Lupo 1.4 ahw пали на 3 цил.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Lupo 1.4 ahw пали на 3 цил.

Мнениеот dbanchev » Пон 28 яну 2019 17:28


Такаа... Да споделя с какво ме тормози за n- ти стотен път този прекрасен мотор ... Между впрочем 1 е в мазето вече, този му е 2ри немски, неговия си талянромляните го беха изяли от не смяна на масло... Та намерихме читав немски матор и бам в коша, това беше 2014та, до скоро беше чук, докато не духна гарнитура и докато го угаси моята кака думна маркучи удари 110гр па и горница....
Та смених гарнитура, шлайф тиква, гумички, клапани- всичко както си му е ред.... Обаче.... от тогава на студено палене гадта пали на 3цил. След 1, 2мин работа се оправя.
Закачах я, всичко по ел. частта ток не, че скоро не бях сменял дросел, темп датчик, ламбда, бобина абе само жиците са си нейните си .
Та светна ми в тиквата куха да мерна и компресия и бам 2ри цил на студено аут... позагрее появИ се но е около 8, другите са 9, 9.5 . И така споделям за сведение само. На freelancer ако чете още тук знам, че ще е интересно, както и на др изпатили от тоя мижав захарен мотор. Иначе пък изравни ли пущината драпа като маче по дърво и не харчи мн- разбирайте най- вече масло..... :mhihi :beer




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Lupo 1.4 ahw пали на 3 цил.

Мнениеот freelancer » Вто 19 фев 2019 14:47


Здравей колега!
Чета от време на време, но много рядко. Вече полото ми е последна грижа, мина ми мерака и докато върви ще го карам, докато спре, не му се връзвам. Между другото от доста време всичко перфектно, особено в студеното. Обаче тези дни в топлото, като реша да тръгна веднага след, като съм го запалил и започна да насича, все едно не му стига горивото. Та вече започнах да си мисля, че тия гурели наистина имат някакъв софтуерен проблем, трябва им време да се адаптират след по-големи разлики в околната температура, не знам и вече ми е все тая, достатъчно пари набих, време е за друга кола.
Друго, което ми идва на акъла, защото проблемът се появява от време на време и вече много по рядко е, че случвам на скапан бензин, макар, че зареждам само от Шел, все пак не е гаранция, странна работа.
Иначе, при теб термостата ли е блокирал затворен? Компресията се качва заради маслото ли? Абе дърти двигатели са и с тия алуминиеви глави, не си заслужава ремонта.
Много и удисваш на жената, я и купи един ярис да си починеш и ти от ремонти. :mhihi
:beer


Потребителски аватар
Kris4o
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 14:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PB
Местоположение: Смолян

Re: Lupo 1.4 ahw пали на 3 цил.

Мнениеот Kris4o » Пет 19 апр 2019 18:16


Аз само да вметна....спам малко....ама във ФБ имаме група....Lupo Club Bulgaria....който иска може да заповяда :)
А сега по темата....може да е от клапаните....ако не са паснати както трябва или от водачите....и като загрее се наместват :)


gamena666
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 04 юни 2011 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Lupo 1.4 ahw пали на 3 цил.

Мнениеот gamena666 » Сря 07 авг 2019 11:56


Сега, за да върви на 3 цилиндъра, нещо не чу достига или ток в някой от цилиндите / бобина, кабели, свещи/, или гориво /дюзи, бензинова помпа/ или въздух / дебитомер /МАП, МАФ сензор/ и дросел клапа/, или изходящите газове - запушени колекторни тръби, ЕГР - клапан и т.н. - Аки всичко това е наред, ще трябва да се търси проблема по гарнитурките.
Какво казва диагностиката на компютъра?
Дроселовата клапа адаптирана ли е ?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта