Здравейте, за да опиша проблема започвам отдалече.
Предимно зимата при по-ниски температури,ако не се кара 2-3 дена (колкото по-ниски толкова бързо пада) и колата не може да запали.Взех нов акумулатор и с него същия проблем.Първите признаци са все по трудно палене,всеки следващ път по трудно пали и на 3-тото палене(не последователни а след няколко часа покой) не успява да завърти и акумулатора пада напълно.Взех си една джаджа в запалката която мери волтажа.Забелязах,че при подгрева от 11,8-7V примерно пада на 9.3-4,което заради подгрева и стартера мисля че е нормално.Но падна ли под 11.6 преди подгрева,не успявам да завъртя и акумулатора пада. Смянях батериите същата работа.Моя акумулатор на друга кола няма проблеми със седмици в зимата без да се пали,върти от раз. Алтернатора ми вади 14.3-7V.Мерих за утечка (мултицета на 10А на съответната сонда,разкачам минусувата клема и допирам на акуто и на клемата) вади ми 0.15-16 - Радиото е изключено,алармата(не е заводска) пусната,джаджата в запалката.Вадя джаджата падам на 0.13,изключвам алармата падам на 0.12,махам панела на радиото падам на 0.05-6.Извадих бушон 22(10а Cigaretlighter/radio) и показанията на мултицета 0.01. Дотук ясно,интересното е,че лятото при високите температури нямам никакъв проблем(е колата не е седяла повече от 3-4 дена без да се кара),акумулатора е 74Аh,така че дори и да ми дърпа 0.16 за 24ч ще отидат 3,9Ah за 3 дена 12ah остават едни ~55Ah,който смятам че за това двигателче трябва да стигнат за да подгреее и завърти стартера.Пример: сутрин в 7ч паля с колебания (трудно върти но запалва), карам 3км до работа и оставям колата, в 17ч паля отново пак от 1-я път но вече по трудно,на другия ден 7ч още по- трудно и в 17ч на магия завърта и така 3-тата сутрин вече не успява да завърти от 1-я път ,а от 2-ри няма смисъл да опитвам,понеже чак часовника угасва след 1-я опит.
Polo Classic 97г. 1.9 SDI - проблем ПОДГРЕВ
Polo Classic 97г. 1.9 SDI - проблем ПОДГРЕВ
Последна промяна от bundy_rs на Вто 26 фев 2019 7:15, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo Classic 97г. 1.9 SDI - проблем акумулатор
Оправи си утечката, тя ти е проблемът. Недей смята, за колко дни трябва да ти падне акумулаторът.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo Classic 97г. 1.9 SDI - проблем акумулатор
какво ти е радиото ??? При такива с падащи панели , ала китай го има проблема с повишена консумация при студено време.
Re: Polo Classic 97г. 1.9 SDI - проблем акумулатор
Радиото е DIVA,откакто свалям панела нямам проблеми с това появи се друг проблем обаче-подгрева не се включва и не може да завърти,10-тина опита на контакт и 3-4 опита да запаля и все някога успява да захапе и да светне пустия подгрев,интересното е че докато въртя не иска да включи релето,а се включва понякога докато съм в дживение ,което съответно ми набива оборотите на 2500 (за секунда)някъде и все едно набивам спирачки...нз казаха ми електрониката на нафтовата помпа,но ме съмнява не може ли да е от самото реле на подгрева
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта