Почистване на дроселна клапа !

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Нед 04 ное 2007 22:38


maniak написа:Благодарско. И на мен ми спести 40 кинта.
Взех ви шпрей от практикер, един приятел ( Trohata ) натискаше педала на газта и аз чистех:)
Ефекта е поразителен, колата тръгва по леко ( Дори ми се струва че върви повече но надали).
В момента ми държи много високи обороти -в движение 1300-1500 а като спра слизат много бавно до нормалните. Предполагам с два-три дни каране ще се оправи ( почна вече леко да се оправя) ако не се оправи ше разкача акумолатора.
Евала за темата!


Колега нищо повече не пипай и мойте обороти бяха така и се оправиха след броени дни не се притеснявай карай спокойно...сега моите си падат и в движение до нормалните :wink:




Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Пон 05 ное 2007 9:41


10x :да:


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Мнениеот N1P0 » Пон 05 ное 2007 15:39


при мен кореселина свърши чудесна работа :009: :banana


Потребителски аватар
speka
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

гг

Мнениеот speka » Вто 06 ное 2007 21:50


Bahama man написа:
maniak написа:Благодарско. И на мен ми спести 40 кинта.
Взех ви шпрей от практикер, един приятел ( Trohata ) натискаше педала на газта и аз чистех:)
Ефекта е поразителен, колата тръгва по леко ( Дори ми се струва че върви повече но надали).
В момента ми държи много високи обороти -в движение 1300-1500 а като спра слизат много бавно до нормалните. Предполагам с два-три дни каране ще се оправи ( почна вече леко да се оправя) ако не се оправи ше разкача акумолатора.
Евала за темата!


Колега нищо повече не пипай и мойте обороти бяха така и се оправиха след броени дни не се притеснявай карай спокойно...сега моите си падат и в движение до нормалните :wink:
хай колеги вчера и аз почистих дросела реснах компа и сега се получи следното като паля колата се форсира до 2000 оборота а по време на движение като превключвам падат до 1200-1300 минах 70 километра и все оште е така иначе в покои ги смъква на 800 -900 да не съм сгафил нещо нормално ли е тва при палене да стига чак до 2000 оборота ???


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Пет 09 ное 2007 20:52


Bahama man написа:
maniak написа:
Благодарско. И на мен ми спести 40 кинта.
Взех ви шпрей от практикер, един приятел ( Trohata ) натискаше педала на газта и аз чистех
Ефекта е поразителен, колата тръгва по леко ( Дори ми се струва че върви повече но надали).
В момента ми държи много високи обороти -в движение 1300-1500 а като спра слизат много бавно до нормалните. Предполагам с два-три дни каране ще се оправи ( почна вече леко да се оправя) ако не се оправи ше разкача акумолатора.
Евала за темата!


Колега нищо повече не пипай и мойте обороти бяха така и се оправиха след броени дни не се притеснявай карай спокойно...сега моите си падат и в движение до нормалните
хай колеги вчера и аз почистих дросела реснах компа и сега се получи следното като паля колата се форсира до 2000 оборота а по време на движение като превключвам падат до 1200-1300 минах 70 километра и все оште е така иначе в покои ги смъква на 800 -900 да не съм сгафил нещо нормално ли е тва при палене да стига чак до 2000 оборота ???


След 100-120км при мен всичко е нормално вече. Заковава си оборотите перфектно.


Крачун
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Крачун » Вто 20 ное 2007 22:58


:D :D :D :D :D ЕВАЛА, БРАВО, БЛАГОДАРСКО :D :D :D :D :D


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Пет 30 ное 2007 16:17


Много моля за един отговор на въпроса при Голф 1.8ABS,как се сваля кутията над моното и веднага ли се открива същата гледка - демек дроселоната клапа,с две думи същото ли е,че май чистенето при мене е наложително
Предварително благодаря


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Пет 30 ное 2007 23:16


:arrow:


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Съб 01 дек 2007 17:46


Айде бе колеги никой ли не знае как е при мене ,не е същото нали?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 01 дек 2007 19:51


vwg3 написа:Айде бе колеги никой ли не знае как е при мене ,не е същото нали?


Не съм свалял на голф като твоят ,но мога да ти кажа ,че със съгурност не е същото защото твоаят голф е моноинжекцион. И би трябвало над самата клапа да се намира дюзата. Обаче имам снимка на старото поло което също беше моноинжекцион :
Изображение
1 е самата дюза (под нея е дроселовата клапа)
2 е регулатора за налягане на бензина


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Съб 01 дек 2007 23:56


Колега благодаря ти,бях почти сигурен,че не е така,май за сега няма да пипам,да не се получи "предобряне",ще направя една диагностика ,защото това треперене на празен ход направо ме побърква....


Потребителски аватар
PandovJ
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PandovJ » Нед 02 дек 2007 16:08


Колега, едно огромно БЛАГОДАРЯ от мен, спести ми не само 40 лв., а и сума ти нерви и ядове по светофарите и кръстовищата, също така искам и да благодаря на The_Red_Guy затова, че направи тази тема достъпна и до хората от форума на СЕАТ.

Евала, че ви има :!:


stan_golf3
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 окт 2007 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот stan_golf3 » Чет 31 яну 2008 12:05


@Anbuch
Евала ! Много полезна тема (попаднах на нея случайно) ! :beer :bowdown

Аз си почиствах клапата, но без спрей, а с бензин и доста търкане и също се получава, но като цяло моята не беше замърсена много (може и да са я почиствали преди да я купя).


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пон 03 мар 2008 0:47


и аз съм тук поради съштите причини сега чакам оборотите да паднат до нормалните в покои и в движение --- обаче след месец като откача клемата на акомулатора пак ли ще триабва да чакам това нагаждане кои ще каже а


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

дросел почистване проблем разглобяване пълна инжекция

Мнениеот maznia » Вто 04 мар 2008 13:50


разгледаите по надолу в този саит

http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =38939&hl=



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта