Polo Classic 97г. 1.9 SDI - проблем ПОДГРЕВ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bundy_rs
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 21 авг 2015 21:11
Автомобил:
Двигател:

Polo Classic 97г. 1.9 SDI - проблем ПОДГРЕВ

Мнениеот bundy_rs » Пон 11 фев 2019 20:42


Здравейте, за да опиша проблема започвам отдалече.
Предимно зимата при по-ниски температури,ако не се кара 2-3 дена (колкото по-ниски толкова бързо пада) и колата не може да запали.Взех нов акумулатор и с него същия проблем.Първите признаци са все по трудно палене,всеки следващ път по трудно пали и на 3-тото палене(не последователни а след няколко часа покой) не успява да завърти и акумулатора пада напълно.Взех си една джаджа в запалката която мери волтажа.Забелязах,че при подгрева от 11,8-7V примерно пада на 9.3-4,което заради подгрева и стартера мисля че е нормално.Но падна ли под 11.6 преди подгрева,не успявам да завъртя и акумулатора пада. Смянях батериите същата работа.Моя акумулатор на друга кола няма проблеми със седмици в зимата без да се пали,върти от раз. Алтернатора ми вади 14.3-7V.Мерих за утечка (мултицета на 10А на съответната сонда,разкачам минусувата клема и допирам на акуто и на клемата) вади ми 0.15-16 - Радиото е изключено,алармата(не е заводска) пусната,джаджата в запалката.Вадя джаджата падам на 0.13,изключвам алармата падам на 0.12,махам панела на радиото падам на 0.05-6.Извадих бушон 22(10а Cigaretlighter/radio) и показанията на мултицета 0.01. Дотук ясно,интересното е,че лятото при високите температури нямам никакъв проблем(е колата не е седяла повече от 3-4 дена без да се кара),акумулатора е 74Аh,така че дори и да ми дърпа 0.16 за 24ч ще отидат 3,9Ah за 3 дена 12ah остават едни ~55Ah,който смятам че за това двигателче трябва да стигнат за да подгреее и завърти стартера.Пример: сутрин в 7ч паля с колебания (трудно върти но запалва), карам 3км до работа и оставям колата, в 17ч паля отново пак от 1-я път но вече по трудно,на другия ден 7ч още по- трудно и в 17ч на магия завърта и така 3-тата сутрин вече не успява да завърти от 1-я път ,а от 2-ри няма смисъл да опитвам,понеже чак часовника угасва след 1-я опит.

Последна промяна от bundy_rs на Вто 26 фев 2019 7:15, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Polo Classic 97г. 1.9 SDI - проблем акумулатор

Мнениеот stefan4o » Вто 12 фев 2019 7:36


Оправи си утечката, тя ти е проблемът. Недей смята, за колко дни трябва да ти падне акумулаторът.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13434
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Polo Classic 97г. 1.9 SDI - проблем акумулатор

Мнениеот kris11 » Вто 12 фев 2019 11:53


какво ти е радиото ??? При такива с падащи панели , ала китай го има проблема с повишена консумация при студено време.


bundy_rs
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 21 авг 2015 21:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo Classic 97г. 1.9 SDI - проблем акумулатор

Мнениеот bundy_rs » Чет 21 фев 2019 21:28


Радиото е DIVA,откакто свалям панела нямам проблеми с това появи се друг проблем обаче-подгрева не се включва и не може да завърти,10-тина опита на контакт и 3-4 опита да запаля и все някога успява да захапе и да светне пустия подгрев,интересното е че докато въртя не иска да включи релето,а се включва понякога докато съм в дживение ,което съответно ми набива оборотите на 2500 (за секунда)някъде и все едно набивам спирачки...нз казаха ми електрониката на нафтовата помпа,но ме съмнява не може ли да е от самото реле на подгрева



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта