В момента е Нед 18 ное 2018 12:13
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Тази тема е заключена, не можете да променяте мнения или да публикувате нови отговори.  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Мерих компресия и сърцето ме заболя!!! Публикувано: Сря 20 юни 2007 11:20 
Извън линия
Полохолик
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Мнения: 3272
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател:
Местоположение: Хасково
Резултата е 9 , 10, 10, 6 :cry:
Главата ми е шлайфана отдавна на 6/10 от мм и ме е страх ,че повече не може -КАКВО МИСЛИТЕ?
Според вас такава голяма разлика между цилиндрите възможно ли е да е от компресионни сегменти или просто шлайф на главата ще оправи нещата? А клапаните ми са напасвани веднъж - ако нещо не затварят добре компресията нали може да излиза през тях докато се мери.
Не знам защо но съм почти убеден ,че проблема е уплатняването на гарнитурата тъй като крайните два цилиндъра не са наред.

п.п. Колата харчи масло 15W40 около 200 мл на 10000 км


Последна промяна от Anbuch на Сря 20 юни 2007 11:53, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Сря 20 юни 2007 11:36 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Мнения: 1660
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Измерете компресията след като сложите по малко масло във всеки цилиндър и ако се пакачи драстично значи си за смяна на сегменти а ако мръдне малко (ест. ще мръдне) значи имаш проблеми с клапаните и ще трябва да се напасват пак :wink: Иначе разликата е голяма и не е добре това,по добре да е ниска но еднаква отколкото с големи разлики :wink:


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Сря 20 юни 2007 11:45 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Мнения: 3225
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AXR 2008
Местоположение: Пловдив
колега, според мен измери компресията и някъде другаде и тогава се притеснявай. този харч на масло (пак според мен) е напълно нормален и ако нямаш оплаквания от работата на двигателя, просто си карай.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Сря 20 юни 2007 11:45 
Извън линия

Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Мнения: 1044
Автомобил:
Двигател:
вярно както казва колегата горе. на мен ми духна гарнитура на глава и като мерих 2 и 3 цилиндър показаха 0 /меду 2-та цилиндъра е изяден/ и докато врътках на стартер се чуваше как съска:) иначе има шанс да е от клапани, по принцип вътрешните цилиндри са по-предразположени към проблеми/заради темп/


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Сря 20 юни 2007 11:47 
Извън линия
Полохолик
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Мнения: 3272
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател:
Местоположение: Хасково
Колко малко да налеем? Имаш предвид да наливаме през отвора за свещите ли ? (абе то от другаде няма къде ама да си питам де) :D


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Сря 20 юни 2007 11:52 
Извън линия
Полохолик
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Мнения: 3272
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател:
Местоположение: Хасково
joro_kem написа:
колега, според мен измери компресията и някъде другаде и тогава се притеснявай. този харч на масло (пак според мен) е напълно нормален и ако нямаш оплаквания от работата на двигателя, просто си карай.


Не се ссъмнявам в измерването тъй като двигателя тресе , стреля през ауспоха и въпросната свещ на четвъртият цилиндър доста по различна от останалите (чистичка е) и като и откача кабела почти няма никаква разлика в тресенето на двигателя (свщи,палец, кабели,дистр.капачка са новви на под 1000 км - докато търсих причината за тресенето на двигателя)


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Сря 20 юни 2007 12:01 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
Мнения: 313
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
200 грама масло на 10000 км са нищо.Ти направо си щастливец колега:)


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Сря 20 юни 2007 12:29 
Извън линия

Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Мнения: 1282
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Абе не е много "щастливец" с тия проблеми, ама нейсе. :-)
Щом харчи относително малко масло, по-скоро вероятно е клапан или заял повдигач.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Сря 20 юни 2007 12:32 
Извън линия
Полохолик
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Мнения: 3272
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател:
Местоположение: Хасково
psstv18rp написа:
Абе не е много "щастливец" с тия проблеми, ама нейсе. :-)
Щом харчи относително малко масло, по-скоро вероятно е клапан или заял повдигач.


И аз така си мислех ,ама нали има компресиони и маслени сигменти
А някой знае ли до каква степен може да се шлайфа глава ,че каквото и да правя без контролен шлайф няма да се размине?


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Сря 20 юни 2007 13:01 
Извън линия

Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Мнения: 1044
Автомобил:
Двигател:
те в базата си знаят и ще кажат дали има "месо"


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 21 юни 2007 0:42 
Извън линия
Полохолик
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Мнения: 3272
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател:
Местоположение: Хасково
:arrow:


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 21 юни 2007 8:38 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Мнения: 1376
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Anbuch написа:
Колко малко да налеем? Имаш предвид да наливаме през отвора за свещите ли ? (абе то от другаде няма къде ама да си питам де) :D
с една спринцовка му пръсни малко :wink: не повече от 15-тина грама и ако искаш за всеки случай първо превърти коляновия вал на ръка :wink: иначе според мен е по-вероятно да имаш проблем в клапаните :wink: чак такава разлика не ми се вярва да е от гарнитурата


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 21 юни 2007 10:56 
Извън линия
Щраусолог
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Мнения: 7566
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Anbuch бате жално ми е...
твоят Зрънчо е в плачевно състояние...
при теб компресията трябва да е > 10 бар...

/за сравнение моята е 14 койт не верва да пита бат Васил первии/

съвет: сменяй мотора.
таман ще сложиш нещо по-голямо..

за прилични пари ще вземеш 1.4, или 1.3 - 75кс

ремонта ще в повече..

тез цилиндри с ниската е възможно да е само от клапани.. ама като цяло мотора не е с добра компресия..

имаше някаква магария..
Като вдига компресия бавно.. са сегменти.. демек върти и вдига бавно..
ако я вдигне рязко изведнъж.. и после не вдига.. е клапан...

пробвай метода с маслото..
ако не вдигне чуствително компресията на ниските... е клапани..
но може и да е счупен сегмент...
абе... сага..

абе я пробвай таз магария с газ за горене и нафта..
да преспи една вечер с гърмящата смеска у цилиндрите.. да не е спекъл сегмент...


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 21 юни 2007 15:23 
Извън линия
Полохолик
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Мнения: 3272
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател:
Местоположение: Хасково
Переди малко бях в един сервиз и там ми казаха така : " другата седмица идваш да свалим разпределителният вал и после надуваме с компресор - то това е истинският тест ще си покаже със ъигурност от къде е проблема , за съжаление главата ти е "форсирана" и е опасно да се шлайфа повторно ,че ще чукат вече и клапаните ,но дори и да се наложи шлайш може и да успеем да избегнем проблема с клапаните, Максималната цена която включва и подмяна на сигменти ще е 300 лв. Но докато не пробваме с компресора няма как да ти кажем колко по-малко ще ти излезе ремонта."
Как ви се струва ,а някой знае ли цената на сегментите каква е?


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 21 юни 2007 15:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Мнения: 1704
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София
Според мене проблема си е сериозен:(
Не съм много спец, но от това което знам за компресията на тези полота е точно както каза Вили ,
а твойта е доста зле, не барзай и се допитай до няколко "майстори", на които имаш доверие!!! :(
( майстори го отбелязвам, защото им нямам ни'кво доверие, камоли да ми пипат колата)

П.П. Вили настигам те с външния вид на "зрънчовците" на некоя среща требе ги снимаме за календар :lol:


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Тази тема е заключена, не можете да променяте мнения или да публикувате нови отговори.  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bahyr и 5 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design