Наближава :arrow КАЛОЯНОВО (9-10 юни 2018 г.)

Почистване на дроселна клапа !

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo и Fox
Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2352
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот zografski » Пет 19 дек 2014 9:35


Ами щом е тъй, обикаляш моргите или форума и търсиш дросел 2ра ръка, мисля че някъде бях чел за някакъв пич дето ги ремонтираше амаа аз лично бих потърсил 2ра ръка. Успех.




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 1806
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Peugeot 406
Двигател: 2.0 16V 1997
Местоположение: София

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот Каспър » Пет 19 дек 2014 18:09


ТОВА е темата за въпросния майстор който рециклира дроселите, но така и не разбрахме какво точно им рециклира (ТПС ли ?, стъпков мотор ли ?) и не се събраха достатъчно отзиви за работата му.


Потребителски аватар
durvodelcho
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 19 сеп 2014 15:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот durvodelcho » Пет 19 дек 2014 22:20


Да колега пробвах с друг дросел от поло беше сложих го тогава оборотите бяха колебливи ха нагоре ха надолу интересно иначе изчетох доста дори и темата за рециклирането . Някой ако разбере или разбира от това рециклиране нека сподели . Поздрави .


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот maslinkov » Пон 22 дек 2014 11:21


durvodelcho написа:Здравейте колеги пиша отекчен от изчетеното навсякъде.Обръщам се към по компетентните тук да кажат за какво иде реч.Е имам голф 3 1.6 75 коня пълна инжекция ААЕ колата се кара само на бензин.От два дни насам след първото палене сутрин оборотите скачат на 2000 , днес свалихме дросела и се видя че пистите са заминали.Та има ли смисъл да пробвам работата със спрея или да търся нов дросел.Колата я имам от 1 година и не е правила никога така просто менеше оборотите доста и е имало моменти в които гасне.Помагайте че мамата си джаса :D

Здр. Твоят дросел е аут със сигурност. А този от моргата едва ли е първа младост. Щом не можеш да си намериш дросел ІІ-а употреба с биография и тест/гаранция от сервиз, както ги продават в Германия, не се връзвай. Виж евтините варианти, произведени в Полша -около 280 лв. са най - скъпите. Ако съм на твое място обаче бих се замислил "защо бе аджеба само аз от гуфаджиите имам проблем с дросела, като рождената болест на Поло-то?" Вероятно диагностиката няма да те зарадва. Със здраве.


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 572
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот the_red_camel » Пон 18 май 2015 9:47


Здравейте колега и аз да се вметна по темата за дросела :smile понеже предишния голф 1.6 16V имаше проблем с паленето и след почистване на дросела се оправи, сега реших да проверя дросела на новата придобивка от профила, като се има предвид, че същия двигател го има в поло 9n2 дросела е малко на кофти място, но го видях в какво състояние е: горната част е чиста,но когато барнах вътрешната му част такава мръсотия ми се лепна на пръста, че не е за вярване, а на голфа помня,че просто тялото беше почерняло от мръсотия(тя се караше на газ ако е от значение).. колата се кара само на бензин и е на реални 76 000км, за малко по-напред имам намерения да го чистя, но този път ще се наложи да го свалям, някакви препоръки при демонтаж и монтаж, а за чистене имам още половин флакон на Вюрт-препарат за чистене на дросел клапи :exclaim


eljefe
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 04 сеп 2015 22:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот eljefe » Пет 04 сеп 2015 23:18


Здравейте, на мен също ми предстои да чистя дросел клапа и искам да ви попитам на какъв интервал от време се прави чистката/ на колко км.?

В движение колата е супер, но изключена от скорост, на място си прави каквото иска. Когато я запаля държи малко над 1000 оборота, загряла стабилизира 800 и не мърда, но на няколко пъти по светофарите оборотите почват да подскачат нагоре надолу 1100 - 500, колата се тресе и ако не подам газ угасва. Прави го на газ и на бензин. Днес нямах никакви проблеми, държах я няколко пъти по 15- 20 мин- на място и не угасна, но вчера ми идваше да я насека с брадвата.

Другият ми въпрос е- някой беше споменал за нови полски дросели от около 200- 300 лв. Знаете ли от къде мога да си купя такъв и има ли смисъл.

ПС- колата е голф 3 1.6 75 к.с АЕЕ- явно съм нацелил най- скапаният мотор/ имам я от 2 седмици.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 1806
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Peugeot 406
Двигател: 2.0 16V 1997
Местоположение: София

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот Каспър » Съб 05 сеп 2015 8:18


Здравей. Интервала на почистване зависи от това колко маслени отлагания остават по гърловината на дросела, а количеството на маслените отлагания зависи пряко от износването и работата на двигателя. За да не се цапа дросела можеш да изкараш маркуча за картерните газове да духа под колата или просто да си чистиш дросела по-често. Изчисти го, погледни го след 10к примерно и ще разбереш дали е за чистене или не.
За полски дросели аз не си спомням, но нов оригинален VDO може да се намери между 300-400 лв.
Иначе прави си, не си избрал най-правилния мотор за Голф 3 :th_up


Потребителски аватар
g.pavlov
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 22 ное 2014 21:31
Автомобил: Golf Mk3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Костинброд

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот g.pavlov » Вто 01 дек 2015 15:45


Страхотна работа! Следвах всяка стъпка и проблема изчезна. Поздравления за вложения труд!
Огромно благодаря на автора!

П.П. Става дума за Golf mk3 1.6 101hp


Потребителски аватар
bee7le
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 8:47
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEE
Местоположение: Варна

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот bee7le » Чет 10 дек 2015 15:20


Това да се вади маркуча на картерните газове, крие ли някакъв риск от замръзване или друго ? Сега извадих този маркуч на моя (голф 3 АЕЕ) и затапих дупката на филтърната кутия, маркуча си седи както си е но изваден. При мене дросела след дълго време без акумулатор(1-2 седмици) си загуби настройката и почна да форсира сама на ПХ и да държи високи обороти, ходих при майстор - обучиха дросела и сега е ок но от клапата почна да се чува някъкво жужене, тресенето на празен ход си стои но не мени обороти - карам я така, тези дни обаче ми се случи да изгасне два пъти като беше на свободна скорост. Вдигането на обороти чрез пиновете на кампютъра дали ще спре това гасене или дросела все пак трябва да се смени, чудя се ако се влоши каква да бъде следващата ми стъпка - нов дросел, вдигане на обороти или компютър от поло(АЕЕ) ???

П.С Междудругото бензиновата може ли да влияе на оборите на ПХ, чува се откъм багажника леко виене от нея (колата няма газово)


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 1806
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Peugeot 406
Двигател: 2.0 16V 1997
Местоположение: София

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот Каспър » Съб 12 дек 2015 21:28


В мъркуча, както и в масления сепаратор отзад на блока на двигателя ако се кара на къси разстояния се образува конденз който зимата може да замръзне и да създаде главоболия, затова ако се кара на къси разстояния е желателно мъркуча и сепаратора да се почистват преди зимния сезон. За дросела първо пробваш с ускорен празен ход през 33 и 35 пин на компа, ако това не помогне е малко вероятно комп от Поло АЕЕ да ти помогне защото то работи на 850 оборота празен ход колкото е ускорения пх на Голф АЕЕ.


Потребителски аватар
jijo99
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот jijo99 » Сря 16 дек 2015 16:58


при мен 1,6 АЕЕ сутрин като е студено колата не може да задържи обороти --загрее ли няма проблеми. Решил съм тези дни да се свържа с този прословут майстор и да му дам стария дросел да види какво може да се направи. дотогава явно ще се чистим и ще се обучаваме.


Потребителски аватар
bee7le
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 8:47
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEE
Местоположение: Варна

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот bee7le » Сря 16 дек 2015 17:17


Клапите еднакви ли са при АЕЕ, АЕХ, и другите 1.0 двигатели. Тук в темата пише, че се намиралa за около 400 дори по-малко, някой знае ли откаде се намира по-евтина VDO клапа ?

Последна промяна от bee7le на Съб 09 яну 2016 17:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 1806
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Peugeot 406
Двигател: 2.0 16V 1997
Местоположение: София

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот Каспър » Чет 17 дек 2015 8:03


При АЕЕ, АЕХ, АЕR е еднакъв дросела, различен е само компа и празния ход на който работят. Дросела е с номер по VW 030133064 D. Моя дросел на Siemens-VDO за АЕЕ го взех от Имахижу 2009 година за 380 лв., същия в Юнитрейд тогава беше 780 лв. Намират се и други по-евтини марки, но аз предпочетох да взема същия като оригиналния. Сменя се и гумения уплътнителен пръстен под дросела, ако стария е скъсан. Пръстена е с номер 030133073 D. Свържи се директно с Имахижу или пробвай през клубния магазин, деауто, макскар или другите клубни търговци.


Потребителски аватар
bee7le
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 8:47
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEE
Местоположение: Варна

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот bee7le » Пон 21 дек 2015 14:26


Каспър написа:При АЕЕ, АЕХ, АЕR е еднакъв дросела, различен е само компа и празния ход на който работят. Дросела е с номер по VW 030133064 D. Моя дросел на Siemens-VDO за АЕЕ го взех от Имахижу 2009 година за 380 лв., същия в Юнитрейд тогава беше 780 лв. Намират се и други по-евтини марки, но аз предпочетох да взема същия като оригиналния. Сменя се и гумения уплътнителен пръстен под дросела, ако стария е скъсан. Пръстена е с номер 030133073 D. Свържи се директно с Имахижу или пробвай през клубния магазин, деауто, макскар или другите клубни търговци.


Каспър интересно ми е като сложи новия дросел оправи ли се това тресене на празен ход (650об.) което го има при голф 3 АЕЕ, нямам предвид менене на обороти или самофирсиране на ПХ а само тресенето на 650 оборотта ?


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 1806
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Peugeot 406
Двигател: 2.0 16V 1997
Местоположение: София

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот Каспър » Пон 21 дек 2015 15:00


Вече не си спомням добре, но мисля че си остана дразнещото притрисане. Според мен 650 обората са твърде малко за да работи равномерно малък 4 цилиндров двигател от онова време, ако беше шестак и да го пуснат на тези обороти разбирам, но разпилен еднолитров мотор на тези ниски обороти не си е работа. Като му пуснеш консуматори които да го натоварят става още по-зле въпреки, че си вдига малко оборотите.



Върни се в “Polo, Lupo & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта