Привет,
нов съм във форума и с марката, и от скоро карам гореспоменатата кола от време на време. Никога не е била на газ. Колата е стегната за годините си и е супер за софийско градско, но има някои неща, за които бих се радвал хора, карали такава кола, да споделят по следните точки:
1. Двигателя никога не вдига повече от 90 градуса. Но стига тези градуси само в задръстване. При каране държи около 80, а при надолнище или дълго каране връща чак до 65-70, понякога и повече. Това не ми изглежда нормално, предвид и жегите. Може би проблема е в термостата? В тези жеги бензин трябва да закове 90 градуса нон-стоп. Вода и масло са си отделно, и са ОК.
2. Оборотите са винаги равномерни. Държи около 1200, когато температурата на двигателя е под 90, и падат на 850 при загряд на 90 гр. двигател. Това става само при дълго висене в задръстване. Мирише отзад повече на бензин, отколко мисля че трябва, и май нещо се бърка с тези градуси в двигателя и работи обогатено. Разхода е около 9-10/100 градско в София. Не се ползва климатика.
3. Казват ми, че било нормално, но при изключване от скорост държи високи обороти (около 2000) до спиране. При 0 км/ч си падат на нивото за празен ход.
4. Стартера не върти двигателя всеки път. Казват ми, че се рециклирал с нов бендикс и пак ставал като нов. Истина?
Благодаря предварително за помощта!
Поло '98 1.0, нестабилни градуси и още
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Поло '98 1.0, нестабилни градуси и още
1. Термостатът ти е за смяна.
2. Температурен датчик на антифриза. Трябва да се проверят показанията му с Ваг ком, или друга програма.
3. Не е нормално.
4. Не е от бендикса, от включвателя е, или четките са свършили. За да стане като нов се сменят и доста други части. Първо отиди на майстор да го види, може да минеш само с четки, втулки и почистване, или само включвател. Ако е много зле работата, продават цели рециклирани. А може въобще да не е от стартера, може от клемореда, или лоша връзка да е. Така, че без да го е видял майстор, можем само боб да хвърляме. Можеш и сам да си го провериш с един кабел, но не знам дали ти се занивама. Има писано в много теми как става.
2. Температурен датчик на антифриза. Трябва да се проверят показанията му с Ваг ком, или друга програма.
3. Не е нормално.
4. Не е от бендикса, от включвателя е, или четките са свършили. За да стане като нов се сменят и доста други части. Първо отиди на майстор да го види, може да минеш само с четки, втулки и почистване, или само включвател. Ако е много зле работата, продават цели рециклирани. А може въобще да не е от стартера, може от клемореда, или лоша връзка да е. Така, че без да го е видял майстор, можем само боб да хвърляме. Можеш и сам да си го провериш с един кабел, но не знам дали ти се занивама. Има писано в много теми как става.
Re: Поло '98 1.0, нестабилни градуси и още
Мерси за бързите отговори, vanesto!
От всичките неща, обаче, задържането на високи обороти при празен ход до самото спиране ме хвърлят най-много в джаза. Все едно е вързано със скоростомера. И при 5 км/ч да се пъпли, пак ги задържа. Казаха ми "това го правили всички малолитражки". Карал съм малолитражки, такова чудо никога не съм виждал...
От всичките неща, обаче, задържането на високи обороти при празен ход до самото спиране ме хвърлят най-много в джаза. Все едно е вързано със скоростомера. И при 5 км/ч да се пъпли, пак ги задържа. Казаха ми "това го правили всички малолитражки". Карал съм малолитражки, такова чудо никога не съм виждал...
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло '98 1.0, нестабилни градуси и още
Глупости на търкалета, така били малолитражките
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта