впръскват едновременно?При газовите системи,можеш да ги правиш както искаш.
Другото е нещо при връзването на газовия компютър да са ти объркани кабелите и от там да идват аномалиите.Не е лошо да се проследи кое как е прекъснато.
Майстора обясни, че взима сигнал от бензиновите дюзи и съответно вижда как работят.
Датчика го в делкото го смених съвсем на скоро.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта