Polo 2F- смяна на крушките на километража.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Polo 2F- смяна на крушките на километража.
Здравейте колеги. Днес с един колега от завода се помъчихме да му сменим крушките на километража, че не свети, ама с риск да не строшим нещо решихме да оставим за утре.Пък и нямаше време. Та да ви питам някой знае ли как се сменят- сваля ли се таблото, и ако да- как? Благодаря предварително...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 2F- смяна на крушките на километража.
как без да свалиш таблото ще сменяш лампи Кабелния сноп не е не е дълъг и може на място за се свалят , ако знаеш какво правиш..За по- лесно разкачаш куплунга и таблото в скута. става като поръчаш от Китах=й , но идват след около месец, но не изкарват много.Вариант е да насадиш Лед лента или бели светодиоди през резистор.
Пробвах с тези Лед , които са в цокъл на орг. лампа - каерат ден до пладне. 2011 налепих бели светодиоди по 4 на лампа + резистори - досега си светят без проблем на Шарана . Площадките на лампите са големи и търпят запояване. На Г3 то на покойната ми съпруга пак бях налепил бели светодиоди
То и 2Ф ма 2 лампи за таблото за осветление на таблото.. А пък и какво те бърка сваляна на табло - ни волан се сваля ни нищо
Пробвах с тези Лед , които са в цокъл на орг. лампа - каерат ден до пладне. 2011 налепих бели светодиоди по 4 на лампа + резистори - досега си светят без проблем на Шарана . Площадките на лампите са големи и търпят запояване. На Г3 то на покойната ми съпруга пак бях налепил бели светодиоди
То и 2Ф ма 2 лампи за таблото за осветление на таблото.. А пък и какво те бърка сваляна на табло - ни волан се сваля ни нищо
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Polo 2F- смяна на крушките на километража.
Питам, защото на някои от по дъртите коли можеше да се бръкне отзад изпод таблото и да се сменят на място. На тико, на стария матиз, на едно сузуки така ставаше, и си помислих, че може и на старото поло така да става, ама явно не. А и не знам там кое трябва да се свали, за да изкарам таблото и има ли някакъв чалъм, че да не потрошим пластмасите.. То тая работа остана за събота, та тогава ще го видим. Поне някой знае ли крушките какви са.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 2F- смяна на крушките на километража.
Питаш за нещо дето съм го правил преди 8-9 г.От ЛЕД със цокъла на оригиналните лампи не съм доволен. Бързо се предадоха /хем имам отделно регулатор в самото табло / така, че не е от високо напрежение да дават фира/.
Около самото табло има пластмасов кожух на щипки дали име винтове не помня.
П.П. Ако поръчваш от Алито - пусни 1 линк
Около самото табло има пластмасов кожух на щипки дали име винтове не помня.
П.П. Ако поръчваш от Алито - пусни 1 линк
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Polo 2F- смяна на крушките на километража.
Днес правих тази манипулация на голфа.
Отляво на ключа за фаровете се сваля една пластмасова капачка.Бърка се с пръст отляво на ключа за фаровете и се натиска едно чопче. Ключа се освобождава и леко се изтегля навън без да се пипа букс ата
С кабелите.Под него в десния му край се вижда винт за крастата отверка.Сваля се винта. В дясно на таблото се снема една пластмасова капачка.Под нея е вторият винт за кръстата отверка.Тези два винта държат рамката на таблото.Внимателно се откопчава рамката с джобно ножче и се изважда/ първо горния край има закопчалки/.Под рамката се намират два винта за кръстата отверка ляво и дясно. След тяхното развиване, таблото леко се издърпва и в горната му страна се намират две крушки за осветление На уредите.
Снемат се като се завъртат на 90 градуса наляво и се изтеглят.
След поставяне на нова крушка се включват габарити за проверка дали лампата е поставена добре.
Въпреки че само цокъла е достъпен , се забелязва дали лампата свети вътре.
Крушките не бяха изгорели, но сложих две нови 12v 2w . Цената им е 2лв.
При тях се разхлабват пластините, които ги държат към платката.
Сглобяване по обратния ред.
Така е за голфа.При Поло предполагам е подобно.
Отляво на ключа за фаровете се сваля една пластмасова капачка.Бърка се с пръст отляво на ключа за фаровете и се натиска едно чопче. Ключа се освобождава и леко се изтегля навън без да се пипа букс ата
С кабелите.Под него в десния му край се вижда винт за крастата отверка.Сваля се винта. В дясно на таблото се снема една пластмасова капачка.Под нея е вторият винт за кръстата отверка.Тези два винта държат рамката на таблото.Внимателно се откопчава рамката с джобно ножче и се изважда/ първо горния край има закопчалки/.Под рамката се намират два винта за кръстата отверка ляво и дясно. След тяхното развиване, таблото леко се издърпва и в горната му страна се намират две крушки за осветление На уредите.
Снемат се като се завъртат на 90 градуса наляво и се изтеглят.
След поставяне на нова крушка се включват габарити за проверка дали лампата е поставена добре.
Въпреки че само цокъла е достъпен , се забелязва дали лампата свети вътре.
Крушките не бяха изгорели, но сложих две нови 12v 2w . Цената им е 2лв.
При тях се разхлабват пластините, които ги държат към платката.
Сглобяване по обратния ред.
Така е за голфа.При Поло предполагам е подобно.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта