BoXeR_555 написа:Ако не спирах с левия крак,със сигурност времената щяха да са по лоши,защото наваксвах с по-късни спирания преди завойте.А и трябваше да държа постоянно оборотите вдигнати,за да може да поеме след завойте.А и все пак карах с накладки Ferodo отпред за 15 лв комплекта който са на доста време,а отзад изобщо незнам какви са и на колко време са,защото не съм ги сменявал никога .Другия път ще си поправя грешката със спирачките и с тактиката на квалификацията.
Окачването просто така си идва,защото и самия амортесьор е с къс ход и е двойно действащ,а отзад е със стандартното окачване
прекали с левия крак не може след късно спиране да продължиш серия от 2 завоя на ляв крак.... някак си не ми се връзва ..... или спирачна течност или накладки ще дадат фира на 3тото минаване....
това че ти е толкова ниска колата не е от амортисьора.... а от пружината....... както и да е...
пак казвам ще се видим (надявам се ) на 4 дневния купон....