Стабилизираща щанга ?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 05 мар 2008 15:43


Persefona написа::shock :shock :shock
Още днес ще проверя! Аз се чудех защо ми е нестабилна по завоите... :hmmmm

Ти имаш...не може да нямаш :wink: :wink: :wink:
Нама как да ти стоят гумите заедно!
Нашето окачване и тяхното е различно :idea:
Иди на "шок-тестер" в някоя фирма...май D&N правеха подобна услуга...
Виж си амортисьорите!!!Ако са за смяна-сменяй заедно предни..или задни-не един по един.Сменяй заедно с тампони и прашници...
Виж си тампоните на стаб.щанга...сигур никога не са сменяни и са преплескани вече...
А...и поспадни малко гумите-някъде на 1.8...няма да е скоклива като когато е на 2.0 :idea: :wink: :wink: :wink:



Все пак Наско го е написал....
Anbuch написа:Щом са решили от VAG ,че може и без нея ,значи може в крайна сметка. Наистина при окачването на 6N тази щанга ще оказва минимален ефект според мен. Виж ако е от по-старите половери дето окачването им е напълно различно, без тази щанга няма да могат




Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

:)

Мнениеот ecstasy » Сря 05 мар 2008 15:46


Амии, може да си сложиш ако имаш излишни 100-150 лева и естествено ако си намериш щанга 2-ра ръка, че новите не ми се пита колко парички са! :wink:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Re: :)

Мнениеот chy » Сря 05 мар 2008 15:57


ecstasy написа:Амии, може да си сложиш ако имаш излишни 100-150 лева и естествено ако си намериш щанга 2-ра ръка, че новите не ми се пита колко парички са! :wink:

Аха...ама защо да слагам такава(ако имах като вашите Поло),която явно не на всяко е сложена...като мога да си сложа "разпънка" м/у бомбетата на амортисьорите?Уверявам те че ефекта ще е много по-голям! :wink:


Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

яяя

Мнениеот ecstasy » Сря 05 мар 2008 16:00


Яяя, колега, браво! Я сега ако можеш и да ме светнеш по въпроса, а ако може и снимки и цени да дадеш си златен направо! :D


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 05 мар 2008 16:10


http://www.polotreff.de/html/show_28209_1.html
взето от тук...
http://www.polotreff.de/html/galerie/po ... ter_color=
Което е взето от тук :wink:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13483
което пък от своя страна е взето от тук
http://forum.vwclub.bg/viewforum.ph ... &start=150

Порови в тоя немски сайт...доста време ще отнеме,но все ще ти хареса нещо!!!!
Иначе...нито е готова,нито ще стане скоро,цена няма...щото ще ми е без кинти...неръждавейка....
Нямам идея колко струват "оргиналдъ"...не ме и интересува в моя случай :wink:


Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

хммм

Мнениеот ecstasy » Сря 05 мар 2008 16:28


И ще ме светнеш ли защо предпочиташ разпънка (за да ти е по-устойчиво купето) пред Стабилизираща щанга, която играе съвсем друга роля? Разпънката при нашите коли е направо излишен гъзарлък :wink:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Re: хммм

Мнениеот chy » Сря 05 мар 2008 19:26


ecstasy написа:.... излишен гъзарлък :wink:

Я си помисли...и си представи колата :wink: Ама добре си я представи!!!
Качи колата на един тротоар-височък...ама така че едната ти предна гума да е още на асфалта долу....как се усуква купето тогава????
Какво спира колата да се усуква накъдето си иска,вследствие на някакви усилия и инерции....двата амортисьора...,кормилните щанги....долу има една щанга,ама горе???тънката ламарина,роговет,бомбетата...Едва ли!!
Виждал съм как кола без такава щанга скърца и се усуква...виждал съм и кола с такава-на която гумата едва докосва асфалта-по горния пример :wink:
Мисля че се опитах да ти обясня..а ти се запитай защо всички "направени" коли имат такава джаджа...вместо светещи джунджурийки в коша :idea:
По принцип-хубаво е и отзад да има такава :idea:
А относно гъзарията...има го и тоя момент,при мен причината е друга-нека Наско да ти прати една снимка-ако я пази,щото аз не...там ще разбереш защо ще я правя :wink:
А и освен това-аз стабилизираща щанга имам.... :D :D


Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот ecstasy » Сря 05 мар 2008 19:54


Ми, аз съм съгласен бе колега! Обаче при положение, че имаш стабилизираща щанга защо казваш, че вместо нея би си сложил разпънка??? Аз съм напълно съгласен с примера който ти даде за осукването, ама хайде бе колега - стабилизиращата щанга си е по-важничка!

Иначе поздравления за колицата! И аз при първа възможност ще си сложа разпънка и стабилизираща щанга :wink:

Хайде живи,здрави и да си караме колиците безинцидентно :!:

Поздрави за всички фенове на ПОЛО-верчетата 8)


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 05 мар 2008 20:41


ecstasy-хич не си ме разбрал,приятелю...
Хич,ама хич не се заяждам с теб или да ти се карам...просто се опитах по образно да го обрисувам :wink: :beer :beer :предавам се :предавам се

А колкото до разпъвачката-аз ще я слагам заради стабилност...но няма да махам основната щанга...няма начин да я анулирам...гумите ще ходят накъдето си искат.... :D


Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот ecstasy » Сря 05 мар 2008 21:07


Няма такова нещо колега :!: Не съм си мислил, че ми се караш :wink:
Напротив - благодарен съм ти, че ми обесни за какво става дума :wink:

Значи пичове.. положението е следното:
- който пътува много и носи тежки обувки по-добре да провери ПОЛО-верчето дали има Стабилизираща щанга и ако няма такава да си сложи за всеки случай ако има излишни парички(100-150лв.), защото явно ще му е нужна по-голяма устойчивост на зверчето.

- който я ползва за градско или на къра може да си спести въпросната щанга, но е препоръчително (както колегата обясни) да се сдобие с разпънка която ще му струва горе/долу същите пари като щангата.

- който има и не жали средства е най-добре да се сдобие и с двете. А ако наистина е решил да прави ПОЛО-вера един оф роуд звяр - да си купи и за отзаде - тогава ще се бръкнете дълбоко в джобовете!

- Който няма парички - просто да кара по-внимателно :!:

:077: в крайна сметка :048:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 05 мар 2008 21:29


сега и аз да кажа нещо моето е АЕР -поло 3 f 99- 98 год и моето няма също ---ше кажа защо няма ---защото без нея колата е по стабилна позволява колата да е независима във сяко колело и това прави по добра стабилност във завои със пропадания по платното

представете си че влизате във ляв завои със 60 - 70 км и ниакаде в средата на завоиа има цицина изпъкнало миасто или пропаднало вдлъбнато място и едната гума влиза там или се качва там-- тогава стабилизираштата щанга повежда и другото колело примерно ако едното се прибере на горе подвежда по щтангата и другото прибира и него малко и тогава и двете колела губият 100% -вото си сцепление а като са независими без щангата сяко се прибира и излиза нагоре надолу без да губи сцепление другото----надявам се да съм описал както трябва нещата

Последна промяна от maznia на Сря 05 мар 2008 23:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 05 мар 2008 22:13


щом нямате стаб щанга - карайте без нея
кво се косите за глупости :wink:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 05 мар 2008 22:49


не бе просто откритие изказа колегата на когото благодарим не бях се заглеждал


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 05 мар 2008 22:59


maznia написа:сега и аз да кажа нещо моето е АЕР поло 3 f 999 куб 50 коня 98 год и моето няма също ---ше кажа защо няма ---защото без нея колата е по стабилна позволява колата да е независима във сяко колело и това прави по добра стабилност във завои със пропадания по платното

Братле-радвам се че най-накрая се постара и пишеш по разбираемо....
Хич-ама хич няма да се съглася с теб за стабилност в завои и неравности...Аз лично ще слагам(някога) допълнително желязо-точно поради тази причина!!!!Не за гъзария...просто имам един завой към вкъщи...минавам с 30км/ч-завои и нанагорнище.....всеки път като мина оттам-имам чувството че задната ос ще ме изпревари :shock :shock :shock -като се има впредвид че съм сменил и 4те амортесьора-комплект,тампони и носачи....

Някои коли имат така нареченото "магаре"-едно дебело желязо което е м/у двата рога и държи двг.-то...ако вашите имат подобно нещо-то според мен-затова не са я слагали тая щанга....


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 05 мар 2008 23:23


според мен проблема е от друго място -моята е като тухла и без щангата ама доста се отклонихме от пуснатата тема



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта