Мерих компресия и сърцето ме заболя!!!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мерих компресия и сърцето ме заболя!!!

Мнениеот Anbuch » Сря 20 юни 2007 11:20


Резултата е 9 , 10, 10, 6 :cry:
Главата ми е шлайфана отдавна на 6/10 от мм и ме е страх ,че повече не може -КАКВО МИСЛИТЕ?
Според вас такава голяма разлика между цилиндрите възможно ли е да е от компресионни сегменти или просто шлайф на главата ще оправи нещата? А клапаните ми са напасвани веднъж - ако нещо не затварят добре компресията нали може да излиза през тях докато се мери.
Не знам защо но съм почти убеден ,че проблема е уплатняването на гарнитурата тъй като крайните два цилиндъра не са наред.

п.п. Колата харчи масло 15W40 около 200 мл на 10000 км

Последна промяна от Anbuch на Сря 20 юни 2007 11:53, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 20 юни 2007 11:36


Измерете компресията след като сложите по малко масло във всеки цилиндър и ако се пакачи драстично значи си за смяна на сегменти а ако мръдне малко (ест. ще мръдне) значи имаш проблеми с клапаните и ще трябва да се напасват пак :wink: Иначе разликата е голяма и не е добре това,по добре да е ниска но еднаква отколкото с големи разлики :wink:


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3923
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Сря 20 юни 2007 11:45


колега, според мен измери компресията и някъде другаде и тогава се притеснявай. този харч на масло (пак според мен) е напълно нормален и ако нямаш оплаквания от работата на двигателя, просто си карай.


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Сря 20 юни 2007 11:45


вярно както казва колегата горе. на мен ми духна гарнитура на глава и като мерих 2 и 3 цилиндър показаха 0 /меду 2-та цилиндъра е изяден/ и докато врътках на стартер се чуваше как съска:) иначе има шанс да е от клапани, по принцип вътрешните цилиндри са по-предразположени към проблеми/заради темп/


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 20 юни 2007 11:47


Колко малко да налеем? Имаш предвид да наливаме през отвора за свещите ли ? (абе то от другаде няма къде ама да си питам де) :D


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 20 юни 2007 11:52


joro_kem написа:колега, според мен измери компресията и някъде другаде и тогава се притеснявай. този харч на масло (пак според мен) е напълно нормален и ако нямаш оплаквания от работата на двигателя, просто си карай.


Не се ссъмнявам в измерването тъй като двигателя тресе , стреля през ауспоха и въпросната свещ на четвъртият цилиндър доста по различна от останалите (чистичка е) и като и откача кабела почти няма никаква разлика в тресенето на двигателя (свщи,палец, кабели,дистр.капачка са новви на под 1000 км - докато търсих причината за тресенето на двигателя)


Потребителски аватар
LEADER_
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот LEADER_ » Сря 20 юни 2007 12:01


200 грама масло на 10000 км са нищо.Ти направо си щастливец колега:)


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 20 юни 2007 12:29


Абе не е много "щастливец" с тия проблеми, ама нейсе. :-)
Щом харчи относително малко масло, по-скоро вероятно е клапан или заял повдигач.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 20 юни 2007 12:32


psstv18rp написа:Абе не е много "щастливец" с тия проблеми, ама нейсе. :-)
Щом харчи относително малко масло, по-скоро вероятно е клапан или заял повдигач.


И аз така си мислех ,ама нали има компресиони и маслени сигменти
А някой знае ли до каква степен може да се шлайфа глава ,че каквото и да правя без контролен шлайф няма да се размине?


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Сря 20 юни 2007 13:01


те в базата си знаят и ще кажат дали има "месо"


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 21 юни 2007 0:42


:arrow:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 21 юни 2007 8:38


Anbuch написа:Колко малко да налеем? Имаш предвид да наливаме през отвора за свещите ли ? (абе то от другаде няма къде ама да си питам де) :D
с една спринцовка му пръсни малко :wink: не повече от 15-тина грама и ако искаш за всеки случай първо превърти коляновия вал на ръка :wink: иначе според мен е по-вероятно да имаш проблем в клапаните :wink: чак такава разлика не ми се вярва да е от гарнитурата


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 21 юни 2007 10:56


Anbuch бате жално ми е...
твоят Зрънчо е в плачевно състояние...
при теб компресията трябва да е > 10 бар...

/за сравнение моята е 14 койт не верва да пита бат Васил первии/

съвет: сменяй мотора.
таман ще сложиш нещо по-голямо..

за прилични пари ще вземеш 1.4, или 1.3 - 75кс

ремонта ще в повече..

тез цилиндри с ниската е възможно да е само от клапани.. ама като цяло мотора не е с добра компресия..

имаше някаква магария..
Като вдига компресия бавно.. са сегменти.. демек върти и вдига бавно..
ако я вдигне рязко изведнъж.. и после не вдига.. е клапан...

пробвай метода с маслото..
ако не вдигне чуствително компресията на ниските... е клапани..
но може и да е счупен сегмент...
абе... сага..

абе я пробвай таз магария с газ за горене и нафта..
да преспи една вечер с гърмящата смеска у цилиндрите.. да не е спекъл сегмент...


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 21 юни 2007 15:23


Переди малко бях в един сервиз и там ми казаха така : " другата седмица идваш да свалим разпределителният вал и после надуваме с компресор - то това е истинският тест ще си покаже със ъигурност от къде е проблема , за съжаление главата ти е "форсирана" и е опасно да се шлайфа повторно ,че ще чукат вече и клапаните ,но дори и да се наложи шлайш може и да успеем да избегнем проблема с клапаните, Максималната цена която включва и подмяна на сигменти ще е 300 лв. Но докато не пробваме с компресора няма как да ти кажем колко по-малко ще ти излезе ремонта."
Как ви се струва ,а някой знае ли цената на сегментите каква е?


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Мнениеот Volkov » Чет 21 юни 2007 15:55


Според мене проблема си е сериозен:(
Не съм много спец, но от това което знам за компресията на тези полота е точно както каза Вили ,
а твойта е доста зле, не барзай и се допитай до няколко "майстори", на които имаш доверие!!! :(
( майстори го отбелязвам, защото им нямам ни'кво доверие, камоли да ми пипат колата)

П.П. Вили настигам те с външния вид на "зрънчовците" на некоя среща требе ги снимаме за календар :lol:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта