Здравейте, преди няколко дни смениха в сервиз Гланц, Баня, Карловско бензиновата помпа след като ме остави на пътя. След смяната колата вървеше добре около 150 км, след което при изкачвания започна да губи мощност и гасне , като ако я спъна потегля все едно и няма нищо. Вчера смених горивният филтър но без промяна. На помпата идват 12v на контакт без прекъсвания. Пали без проблем.
Някакви идеи?
Поло 1.4 1998 APQ проблем след смяна на бензинова помпа
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Поло 1.4 1998 APQ проблем след смяна на бензинова помпа
При мен се получи подобно нещо след смяна на бензинова помпа.При ниско ниво на бензина в резервоара и влизане в завой с по-голяма скорост мотора заглъхва.Това се случва когато стрелката е на червените черти на скалата на бензиномера.
Опитай с по-високо ниво на бензин дали ще гасне мотора.
Опитай с по-високо ниво на бензин дали ще гасне мотора.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 19 апр 2012 4:14
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: APQ 1998
- Местоположение: Разлог
Re: Поло 1.4 1998 APQ проблем след смяна на бензинова помпа
Бензина е половин резервоар и толкова показва на таблото, но ще пробвам. Помпата е Meat & Doria.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Поло 1.4 1998 APQ проблем след смяна на бензинова помпа
Обикновено в резервоара има едни гофрирани маркучи които са устойчиви на бензин от всички страни, но обикновено майсторите ги фъргат и слагат обикновен маркуч който за един месец от вън се разпада , скашква и слепва. Затова предпочитам да си правя тези манипулация сам.
Точно за 2 часа без да бързам си замених помпата само бибото ако мога така да се изразя и си го направих мераклийската. С гофриран маркуч защото съм брал ядове като теб на голф 3 2е.
Помпата ми е пиербург. Нямах доверие на италианските защото колата няма друга алтернатива. Имах проблеми с български помпи пловдивски на спектроматик бегай далече от това име. Евтинджос са но пълен боклук.
Точно за 2 часа без да бързам си замених помпата само бибото ако мога така да се изразя и си го направих мераклийската. С гофриран маркуч защото съм брал ядове като теб на голф 3 2е.
Помпата ми е пиербург. Нямах доверие на италианските защото колата няма друга алтернатива. Имах проблеми с български помпи пловдивски на спектроматик бегай далече от това име. Евтинджос са но пълен боклук.
- Прикачени файлове
-
- object_3197.jpg (89.27 KиБ) Видяна 1371 пъти
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 19 апр 2012 4:14
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: APQ 1998
- Местоположение: Разлог
Re: Поло 1.4 1998 APQ проблем след смяна на бензинова помпа
Благодаря, ще проверя при първа възможност, макар че помпата е монтирана в понеделник но може да не са ги сложили добре. Тези дни ще проверя и налягането.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.4 1998 APQ проблем след смяна на бензинова помпа
Редовният номер на масторите е да сложат гумирания пръстен на помпата и така да я вкарат в дупката. Първо се слага пръстена, наглася се добре да легне плътно и после се слага помпата!
С много усилие по първия начин успяват да натикат помпата, но се получава този ефект.
Помпата ми е също Пиербърг, купих я с кошницата и си я монтирах сам, за да нямам проблеми.
Кофти монтаж колега, сваляй я и огледай ПОЛОжението, да видиш, какви са ги надробили масторите.
С много усилие по първия начин успяват да натикат помпата, но се получава този ефект.
Помпата ми е също Пиербърг, купих я с кошницата и си я монтирах сам, за да нямам проблеми.
Кофти монтаж колега, сваляй я и огледай ПОЛОжението, да видиш, какви са ги надробили масторите.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта