Ясно. Този мотор е с верига. За губенето на масло- отиди на сервиз да видят- изтича ли отнякъде или го гори мотора. За ръчната спирачка да ти кажа- колегите по-горе ти казаха за нея, че когато започне да хваща най най нагоре, значи накладките са заминали. Да, ама при този модел Поло не точно. Жилото на ръчната се регулира от под пластмасата зад ръчната спирачка- там са регулаторите, с една гайка, която няма защита и се развива и завива както си иска.
https://www.youtube.com/watch?v=guDbJToGa_E
Това е за по-новия модел, ама е абсолютно същото... е тая гайка ако се развинти и нямаш ръчна. Моята почти не хващаше, мислех да сменям отзад накладки, барабани, ама колата си спира супер. Отидох на преглед, и там изкара мноого добри и еднакви стойности на задните спирачки. После ровнах в интернет и намерих ето този клип, отворих, и какво да видя.... гайката се развинтила почти до край. стегнах я, и сега имам ръчна спирачка като на нова кола...
Polo 9N3 2009 - Ръководство за експлоатация на български или руски
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
- Стоянка.Григорова
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 13 ное 2019 18:20
- Автомобил: Polo 9N3
- Двигател: BBM-2009
- Местоположение: Монтана
Re: Ръководство по експлоатация VW Polo на български или руски
С верига и ремък, май .
И, да - ръчната хваща най-отгоре, даже два-три пъти като запалих сутрин и ми беше твърд педала на спирачката полетях надолу при вдигната ръчна.. Иии, взех да спирам на равно. Чудно защо в КАТ като я гледаха не казаха нищо Карай :)
И, да - ръчната хваща най-отгоре, даже два-три пъти като запалих сутрин и ми беше твърд педала на спирачката полетях надолу при вдигната ръчна.. Иии, взех да спирам на равно. Чудно защо в КАТ като я гледаха не казаха нищо Карай :)
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Ръководство по експлоатация VW Polo на български или руски
ооо.. твърд педал на запален двигател ли? Това е опасно,ако е така- отивай в сервиз, да не стане някоя беля.... ръчната можеш сама да регулираш. Дърпаш нагоре смело и безотговорно пластмасата с къп холдърите зад ръчната- тя е на щипки. Там вече стягаш гайката и пробваш ръчната... ще се справиш, не е кой знае колко сложно...
Веригата ти е вътре в двигателя. Имаш и ремък, който виждаш, като отвориш капака- този ремък задвижва генератора, климатика, хидравликата ти е електрическа... този ремък е пистов ремък, и се сменя на около 50 000 - на око се вижда колко е захабен.
Веригата ти е вътре в двигателя. Имаш и ремък, който виждаш, като отвориш капака- този ремък задвижва генератора, климатика, хидравликата ти е електрическа... този ремък е пистов ремък, и се сменя на около 50 000 - на око се вижда колко е захабен.
- Стоянка.Григорова
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 13 ное 2019 18:20
- Автомобил: Polo 9N3
- Двигател: BBM-2009
- Местоположение: Монтана
Re: Ръководство по експлоатация VW Polo на български или руски
Не, на запален, а когато подгрявам 15 -20 секунди с натиснат съединител и тогава политам докато не натисна спирачката съм на средата на пътя, след това се връщам назад да стане минута и потеглям. Гледах в украински клипове, че така му е по-лесно да преобърне и постопли маслото след продължителен престой :) Е, щом ще се ходи пак в сервиз, то ще се види и ръчната, какво да се прави...
И за ремъка остава извода, че имам да го карам около 15 000 км още, щом на 50 000 се сменя! Някъде из руските сайтове видях, че веригата се сменя на 180 000 км?
И за ремъка остава извода, че имам да го карам около 15 000 км още, щом на 50 000 се сменя! Някъде из руските сайтове видях, че веригата се сменя на 180 000 км?
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Ръководство по експлоатация VW Polo на български или руски
За спирачките- отивай на сервиз задължително, това което казваш е опасно. Явно има проблем там. Не си в моя район да я видя колата, затова - сервиз...
- Стоянка.Григорова
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 13 ное 2019 18:20
- Автомобил: Polo 9N3
- Двигател: BBM-2009
- Местоположение: Монтана
Re: Ръководство по експлоатация VW Polo на български или руски
Ок. Лека и спокойна нощ ти желая :)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ръководство по експлоатация VW Polo на български или руски
Стоянка.Григорова написа:@ "но защо розова спирачна течност"
Извинявам се моя грешка - писал съм за антифриза , ама съм споменал сп. т-ст
За спирачна течност ДОТ 4 и нагоре на 3 г смяна
За ръчната ползвай си я редовно за да не клеясват жилата и не закачай задните барабани и накладки що имаш ръчна. Ако отзад видиш мазно по джанта , барабан -изпуснало сп. цилиндърче -смяна с ново.
За омасляването сигурно е от пробката на картера. Ако не капе много не се занимавай = при смяна на маслото тефлонова лента на пробката. При смяна на масло гледай да не затягат джелатски пробката , че отива резбата на картера. По добре да капва капка отколкото да отидеш на пенарязване на резба или нов капак картер.
За антифриза доливане на концентрат малко пооправя нещата с инхибиторите / против корозия/.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 150 госта