Мерих компресия и сърцето ме заболя!!!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo и Fox
Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Нед 01 юли 2007 0:00


Малко продължение на темата

донякъде от любопитство последния път като вкарвах колата в сервиз помолих да премерят компресия за да видим какви стойности ще покаже...
Взимайки я, питам кво стана.... човека отговаря, ами имаш омасляване малко на въздушния филтър, меренето хич не е добро според мене, като си решиш нали едни сегменти да сменим и ше стане като нова...
Викам кви стойности това...
ми около 8,5 на единия 7... хич хич не е добре..... цъкане с език....

викам студена или топла я мери?
Студена как....
Почвам да обеснявам аз кво пише в менюала...
Глупости било.. нещо не съм бил разбрал....

Викам си ОК

днес, чухме се с колегата от клуба - Niki-tbs :bowdown пича си зареза почивката и хукна да се занимава с мойте простотии
Домъкна един манометър и почнахме
за начало поради съмненията ми че пича от сервиза нещо се опитва да ме клати напоследък решихме да измерим колата на студен двигател...
закачаме - въртим - ~12, ~10, ~11, ~12...
лирично отклонение - когато я купувах преди 85 000км и здрава стъпка от тогава до сега, колата показваше на мерене ~12,5 kakto i da e....
Дотук се изясни че очевидно некой иска да ме хлъзне с ени 4 стотака - нема лошо, секи се опитва да ебне некой.....
После в името на манюала решаваме да загреем колицата до работна температура и под неговото мъдро ръководство да мерим тогава...
Палим , пушим цигари лафим си... еле стигна 90...
разхвърляме набързо свещи-мещи кабели-мабели, туряме мано-то и почваме... ~14,5/~14/~14/~14,5
Дали и доколко кой прав, кой крив - разбирай бг разбирания виес Поло менюъл незнам...
Лично моето мнение клони в полза на менюала първо щот го пише производителя, и второ щот според мене е по-логично да се мерат некви си стойности който са определящи при нормалното състояние на двигателя - разбирай работещ загрял двигател, щото не си караш колата с студен двигател.
Най малкото в тоя двигател са изчислени определени хлабини които се компенсират от температурното разширение на материалите все пак... но за определеното уплътняване е необходима определена темпреатура.
С думи прости повишението на компресирането студен-топъл мотор е от порядъка на 2 - 2 и нещо атм. демек сещайте се ако имате 14-15 на студено куде отивате може би извън скалата дефинирана от пройзводителя, на загрял двигател и това при маловажната подробност че стойностите са дефинирани при нов двигател
(вероятно се разбира разработен такъв), а наще кочинки все пак са едни достолепни старци на по амнайсе стотин илди ;)

Та така... просто да ви сподела

Извод: Никито си спечели бирка колкото-където и каквато пожелае :)
Сервиза да го духа, деба измекяра му :evil:




iCe_faCe
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Re: RE:

Мнениеот iCe_faCe » Нед 20 май 2018 18:12


pakumba написа:вярно както казва колегата горе. на мен ми духна гарнитура на глава и като мерих 2 и 3 цилиндър показаха 0 /меду 2-та цилиндъра е изяден/ и докато врътках на стартер се чуваше как съска:) иначе има шанс да е от клапани, по принцип вътрешните цилиндри са по-предразположени към проблеми/заради темп/
Колега а колата палеше ли ти, че аз имам същия проблем и не иска да запали



Върни се в “Polo, Lupo & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта