Малко резултати:
Х и Е до 1600сс:
Х и Е над 1600сс:
А и N до 1600сс:
А и N над 1600сс:
Писта Serres 06-07 Ноември 2010
- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта Serres 06-07 Ноември 2010
Малко снимки от мен:
VW:
Non VW :
А ето и снимки на сивата единичка, по която Краси така се е прехласнал :
Целият албум е тук:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =764999497
П.П.: Краси, не знам дали си видял времената на Пламен от самото състезание в неделя
Най-доброто му време е с 3 секунди по-добро от най-доброто на тренировките в събота и разликата между неговото най-добро и това на Виденов ( с Mercedes-а) е 3 десети
Това дали е от пържолите с бира или от това, че се върна с повече гума по сликовете, отколкото като излизаше на пистата?
VW:
Non VW :
А ето и снимки на сивата единичка, по която Краси така се е прехласнал :
Целият албум е тук:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =764999497
П.П.: Краси, не знам дали си видял времената на Пламен от самото състезание в неделя
Най-доброто му време е с 3 секунди по-добро от най-доброто на тренировките в събота и разликата между неговото най-добро и това на Виденов ( с Mercedes-а) е 3 десети
Това дали е от пържолите с бира или от това, че се върна с повече гума по сликовете, отколкото като излизаше на пистата?
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Писта Serres 06-07 Ноември 2010
Видях го още на пистата. Обаче Виденов е пред Пламен без значение какво време е дал. Досега обаче Пламен винаги подобрява значително времената си от тренировките в самото състезние.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта Serres 06-07 Ноември 2010
Здравейте всички
Искам да изкажа благодарност към екипа погрижил се за мен и автомобила през тези два дни. Краси (neon)...отново перфектна работа и настройки на окачване, геометрия и гуми . Пловдивската група Вяра (Persefona), Жоро (Kasapina) и Анастас (anastas) се включи отново и всичко ставаше по-лесно и по-бързо в бокса а тоз последния индивид направи и страхотни прАжолки на скарата в събота . Благодаря колеги
Като цяло нямахме проблеми с автомобила. В четвъртък минах при Дунев на кантара за да оправим баланса на колата разместил се от развита гайка на койлоувър на Калояново II. По късно на околовръсното стана ясно, че колата продължава да лющи 2бара буст и вечерта се оказа, че новия гейт на Тиал е дошъл с не затегнати болтове. От 6бр. на капачката бяха останали само два отстраних проблема. В петък на тестовете на "Сапарева баня" на път за Гърция, разхлабен обезвъздушител стана причина за пропадане на педала на спирачката, но нищо сериозно.
Събота..първа тренировка/ квалификация.
Никога не бях карал на Серес...широко, много бързо и технично трасе Със сигурност не е върха на сладоледа , но както каза Румен Дунев "за нашите разбирания" е уникална. Така и не намерих ръитъм и треактория, но видях за каво иде реч. Време 1.39 далеч не добро, но това е.
Втора тренировка. Успях да избегна трафика и направих 6-7обиколки. Влизане в бърс бокс за измерване на температура и налягане в сликовете и пак 3-4обиколки. Време 1.37 стигнало ми едва за стартова позиция 11.
Неделя...подготовка на автомобила. камерата ми отказа преди старта и Вяра сложи фото апарата си да снима вътре за да има все пак някакво видео. Позицията ми беше добра в смисъл, че имах пролука в която да изпреваря на старта двете лади пред мен. Така и се получи...отворих повече завой К1 и К5 където бях изпреварен от ладите , но лесно се справих с тях само за няколко завоя. На втора обиколка задминах и Божилов със Селика-та и започнах да гоня предните. Към момента се движех на 3-та позиция в Х4, но за 8-ма обиколка отворих прекалено завой К3 и задна дясна гума попадна на тревата. Завъртане с 123km/h на пълна газ и колата тръгна към стената на завоя. Закачих отпред в ляво и продължих веднага. В този момент бях задминат от Владимир Илиев с Митсубиши. Продължих с надежда да не съм засегнал воден радиатор. Обиколка по-късно температурата се нормализира, но започна да влиза сив дим от пред в купето...калника опираше в слика и се наложи да карам сейфти за да финиширам. Намалих темпото и завърших всички 12 обиколки.
Това е ...4-то място в Х4. Време 1.33
Изненадата дойде когато на награждаването извикаха за купи и завършилите на 4-то и пето място. ...малко суматоха докато намеря пътя за балкона и така.
Пускам култова снимка след тази изненада.
Ще обработя видеото до ден-два и ще го кача, че е 3,7Gb.
Искам да изкажа благодарност към екипа погрижил се за мен и автомобила през тези два дни. Краси (neon)...отново перфектна работа и настройки на окачване, геометрия и гуми . Пловдивската група Вяра (Persefona), Жоро (Kasapina) и Анастас (anastas) се включи отново и всичко ставаше по-лесно и по-бързо в бокса а тоз последния индивид направи и страхотни прАжолки на скарата в събота . Благодаря колеги
Като цяло нямахме проблеми с автомобила. В четвъртък минах при Дунев на кантара за да оправим баланса на колата разместил се от развита гайка на койлоувър на Калояново II. По късно на околовръсното стана ясно, че колата продължава да лющи 2бара буст и вечерта се оказа, че новия гейт на Тиал е дошъл с не затегнати болтове. От 6бр. на капачката бяха останали само два отстраних проблема. В петък на тестовете на "Сапарева баня" на път за Гърция, разхлабен обезвъздушител стана причина за пропадане на педала на спирачката, но нищо сериозно.
Събота..първа тренировка/ квалификация.
Никога не бях карал на Серес...широко, много бързо и технично трасе Със сигурност не е върха на сладоледа , но както каза Румен Дунев "за нашите разбирания" е уникална. Така и не намерих ръитъм и треактория, но видях за каво иде реч. Време 1.39 далеч не добро, но това е.
Втора тренировка. Успях да избегна трафика и направих 6-7обиколки. Влизане в бърс бокс за измерване на температура и налягане в сликовете и пак 3-4обиколки. Време 1.37 стигнало ми едва за стартова позиция 11.
Неделя...подготовка на автомобила. камерата ми отказа преди старта и Вяра сложи фото апарата си да снима вътре за да има все пак някакво видео. Позицията ми беше добра в смисъл, че имах пролука в която да изпреваря на старта двете лади пред мен. Така и се получи...отворих повече завой К1 и К5 където бях изпреварен от ладите , но лесно се справих с тях само за няколко завоя. На втора обиколка задминах и Божилов със Селика-та и започнах да гоня предните. Към момента се движех на 3-та позиция в Х4, но за 8-ма обиколка отворих прекалено завой К3 и задна дясна гума попадна на тревата. Завъртане с 123km/h на пълна газ и колата тръгна към стената на завоя. Закачих отпред в ляво и продължих веднага. В този момент бях задминат от Владимир Илиев с Митсубиши. Продължих с надежда да не съм засегнал воден радиатор. Обиколка по-късно температурата се нормализира, но започна да влиза сив дим от пред в купето...калника опираше в слика и се наложи да карам сейфти за да финиширам. Намалих темпото и завърших всички 12 обиколки.
Това е ...4-то място в Х4. Време 1.33
Изненадата дойде когато на награждаването извикаха за купи и завършилите на 4-то и пето място. ...малко суматоха докато намеря пътя за балкона и така.
Пускам култова снимка след тази изненада.
Ще обработя видеото до ден-два и ще го кача, че е 3,7Gb.
Последна промяна от paco на Сря 10 ное 2010 22:51, променено общо 2 пъти.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта Serres 06-07 Ноември 2010
Данните от даталогера:
Минимална скорост:81,2km/h
Максимална Скорост: 219km/h
Претоварване при старт: 0,9G
Отрицателно претоварване при спиране: -0,98G
Странично претоварване в ляв/десен завой: 1,32G
Минимална скорост:81,2km/h
Максимална Скорост: 219km/h
Претоварване при старт: 0,9G
Отрицателно претоварване при спиране: -0,98G
Странично претоварване в ляв/десен завой: 1,32G
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта Serres 06-07 Ноември 2010
Страшен си! Евала за всичко, което си направил и за начина, по който абсолютно обективно отразяваш всяка конкретна ситуация! Успехи и за напред.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта Serres 06-07 Ноември 2010
Марка: VW
Модел: Golf2 1800cc 16V Turbo Quattro
Година на производство: 1989
Група/Клас: X4
Хомологация номер: Паспорт на БФАС
Допълнителна информация:
Автомобила е подготвян над три години за да се превърне в това което е.
Подготовка на купето , най-пълен ролбар и с всички възможни тръби, усилване на ключови места по купето.
Носачи на унибали отпред и на полиуретан отзад - всичко собствено производство.
Окачване XYZ с 30 степени твърдост и корекция на височина/баланс на автомобила без натягане на прожините.
Усилени главини с шпилки 14мм.
Поръчкови полуоски.
Джанти 10бр. Compomotive 17”/8J/ET15
Спирачки отпред XYZ 6-бутални с ротор 330мм х 32мм
Спирачки отзад Brembo 4-бутални с диск 280мм х 28мм
Педал бокс с баланс бар и спирачни помпи Willwood
Хидравлична ръчна спирачка Compbrake
Нови метални спирачни маркучи и нови магистрали.
Седалкa Sparco –хомологация до 2012
Колан TRW - –хомологация до 2015
Арматурно табло с алкантара
Табло/даш борд Race Technology Dash2 + Дата логер DL1 (5Hz-GPS, 3way 6G акселерометър) софтуер за анализ на резултатите и предвиждане на други
Централа за мотор DTA S80Pro с неограничени възможности и логване на данни
Мотор база 1.8 16V KR / Wiseco бутала , Scat H-beams биeли, глава АБФ подготвена от мен за целта, сукател и изпускател поръчка за целите, турбо Garrett GT3076, гейт Tial 38mm .....повече подробности при интерес/
Скорости 6 степанна механична
Диференциал Haldex + контролер 100:1 до 50:50
Грантирано не съм написал и половината от това което е правено, но подробности при интерес. Клиента получава и архив от над 700снимки по изработката както и съпорт за всичко свързано с автомобила.
Двигателя е мапван от DragPower на стенда в ProSpeed и измерената мощност е 277kW в режим 4x4 което се равнява около 420к.с. на вала на мотора. Агрегата е с ресурс за поне 300kW с подходящите настройки.
Автомобила е каран, ревизиран само и единствено от мен през сезон 2009 и 2010.
Резултати: Русе 2010 – 2-ро място Х4; Серес 2010 – 4-то място Х4
Цена: 14999 Euro /Договаряне/
Възможна е и продажба на всичко с изключение на мотор, скорости и електроника – попитай за цена
Местоположение: София
Контакти: 0888 94 14 61 Пламен Ангелов
Модел: Golf2 1800cc 16V Turbo Quattro
Година на производство: 1989
Група/Клас: X4
Хомологация номер: Паспорт на БФАС
Допълнителна информация:
Автомобила е подготвян над три години за да се превърне в това което е.
Подготовка на купето , най-пълен ролбар и с всички възможни тръби, усилване на ключови места по купето.
Носачи на унибали отпред и на полиуретан отзад - всичко собствено производство.
Окачване XYZ с 30 степени твърдост и корекция на височина/баланс на автомобила без натягане на прожините.
Усилени главини с шпилки 14мм.
Поръчкови полуоски.
Джанти 10бр. Compomotive 17”/8J/ET15
Спирачки отпред XYZ 6-бутални с ротор 330мм х 32мм
Спирачки отзад Brembo 4-бутални с диск 280мм х 28мм
Педал бокс с баланс бар и спирачни помпи Willwood
Хидравлична ръчна спирачка Compbrake
Нови метални спирачни маркучи и нови магистрали.
Седалкa Sparco –хомологация до 2012
Колан TRW - –хомологация до 2015
Арматурно табло с алкантара
Табло/даш борд Race Technology Dash2 + Дата логер DL1 (5Hz-GPS, 3way 6G акселерометър) софтуер за анализ на резултатите и предвиждане на други
Централа за мотор DTA S80Pro с неограничени възможности и логване на данни
Мотор база 1.8 16V KR / Wiseco бутала , Scat H-beams биeли, глава АБФ подготвена от мен за целта, сукател и изпускател поръчка за целите, турбо Garrett GT3076, гейт Tial 38mm .....повече подробности при интерес/
Скорости 6 степанна механична
Диференциал Haldex + контролер 100:1 до 50:50
Грантирано не съм написал и половината от това което е правено, но подробности при интерес. Клиента получава и архив от над 700снимки по изработката както и съпорт за всичко свързано с автомобила.
Двигателя е мапван от DragPower на стенда в ProSpeed и измерената мощност е 277kW в режим 4x4 което се равнява около 420к.с. на вала на мотора. Агрегата е с ресурс за поне 300kW с подходящите настройки.
Автомобила е каран, ревизиран само и единствено от мен през сезон 2009 и 2010.
Резултати: Русе 2010 – 2-ро място Х4; Серес 2010 – 4-то място Х4
Цена: 14999 Euro /Договаряне/
Възможна е и продажба на всичко с изключение на мотор, скорости и електроника – попитай за цена
Местоположение: София
Контакти: 0888 94 14 61 Пламен Ангелов
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: Писта Serres 06-07 Ноември 2010
paco написа:бях задминат от Димитър Илиев с Митсубиши
Ще си позволя една корекция, става дума за баща му - Владимир Илиев, който беше с тематично декориран автомобил по случай 40 години състезателна кариера
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта Serres 06-07 Ноември 2010
Срам
Краси разправя, че две обиколки съм го държал на една и съща дистанция преди удара, но истината е, че едва ли щях да остискам. Да, гледам си времената от логера и стават с всяка обиколка по-добри, но опита си е опит и много трябва да ям преди да гоня ветерани като Владимир Илиев :
Краси разправя, че две обиколки съм го държал на една и съща дистанция преди удара, но истината е, че едва ли щях да остискам. Да, гледам си времената от логера и стават с всяка обиколка по-добри, но опита си е опит и много трябва да ям преди да гоня ветерани като Владимир Илиев :
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Писта Serres 06-07 Ноември 2010
Тук трябва да кажа нещо, което никой не спомена. Точно след подреждането за подгряващата обиколка съощиха, че автомобила на Владо Илиев има повреда (скъсана полуоска) и ще бъде изваден от стартовата решетка, като механиците ще я сменят и ако успеят навреме той ще стартира от последна позиция от линията на пит-стопа. Естествено първо си помислих, че се бъзикат, но щом колата тръгна да напуска пистата реших да засека времето, за което ще се справят.
От момента на захождане на автомобила към техния бокс до напускането на бокса с нова полуоска минаха точно........ 5 минути.
Останах като гръмнат. Ако Вяра не беше претичала до там и да ми каже, че действително демонтират полуоска (задна...мисля дясна) нямаше да повярвам. Имах пряка видимост към бокса им, но от 50 метра. Колата се нареди на линията на пит-стопа едновременно с др. автомобили и стартира последен. Знаете на кое място завърши, така че мога само
От момента на захождане на автомобила към техния бокс до напускането на бокса с нова полуоска минаха точно........ 5 минути.
Останах като гръмнат. Ако Вяра не беше претичала до там и да ми каже, че действително демонтират полуоска (задна...мисля дясна) нямаше да повярвам. Имах пряка видимост към бокса им, но от 50 метра. Колата се нареди на линията на пит-стопа едновременно с др. автомобили и стартира последен. Знаете на кое място завърши, така че мога само
- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта Serres 06-07 Ноември 2010
Да, задна дясна. Трябва да има рекорд на Гинес за най-бърза смяна на полуоска
От това, което съм виждала, за сега единствено механиците на Райконен бият по точки тези на Илиеви, защото възстановиха колата от много по-сериозни щети след търкалянето на Рали България за отрицателно време.
Да си механик е работа за луди хора
От това, което съм виждала, за сега единствено механиците на Райконен бият по точки тези на Илиеви, защото възстановиха колата от много по-сериозни щети след търкалянето на Рали България за отрицателно време.
Да си механик е работа за луди хора
Последна промяна от Persefona на Чет 11 ное 2010 14:18, променено общо 1 път.
Re: Писта Serres 06-07 Ноември 2010
Извинявам се за закъснението, но досега нямах възможност да публикувам новината. Дано ви харесва, качих и всички снимки от темата, ако някой има против, нека ми пише, за да ги махна. Честито на Пламен и от мен!
http://www.vwclub.bg/news.php?news=146
http://www.vwclub.bg/news.php?news=146
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 18 юни 2009 13:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sf
Re: Писта Serres 06-07 Ноември 2010
Времето изкарано на пистата беше незабравимо!
Отново поздравления на Пацо за постигнатото. Радвам се че се запознахме, също така и с Краси(neon).
Пожелавам ви успех за в бъдеще и все така да ни радвате с перфектни коли!
Отново поздравления на Пацо за постигнатото. Радвам се че се запознахме, също така и с Краси(neon).
Пожелавам ви успех за в бъдеще и все така да ни радвате с перфектни коли!
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта Serres 06-07 Ноември 2010
On board video
Реално надпреварата приключи за мен на десетата минута. След удара карах сейфти за да завърша а на моменти се чува и виещия звук от опиращия в калника слик.
P.Angelov 65 X4 Serres Race 7.11.2010
Поздрави,
Пламен Ангелов
Реално надпреварата приключи за мен на десетата минута. След удара карах сейфти за да завърша а на моменти се чува и виещия звук от опиращия в калника слик.
P.Angelov 65 X4 Serres Race 7.11.2010
Поздрави,
Пламен Ангелов
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта