Поло '98 1.0, нестабилни градуси и още

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Tisho777
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 06 авг 2018 13:10
Автомобил:
Двигател:

Поло '98 1.0, нестабилни градуси и още

Мнениеот Tisho777 » Пон 06 авг 2018 13:26


Привет,

нов съм във форума и с марката, и от скоро карам гореспоменатата кола от време на време. Никога не е била на газ. Колата е стегната за годините си и е супер за софийско градско, но има някои неща, за които бих се радвал хора, карали такава кола, да споделят по следните точки:

1. Двигателя никога не вдига повече от 90 градуса. Но стига тези градуси само в задръстване. При каране държи около 80, а при надолнище или дълго каране връща чак до 65-70, понякога и повече. Това не ми изглежда нормално, предвид и жегите. Може би проблема е в термостата? В тези жеги бензин трябва да закове 90 градуса нон-стоп. Вода и масло са си отделно, и са ОК.
2. Оборотите са винаги равномерни. Държи около 1200, когато температурата на двигателя е под 90, и падат на 850 при загряд на 90 гр. двигател. Това става само при дълго висене в задръстване. Мирише отзад повече на бензин, отколко мисля че трябва, и май нещо се бърка с тези градуси в двигателя и работи обогатено. Разхода е около 9-10/100 градско в София. Не се ползва климатика.
3. Казват ми, че било нормално, но при изключване от скорост държи високи обороти (около 2000) до спиране. При 0 км/ч си падат на нивото за празен ход.
4. Стартера не върти двигателя всеки път. Казват ми, че се рециклирал с нов бендикс и пак ставал като нов. Истина?

Благодаря предварително за помощта!




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Поло '98 1.0, нестабилни градуси и още

Мнениеот vanesto » Пон 06 авг 2018 13:40


1. Термостатът ти е за смяна.
2. Температурен датчик на антифриза. Трябва да се проверят показанията му с Ваг ком, или друга програма.
3. Не е нормално.
4. Не е от бендикса, от включвателя е, или четките са свършили. За да стане като нов се сменят и доста други части. Първо отиди на майстор да го види, може да минеш само с четки, втулки и почистване, или само включвател. Ако е много зле работата, продават цели рециклирани. А може въобще да не е от стартера, може от клемореда, или лоша връзка да е. Така, че без да го е видял майстор, можем само боб да хвърляме. Можеш и сам да си го провериш с един кабел, но не знам дали ти се занивама. Има писано в много теми как става.


Tisho777
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 06 авг 2018 13:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло '98 1.0, нестабилни градуси и още

Мнениеот Tisho777 » Пон 06 авг 2018 14:21


Мерси за бързите отговори, vanesto!

От всичките неща, обаче, задържането на високи обороти при празен ход до самото спиране ме хвърлят най-много в джаза. Все едно е вързано със скоростомера. И при 5 км/ч да се пъпли, пак ги задържа. Казаха ми "това го правили всички малолитражки". Карал съм малолитражки, такова чудо никога не съм виждал...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19137
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло '98 1.0, нестабилни градуси и още

Мнениеот stefan4o » Вто 07 авг 2018 8:17


Глупости на търкалета, така били малолитражките :screwy



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта