Здравейте колеги :)
Става въпрос за горе посоченото Поло на приятел е и си е изгубил единия ключ. Искаше да извади още един ключ ,но му искаха между 100-150лв което и на мен ми се вижда много, та вчера извадихме дубликат само перото на ключа и искахме да извадим чипа от оригиналния ключ и да го залепим около "контакта" на колата обаче чипа беше залепен с "Капчица" за основата на ключа и няма вадеде, не посмях по силно да го пробвам, че има само един работещ ключ да не остане и без него. Та имам ВагКом и искам да питам възможно ли е и как става ако може да изключим имобилайзера. Търсих из форума ,но не намерих решение. Или ще е по добре от оригиналния ключ леко да се изреже пластмасата около чипа и да се сложи (под волана), но някак си все не ми се унищожава оригиналния ключ
Поло 1,6 97-ма AFT-мотор изключване на имобилайзер
- Gazaro_wow
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Поло 1,6 97-ма AFT-мотор изключване на имобилайзер
Имобилайзера се изключва с Wag Commander.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 22 окт 2007 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 1,6 97-ма AFT-мотор изключване на имобилайзер
Дайте малоко повече информация. Как по точно се изключва.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта