Писта Русе 2010
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Писта Русе 2010
От гледна точка на "бокс-а" в събота беше адска жега, а в неделя -голям късмет с времето. Колата се представи добре и без сериозни технически проблеми. За пръв път състезание протича сравнително гладко и без някакви "трагедии". Надявам се от тук нататък повечето състезания да са по този начин. Не ми беше ясно защо всеки можеше да паркира в зоната на боксовете, че и дори на местата незаети от отпаднали участници, но предполагам, че всичко това зависеше от организаторите.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Писта Русе 2010
Честито и тук ! Само така занапред ! ! !
Re: Писта Русе 2010
Поздравления и от мен!
Ето и новината в сайта: Пламен Ангелов - втори на писта "Русе"
Ако авторът на снимките има нещо против публикуването им, моля да се свърже с мен, за да ги махна.
Ето и новината в сайта: Пламен Ангелов - втори на писта "Русе"
Ако авторът на снимките има нещо против публикуването им, моля да се свърже с мен, за да ги махна.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта Русе 2010
Здравейте всчки,
Преди всичко искам да благодаря на Краси (neon ) като мой екип и много добър приятел. Вече втора година се грижи за мен и автомобила, прекарал е безброй нощи редом с мен в гаража за да можем да сме на нужното ниво на пистата. Вярвам, че и за напред ще е така а аз обещавам повече да се вслушвам в това дето казва. Благодаря за подкрепата на VW Club и всички който присъстваха лично и ме подкрепиха в Русе, защото това значи много за мен. Благодаря и на DragPower за перфектно настроената електроника.
В действителност отидохме с много добре подготвен автомобил и макар да не стигна време за дребни доработки всичко мина добре. В събота на тренировките горещината беше непоносима за нас и за повечето автомобили. На първа тренировка завъртях само 5-6 обиколки, защото светнаха прекалено много предупредителни лампи за температура . Наложи се да махнем всичко възможно спиращо въздушния поток към радиатора за да овладеем ситуацията. На втора тренировка направих 7-8 обиколки и само за кратък промеждутък от ½ обиколка светна температура вода, което си беше направо перфектно за 37 градуса външна температура. Времето ми беше 1:33:ххх което ме нареди на 8-ма позиция в стартовата решетка. Вечерта прегледах записа от он-борд камерата. Много грешки най-вече свързани с траектория на влизане в завой и прекалено ранно спиране, който се постарах да коригирам на състезанието и мисля, че се получи. В неделя сутрин преди всичко сменихме охладителната течност, направихме контролна проверка на горивна и маслена с-ма и зачакахме старта. Много ни опъна нервите времето, защото очаквахме всеки момент да завали. Имахме подготвени мокри сликове, но никак не ми се искаше да карам с тях. Все пак облаците се удържаха и стартирах със сухи сликове. Проспах старта, но така или иначе нямах намерения да се набивам на всяка цена в „мелето” на първия десен завой. Само след три обиколки намерих ритъм и започнах да карам на предела. Времето за обиколка падна на 1:27:ххх което за мен е доста задоволително. Към 5-6 обиколка бях на 6-та позиция и 3-ти в групата Х4 и оставаше да гоня само Селиката на Атанас Божилов. Боби Борисов водач в Х4 ми слагаше по 2сек на обиколка и нямах шансове с него и заводския му автомобил. Малко по-късно Божилов изглежда получи повреда и намали темпото. Изпреварих го на изкачването и макар да нямаше повече какво да искам от състезанието продължих да натискам за да трупам опит а и бях сигурен в автомобила. Така 2-3 обиколки преди финала застигнах и Любен Каменов с Астра. Той е водач в Х3 и нямаше смисъл да ме задържа . Така финиширах четвърти в обединената група Х3, Х4, Е и Е Max и втори в Х4. Това е
Скоро ще пусна и он-борд видео от състезанието. Предварително се извинявам за качеството, но новата камера незнайно защо остана изключена в автомобила а старата снима само с 15кадъра в сек и затова записа насича.
Поздрави,
Пламен Ангелов
Преди всичко искам да благодаря на Краси (neon ) като мой екип и много добър приятел. Вече втора година се грижи за мен и автомобила, прекарал е безброй нощи редом с мен в гаража за да можем да сме на нужното ниво на пистата. Вярвам, че и за напред ще е така а аз обещавам повече да се вслушвам в това дето казва. Благодаря за подкрепата на VW Club и всички който присъстваха лично и ме подкрепиха в Русе, защото това значи много за мен. Благодаря и на DragPower за перфектно настроената електроника.
В действителност отидохме с много добре подготвен автомобил и макар да не стигна време за дребни доработки всичко мина добре. В събота на тренировките горещината беше непоносима за нас и за повечето автомобили. На първа тренировка завъртях само 5-6 обиколки, защото светнаха прекалено много предупредителни лампи за температура . Наложи се да махнем всичко възможно спиращо въздушния поток към радиатора за да овладеем ситуацията. На втора тренировка направих 7-8 обиколки и само за кратък промеждутък от ½ обиколка светна температура вода, което си беше направо перфектно за 37 градуса външна температура. Времето ми беше 1:33:ххх което ме нареди на 8-ма позиция в стартовата решетка. Вечерта прегледах записа от он-борд камерата. Много грешки най-вече свързани с траектория на влизане в завой и прекалено ранно спиране, който се постарах да коригирам на състезанието и мисля, че се получи. В неделя сутрин преди всичко сменихме охладителната течност, направихме контролна проверка на горивна и маслена с-ма и зачакахме старта. Много ни опъна нервите времето, защото очаквахме всеки момент да завали. Имахме подготвени мокри сликове, но никак не ми се искаше да карам с тях. Все пак облаците се удържаха и стартирах със сухи сликове. Проспах старта, но така или иначе нямах намерения да се набивам на всяка цена в „мелето” на първия десен завой. Само след три обиколки намерих ритъм и започнах да карам на предела. Времето за обиколка падна на 1:27:ххх което за мен е доста задоволително. Към 5-6 обиколка бях на 6-та позиция и 3-ти в групата Х4 и оставаше да гоня само Селиката на Атанас Божилов. Боби Борисов водач в Х4 ми слагаше по 2сек на обиколка и нямах шансове с него и заводския му автомобил. Малко по-късно Божилов изглежда получи повреда и намали темпото. Изпреварих го на изкачването и макар да нямаше повече какво да искам от състезанието продължих да натискам за да трупам опит а и бях сигурен в автомобила. Така 2-3 обиколки преди финала застигнах и Любен Каменов с Астра. Той е водач в Х3 и нямаше смисъл да ме задържа . Така финиширах четвърти в обединената група Х3, Х4, Е и Е Max и втори в Х4. Това е
Скоро ще пусна и он-борд видео от състезанието. Предварително се извинявам за качеството, но новата камера незнайно защо остана изключена в автомобила а старата снима само с 15кадъра в сек и затова записа насича.
Поздрави,
Пламен Ангелов
Re: Писта Русе 2010
Пацо, позволих си да те цитирам в новината в сайта. Сложих и снимка от състезанието на заглавната страница на сайта
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта Русе 2010
Няма проблем
Благодаря отново на всички и се надявам да сте се забавлявали.
РАСО
Благодаря отново на всички и се надявам да сте се забавлявали.
РАСО
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта Русе 2010
Уникално постижение! Браво! Жалко, че не успях да присъствам.
Re: Писта Русе 2010
Първо:Честито 2ро място на Пацо!Казах ти го лично след състезанието,казвам го и тук-Направи страхотно каране и постигна перфектни резултати.Голямо браво!
Ето ме и мене с шампиона:
Ето и още няколко снимки от състезанието:
Голфа на Вальо Павлов,преди наемателят му да го удари още в разгряващата обиколка:
Голфа след удара:
След първата квалификация Пацо имаше проблеми с охлаждането.
Много е бърз Голфа-камерите не могат да го уловят
Ето линк към целия албум:
http://www.facebook.com/saiman945#!/alb ... 1486536707
http://ruseneca.snimka.bg/auto-racing/r ... 010.520870
Ето ме и мене с шампиона:
Ето и още няколко снимки от състезанието:
Голфа на Вальо Павлов,преди наемателят му да го удари още в разгряващата обиколка:
Голфа след удара:
След първата квалификация Пацо имаше проблеми с охлаждането.
Много е бърз Голфа-камерите не могат да го уловят
Ето линк към целия албум:
http://www.facebook.com/saiman945#!/alb ... 1486536707
http://ruseneca.snimka.bg/auto-racing/r ... 010.520870
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта Русе 2010
Бох ли е това и къде се размаза така?
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Писта Русе 2010
Не е Бох. Той не кара тази година, освен това караше Мицубиши, а не Субару.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта Русе 2010
Съвсем съм застрелян. Тоз пич иначе добре се е подредил. Май не е загрял гумите или е надценил възможностите си ...
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Писта Русе 2010
Второто. Тва беше към 7-8-ма обиколка.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Писта Русе 2010
То като заваля всички се надцениха горе при мене едвам сварвах да вадя жълтия флаг
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: Писта Русе 2010
Не е от надценяване. Забележете кривото задно ляво колело. Явно се е удрял и преди този удар и е изкривил колелото. 3,4 поредни обиколки се чудех защо толкова се поднася тоя човек при не много висока скорост. Но като разглеждах снимките след това разбрах, имам и снимки от по-ранни обиколки, и пак е с криво колело. Явно се е опитвал да завърши въпреки повредата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта