Затворен маршрут писта "Дракон" II 2-3 октомври

Всичко, свързано със състезания с автомобили, мотори и други
Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Затворен маршрут писта "Дракон" II 2-3 октомври

Мнениеот xalerrelax » Нед 03 окт 2010 22:46


paagrio написа:споделете ако трябва на лс някой сайт или форум където разказват какво е станало на състезанието и има повечко снимки

http://forum.rally-club.bg/index.php?si ... 560bd5e6ad
Рали - клуб - България.




Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Затворен маршрут писта "Дракон" II 2-3 октомври

Мнениеот Persefona » Пон 04 окт 2010 8:27


Неофициални резултати (Официални все още няма :?):
GT 51 написа:
Х и Е до 1600
1.Цветан Илиев Х2-57.37
2.Теодор Тодоров Х1 - 58.93
3.Боян Гетов Х2 - 57.92

Х и Е над 1600
1.Борис Борисов Х4 - 55.02
2.Любомир Мечков Х4 - 56.27
3.Росен Даскалов ЕМАХ- 55.52

А и Н до 1600
1.Флорентин Петре А6-55.73
2.Георги Пейчев А6 - 55.87
3.Валери Петров А6 - 57.70

А и Н над 1600
1.Румен Дунев Н4 - 53.84
2.Искрен Маринов Н4 - 53.43
3.Ивайло Петков Н4 - 57.72

Източник: Рали Клуб България




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Затворен маршрут писта "Дракон" II 2-3 октомври

Мнениеот paco » Пон 04 окт 2010 14:13


Здравейте всички

Този състезателен уикенд определено късмета не беше на моя страна и отпаднах от състезанието поради технически проблеми. Ще се опитам да представя нещата в хронологичен ред за да добиете представа.

Тренировъчния ден в събота започна нормално с подготовка на автомобила от екипа ми в който се включи Боби ( Bobby_ ).
Проблемите започнаха още с извеждането на групата за опознавателна обиколка преди първа тренировка. На правата отсечка проверявах буста на автомобила и от налягането моментално се разкачи един от маркучите на търбо пътищата. Наложи се да мина през бързият бокс за да бъде отстранен проблема. Допуснах грешка като не изчаках групата да стартира преди да постъпя в бокса и ми бе наложено наказание от комисарите като не ми се зачита измереното време от тази тренировъчна и квалификационна сесия. За щастие ме допуснаха да довърша тренировката. На трета обиколка се появи нов проблем. Изби маркуч на охладителната система и мотора остана без вода. Това се случи в момент в който температурата беше 105 градуса на водата и 127градуса на маслото. Напуснах моментално пистата за да охладим мотора и да отстраним проблема за следващата тренировъчна/ квалификационна сесия, но реално се наложи да измина 600м без вода. В бокса отстранихме проблема и се надявахме да няма поражения по мотора от високата температура. За съжаление не беше така и при извеждането на автомобилите за втора сесия, това пролича още на четвърта обиколка. Светна предупредителните лампа за вода (105градуса) а уреда показа, че температурата се покачва. От писта Русе знам, че това първоначално не е проблем и мога да продължа, защото на правата отсечка при леко връщане на газта тя може да спадне, но малко по-късно видях и маслото на 140градуса. След няколко секунди на правата отсечка при пълно натоварване на мотора скъсах и предна дясна полуоска и това окончателно ме накара да прекратя тренировката, но вече имах зачетено време и се надявах на добро място в стартовата решетка. Закарахме колата в бокса и разглобихме за ремонт. Вече беше ясно, че мотора е прегрят от избиването на водата при първата сесия. Единственото което можеше да се направи е притягане на ARP шпилките на главата с килограм повече тоест на 120Nm. Обадих се на Краси ( neon ) , които е мой основен екип, но за съжаление нямаше как да присъства в събота. Той беше все още в София и се нае да докара нова полуоска и консумативи за отстраняването на проблемите. По късно в екипа се включиха и Вяра (Persefona ) която не само даде всичко от себе си в борбата с една гарнитура, но и помагаше с всичко останало до последно. Жоро (Kasapina ) изработи в своя VAG Сервиз нужната ми втулка за да може новата полуоска по къса с 20мм да пасне и доказа отново, че е номер 1 :-). Благодарение на този екип успяхме да приключим до 4часа сутринта на 3-ти.

Няколко часа сън и отново бяхме на пистата.
Запалихме мотора , направихме нужните настройки и зачакахме старта.
От седма позиция в стартовата решетка зад Атанас Божилов всичко изглеждаше обнадеждаващо, но моментално след светването на зеления светофар проблемите заваляха отново. Разкачи се отново маркуч на турбото и се наложи да направя цяла обиколка в атмосферен режим преди да мина в бързият бокс за да може екипа да отстрани проблема. Включих се отново от последна позиция и започнах да догонвам. Отново температурите започнаха да се покачват и се видя, че притягането на главата не е дало резултат а малко по-късно буст контрола отказа и колата започна да върви на 2+бара налягане което вече доста извън 1,7бара холд буст. Автомобила е мапнат до 1,75 бара и нагоре реално няма изградена карта за адекватно управление от ЕКУ-то. Това наложи прекратяване на участието ми с цел да съхраня мотора за ревизия с възможно по-малко щети.

Благодаря отново на невероятния екип за оказаната помощ и всички посетили и подкрепили ме в това предизвикателство. Извинявам се на онзи на които не съм покрил очакванията, но това е автомобилен спорт и всичко се случва а проблемите са част от него. Надявам се да се видим отново скоро на трасето.

Поздрави,
Пламен Ангелов


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Затворен маршрут писта "Дракон" II 2-3 октомври

Мнениеот Bobby_ » Пон 04 окт 2010 20:05


+1 след Пацо!!!!!

Опредлено съм ОЧАРОВАН от мигновената реакция на Вяра и Касапина!!! които се включиха с уникална сила в поправката на автомобила.

Благодаря и на Краси който ми помогна мноооого за да не се движа като свободен атом и да не знам какво правя!

Благодаря на Пацо че ме направи част от това невероятно изживяване!


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Затворен маршрут писта "Дракон" II 2-3 октомври

Мнениеот neon » Чет 07 окт 2010 15:37


:shock Аха-помогнах много! :lol: Ядох сандвич затоплен върху 1,9ТДИ двигател, а после ръсих глупости до 4 сутринта (в следствие на което Пацо заключи че съм му сърдит че ме е разкарал до Калояново). Като изключим съня (3,5 часа) това е най-леко преминалото състезание за мен. mhihi


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Re: Затворен маршрут писта "Дракон" II 2-3 октомври

Мнениеот ceci4 » Пет 08 окт 2010 21:02


Момчета ще карате ли на Серес? Аз кроя някакви странни планове за посещение там, ама да видим какво ще стане. Та в този ред на мисли, какво ще ми е необходимо за преминаване на границата с личен автомобил? И не на последно място, има ли и други ентусиасти за наблюдаване на гръцкото състезание?


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Затворен маршрут писта "Дракон" II 2-3 октомври

Мнениеот Persefona » Пет 08 окт 2010 22:02


Ентусиасти има. Може да не са всички от форума, но сме много 8)
За да минеш границата ти трябва лична карта, изправен автомобил с изрядни документи и е доста желателно да имаш зелена карта за застраховката. Можеш да я вземеш от застрахователя, който ти е правил гражданската (не помня колко струва).
Още по темата - на ЛС :wink:

Пацо ще кара на Серес ако успее да се справи с техническите проблеми по колата. Стискаме му палци и ще гледаме да помагаме с каквото можем :да:



Върни се в “Motorsport”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта