Привет, колеги!
След като смених таблото на гореспоменатото Polo започна да мига лампата за маслото и да свири зумера. Опитвам се да разбера дали това е по-скоро от разликата в двете табла или просто и това ми е било развалено на старото и реално има причина да мига и свири. Отделно стрелката за температурата спада до към 70 след като веднъж стигне 90, но не забелязах от какво точно се предизвиква това.
Реално доколкото знам на старото не ми работеха само оборотомера и скоростомера.
таблото което имах преди
таблото което сложих сега
П.П. Отделно колата има и други проблеми които не знам дали са свързани по някакъв начин с този. Понякога гасне веднага след палене и и трябват между 2-3 опита и 10ина минути почивка за да запали нормално. Също и държи 1000 оборота дори след като загрее и се получава нещо като придърпване между 1700 и 1800 оборота.
Polo 6N 1996 г. 1.6 АЕЕ - лампа налягане масло след смяна на табло
- Тодор.Итев
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 15 апр 2017 13:52
- Автомобил: VW Golf 4 1J1
- Двигател: AZD 2002
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 6N 1996 г. 1.6 АЕЕ - лампа налягане масло след смяна на табло
Първото ти табло е било от дизелова кола, според мен.
Вероятно е да имаш и прецакан термостат, освен другите проблеми, които си изброил.
Вероятно е да имаш и прецакан термостат, освен другите проблеми, които си изброил.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 6N 1996 г. 1.6 АЕЕ - лампа налягане масло след смяна на табло
1. Измери налягането на маслото.
2.Проблемите описани в П.П. са от замърсена дроселова клапа или износена / луфтове /Почистване със спрей за карбуратори - има теми за това и после адаптация на др. клапа / ако реши да се адаптира /.
2.Проблемите описани в П.П. са от замърсена дроселова клапа или износена / луфтове /Почистване със спрей за карбуратори - има теми за това и после адаптация на др. клапа / ако реши да се адаптира /.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: Polo 6N 1996 г. 1.6 АЕЕ - лампа налягане масло след смяна на табло
Така става,ако таблото е от голф 3. Външно почти нямат разлика,но на голфа има 2 датчика за маслото. Някъде се пускаше един пин на маса и проблема с лампата се оправяше. Има някъде тема във форума.
- Тодор.Итев
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 15 апр 2017 13:52
- Автомобил: VW Golf 4 1J1
- Двигател: AZD 2002
Re: Polo 6N 1996 г. 1.6 АЕЕ - лампа налягане масло след смяна на табло
stefan4o написа:Първото ти табло е било от дизелова кола, според мен.
Вероятно е да имаш и прецакан термостат, освен другите проблеми, които си изброил.
Сега като се замисля, човека от който я взех мисля спомена нещо за термостата.
kris11 написа:1. Измери налягането на маслото.
2.Проблемите описани в П.П. са от замърсена дроселова клапа или износена / луфтове /Почистване със спрей за карбуратори - има теми за това и после адаптация на др. клапа / ако реши да се адаптира /.
Налягането не успях да го измеря днес но почистих дроселовата клапа с такъв спрей. Само трябва да видя как стоят нещата с тази адаптация. Тук там четох да се откача акумулатора после да работи на свободни някакви минути, на други места пишеше, че това 100% няма да стане и трябва VAGCOM. Дали може това да стане с най-обикновен кабел от ebay с безплатната версия на програмата, защото мога да намеря такъв, или трябва да я карам в сервиз?
sebulba1 написа:Така става,ако таблото е от голф 3. Външно почти нямат разлика,но на голфа има 2 датчика за маслото. Някъде се пускаше един пин на маса и проблема с лампата се оправяше. Има някъде тема във форума.
Нищо чудно, защото като търсих това "новото" табло по някакви кодове ми излезе, че е за Golf/Vento. Ще се опитам да намеря какво точно се прави.
Благодаря на всички за отговорите!
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Polo 6N 1996 г. 1.6 АЕЕ - лампа налягане масло след смяна на табло
Намери си същото табло до 6000 об.
На АЕЕ и АЕХ се монтират такива табла.
Зумера ти свири,защото нямаш втори датчик за маслото и като подмине 2500 об таблото почва да пищи.
При АЕЕ зумер няма,защото и втори датчик няма
Става също и от голф 3 с АЕЕ или АЕХ.
Когато имах Голф 3 с АЕЕ пробвах да сложа табло от 115 к.с. което е до 7000 об и също ми свиреше зумера след 2500 об.Намерих си оригиналното и нищо не свиреше вече
На АЕЕ и АЕХ се монтират такива табла.
Зумера ти свири,защото нямаш втори датчик за маслото и като подмине 2500 об таблото почва да пищи.
При АЕЕ зумер няма,защото и втори датчик няма
Става също и от голф 3 с АЕЕ или АЕХ.
Когато имах Голф 3 с АЕЕ пробвах да сложа табло от 115 к.с. което е до 7000 об и също ми свиреше зумера след 2500 об.Намерих си оригиналното и нищо не свиреше вече
- Тодор.Итев
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 15 апр 2017 13:52
- Автомобил: VW Golf 4 1J1
- Двигател: AZD 2002
Re: Polo 6N 1996 г. 1.6 АЕЕ - лампа налягане масло след смяна на табло
Благодаря за обяснението. Има ли вариант в който таблото да е до 6000 об. и пак да е от VW с два датчика, или ако е като старото ми на външен вид да го взимам?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Polo 6N 1996 г. 1.6 АЕЕ - лампа налягане масло след смяна на табло
Мисля,че само пълните инжекции като АЕЕ/АЕХ/АЕR са с табла до 6000 об.Което и да вземеш,ще стане.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта