Резултата е 9 , 10, 10, 6
Главата ми е шлайфана отдавна на 6/10 от мм и ме е страх ,че повече не може -КАКВО МИСЛИТЕ?
Според вас такава голяма разлика между цилиндрите възможно ли е да е от компресионни сегменти или просто шлайф на главата ще оправи нещата? А клапаните ми са напасвани веднъж - ако нещо не затварят добре компресията нали може да излиза през тях докато се мери.
Не знам защо но съм почти убеден ,че проблема е уплатняването на гарнитурата тъй като крайните два цилиндъра не са наред.
п.п. Колата харчи масло 15W40 около 200 мл на 10000 км
Мерих компресия и сърцето ме заболя!!!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Мерих компресия и сърцето ме заболя!!!
Последна промяна от Anbuch на Сря 20 юни 2007 11:53, променено общо 1 път.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Измерете компресията след като сложите по малко масло във всеки цилиндър и ако се пакачи драстично значи си за смяна на сегменти а ако мръдне малко (ест. ще мръдне) значи имаш проблеми с клапаните и ще трябва да се напасват пак Иначе разликата е голяма и не е добре това,по добре да е ниска но еднаква отколкото с големи разлики
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
joro_kem написа:колега, според мен измери компресията и някъде другаде и тогава се притеснявай. този харч на масло (пак според мен) е напълно нормален и ако нямаш оплаквания от работата на двигателя, просто си карай.
Не се ссъмнявам в измерването тъй като двигателя тресе , стреля през ауспоха и въпросната свещ на четвъртият цилиндър доста по различна от останалите (чистичка е) и като и откача кабела почти няма никаква разлика в тресенето на двигателя (свщи,палец, кабели,дистр.капачка са новви на под 1000 км - докато търсих причината за тресенето на двигателя)
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
psstv18rp написа:Абе не е много "щастливец" с тия проблеми, ама нейсе.
Щом харчи относително малко масло, по-скоро вероятно е клапан или заял повдигач.
И аз така си мислех ,ама нали има компресиони и маслени сигменти
А някой знае ли до каква степен може да се шлайфа глава ,че каквото и да правя без контролен шлайф няма да се размине?
- vladko_g40
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
с една спринцовка му пръсни малко не повече от 15-тина грама и ако искаш за всеки случай първо превърти коляновия вал на ръка иначе според мен е по-вероятно да имаш проблем в клапаните чак такава разлика не ми се вярва да е от гарнитуратаAnbuch написа:Колко малко да налеем? Имаш предвид да наливаме през отвора за свещите ли ? (абе то от другаде няма къде ама да си питам де)
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Anbuch бате жално ми е...
твоят Зрънчо е в плачевно състояние...
при теб компресията трябва да е > 10 бар...
/за сравнение моята е 14 койт не верва да пита бат Васил первии/
съвет: сменяй мотора.
таман ще сложиш нещо по-голямо..
за прилични пари ще вземеш 1.4, или 1.3 - 75кс
ремонта ще в повече..
тез цилиндри с ниската е възможно да е само от клапани.. ама като цяло мотора не е с добра компресия..
имаше някаква магария..
Като вдига компресия бавно.. са сегменти.. демек върти и вдига бавно..
ако я вдигне рязко изведнъж.. и после не вдига.. е клапан...
пробвай метода с маслото..
ако не вдигне чуствително компресията на ниските... е клапани..
но може и да е счупен сегмент...
абе... сага..
абе я пробвай таз магария с газ за горене и нафта..
да преспи една вечер с гърмящата смеска у цилиндрите.. да не е спекъл сегмент...
твоят Зрънчо е в плачевно състояние...
при теб компресията трябва да е > 10 бар...
/за сравнение моята е 14 койт не верва да пита бат Васил первии/
съвет: сменяй мотора.
таман ще сложиш нещо по-голямо..
за прилични пари ще вземеш 1.4, или 1.3 - 75кс
ремонта ще в повече..
тез цилиндри с ниската е възможно да е само от клапани.. ама като цяло мотора не е с добра компресия..
имаше някаква магария..
Като вдига компресия бавно.. са сегменти.. демек върти и вдига бавно..
ако я вдигне рязко изведнъж.. и после не вдига.. е клапан...
пробвай метода с маслото..
ако не вдигне чуствително компресията на ниските... е клапани..
но може и да е счупен сегмент...
абе... сага..
абе я пробвай таз магария с газ за горене и нафта..
да преспи една вечер с гърмящата смеска у цилиндрите.. да не е спекъл сегмент...
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Переди малко бях в един сервиз и там ми казаха така : " другата седмица идваш да свалим разпределителният вал и после надуваме с компресор - то това е истинският тест ще си покаже със ъигурност от къде е проблема , за съжаление главата ти е "форсирана" и е опасно да се шлайфа повторно ,че ще чукат вече и клапаните ,но дори и да се наложи шлайш може и да успеем да избегнем проблема с клапаните, Максималната цена която включва и подмяна на сигменти ще е 300 лв. Но докато не пробваме с компресора няма как да ти кажем колко по-малко ще ти излезе ремонта."
Как ви се струва ,а някой знае ли цената на сегментите каква е?
Как ви се струва ,а някой знае ли цената на сегментите каква е?
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Според мене проблема си е сериозен:(
Не съм много спец, но от това което знам за компресията на тези полота е точно както каза Вили ,
а твойта е доста зле, не барзай и се допитай до няколко "майстори", на които имаш доверие!!!
( майстори го отбелязвам, защото им нямам ни'кво доверие, камоли да ми пипат колата)
П.П. Вили настигам те с външния вид на "зрънчовците" на некоя среща требе ги снимаме за календар
Не съм много спец, но от това което знам за компресията на тези полота е точно както каза Вили ,
а твойта е доста зле, не барзай и се допитай до няколко "майстори", на които имаш доверие!!!
( майстори го отбелязвам, защото им нямам ни'кво доверие, камоли да ми пипат колата)
П.П. Вили настигам те с външния вид на "зрънчовците" на некоя среща требе ги снимаме за календар
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта