Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на пистата
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19701
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на пистата
В тази тема могат да се дават предложения за разпределението на класовете на пистата.
Национален VAG Събор 2015 Калояново 6 и 7 юни 2015 г
Целите са следните:
1. Класовете да определят автомобилите сравнително равностойно. Да няма фрапиращи разлики.
2. Да има сравнително малък брой класове, защото с голям брой класове времето за провеждане на мероприятието няма да ни стигне.
3. Да има сравнително равен брой участници във всеки клас. няма смисъл да се прави отделен клас за няколко автомобила.
4. Разпределението по класове да може да се направи на място на пистата без специализирана апаратура - няма как да се мери някой дали е с чип или не е. Т.е. ограниченията да са само хардуерни и видими с просто око.
5. Да се мисли за всички участници - VW, Audi, Seat, Skoda
Темата за забавленията извън пистата е тук
- Gladiatora_G60
- Мнения: 291
- Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Bankya
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив
Аз също се интересувам каква ще е точната дължина на дисциплината Драг?!? Тъй,като 2 години подред участвах в тази дисциплина и първата година станах първи,а втората 4-ти,поради причината на фал стартовете на някой хора,но както и да е,все пак сме отишли да се забавляваме! Таа аз имам същото предложение! Дават се по 3 кфалификации,както е и в драг шампионата,взима се най-доброто време и и се прави няква решетка или пък,ако има много хора,от всички времена на кфалификациите се избират първите 5-7 или колкото прецените! Не е казано,че всичко може да стане в неделя,може и в събота да са кфалификациите,а в неделя състезанието!
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив
Имам идея за класовете:
1-ви: 8-клапанови
2-ри: 16-клапанови
3-ти: повече от 4 цилиндъра
4-ти: принудително пълнене.
Ще се радвам ако ви допадне идеята
1-ви: 8-клапанови
2-ри: 16-клапанови
3-ти: повече от 4 цилиндъра
4-ти: принудително пълнене.
Ще се радвам ако ви допадне идеята
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19701
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив
Това са класовете от миналата година. Както е видно, автомобилите са разпределени в 2 основни групи - едната бензин, другата дизел, като е мислено за конкретни модели автомобили, които да бъдат конкурентни.
Golf 4 1.6 16v например е 101 к.с. но по никакъв начин не е дори близо до Голф 3 2.0 16v ABF. Поради тази причина са в различни класове според долната схема
Golf 4 1.6 16v например е 101 к.с. но по никакъв начин не е дори близо до Голф 3 2.0 16v ABF. Поради тази причина са в различни класове според долната схема
Vlad777 написа:
КЛАС B1 - Бензинови автомобили с атмосферни двигатели без модификации до 128 к.с.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
КЛАС B2 - Бензинови автомобили с атмосферни и турбо двигатели без модификации
От 129 до 200 к.с. за атмосферни двигатели
До 150 к.с. за двигатели с принудително пълнене
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
Клас B3 МАКС - Автомобили с модификации по двигателя или фабрично над 201 к.с. атмосферни или над 151 к.с. с турбо/компресор или азот....
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
КЛАС D1 - Дизелови автомобили до 140 к.с. без модофикации по двигателя
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
КЛАС D2 МАКС - Дизелови автомобили фабрично над 141 к.с. и автомобили с доработки
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив
Лично за мен КЛАС ДИЗЕЛ трябва да е в разделения (по-долу прилагам пример). Проблема, е че "рейсинг печките" не са голям брой и разделянето им в 3 класа ще удължи мероприятието и ще отегчи публиката. Но спрямо равностойно представяне на пистата м/у дизелите, според мен това е начина. Да не кажа прекалено смела дума, но едно 80 от клубните дизели, които биха взели участие са минали през ремап. Което според мен трябва да е допустимо в D1 и D2. Не може да имаш претенции до 140 коня, че някой е с ремап (това би включвало 90, 110 и 115 масовите дизеларки) Същото важи и нагоре. Техническата ни комисия е достатъчно грамотна за да усети дали даден автомобил има ремап или не. Смята се по "най-малко общо кратно" 30% и се подреждат класовете. Или иначе казано 110 к.с. с ремап остава D1 и чупи 90 к.с. стоковица. Не МОЖЕ да извадиш стоковицата на дядо ти, с която превозва домати на пазара и да очакваш да спечелиш медал, не е честно някак си. Нещата съм ги нахвърлял абсолютно на око има достатъчно време могат да се помислят и пресметнат евентуалните пречки в това дизела да бъде разделен на 3 класа за да е по-интересно на участниците в него.
КЛАС D1 - Дизелови автомобили до 140 к.с. без модофикации по двигателя (с изключение на ремап)
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
КЛАС D2 - Дизелови автомобили от 141 до 200 к.с. без модофикации по двигателя (с изключение на ремап)
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
КЛАС D3 - Дизелови автомобили фабрично над 200 к.с. и автомобили с доработки
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
Едит:
Сега като се замисля може би трябва да се редуцира и бензиновия клас:
Или иначе казано излизам сток 225 с турбо и ма пребива всеки втори, да не говорим като миналата година да се сравнявам с автомобилите на Madness... По-скоро тия със сликовете, олекотяването и сериозните преработки трябва да са в B4 (300 +) Иначе разликата идва ОГРОМНА...
Едит 2: Аз няма да карам на Калояново, да не си помисли някой, че го вметвам за да изкарам по-добро време в класа си ;)
КЛАС D1 - Дизелови автомобили до 140 к.с. без модофикации по двигателя (с изключение на ремап)
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
КЛАС D2 - Дизелови автомобили от 141 до 200 к.с. без модофикации по двигателя (с изключение на ремап)
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
ИЗИСКВА СЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
КЛАС D3 - Дизелови автомобили фабрично над 200 к.с. и автомобили с доработки
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
Едит:
Сега като се замисля може би трябва да се редуцира и бензиновия клас:
Клас B3 МАКС - Автомобили с модификации по двигателя или фабрично над 201 к.с. атмосферни или над 151 к.с. с турбо/компресор или азот....
Или иначе казано излизам сток 225 с турбо и ма пребива всеки втори, да не говорим като миналата година да се сравнявам с автомобилите на Madness... По-скоро тия със сликовете, олекотяването и сериозните преработки трябва да са в B4 (300 +) Иначе разликата идва ОГРОМНА...
Едит 2: Аз няма да карам на Калояново, да не си помисли някой, че го вметвам за да изкарам по-добро време в класа си ;)
Последна промяна от Kuncavia на Сря 29 апр 2015 22:49, променено общо 2 пъти.
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив
Мисля че тряба да има повече информация относно олекотяването че миналата година правеха проблеми ако са свалени и корите
- abbaa
- Low rider
- Мнения: 292
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив
Окaзa се, че ще трябвa дa се нaпрaви отделнa темa и зa мироприятиятa нa пистaтa. Според мен не е лошa идеятa дa имa 3 клaсa дизел. Много печки се нaвъдихa последните години и е хубaво дa не се пренебрегвaт. В бензинa, може би, трябвa дa се помисли зa клaс 4х4. Съглaсете се че 2 коли еднaгвa мощност 4х4-то кaто дръпне 2 коли Нa стaртa после върви го стигaй.
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив
най-добре да направим 100-200 медала да има за всички да са спокойни и да си карат за удоволствие
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19701
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив
Kuncavia написа:Лично за мен КЛАС ДИЗЕЛ трябва да е в разделения (по-долу прилагам пример).
КЛАС D1 - Дизелови автомобили до 140 к.с. без модофикации по двигателя (с изключение на ремап)
КЛАС D2 - Дизелови автомобили от 141 до 200 к.с. без модофикации по двигателя (с изключение на ремап)
КЛАС D3 - Дизелови автомобили фабрично над 200 к.с. и автомобили с доработки
Лично аз не съм сигурен, че в този клас D2 ще има достатъчно автомобили. Кой всъщонст би влязъл там - следните автомобили без доработки:
VW Golf 4 1.9 TDI 150 к.с. ARL без доработки
VW Golf 5/Audi A3 2.0 TDI 170 к.с. без доработки - също няма особено много
Audi A4 2.5 TDI 150/155/163 к.с.
Audi A4 2.7 TDI 180 к.с.
Seat Leon 1 1.9 TDI 150 к.с.
Seat Leon 2/3 2.0 TDI 150/170/184 к.с.
По-скоро трябва да се промени малко D1 до 143 к.с. включително, за да могат аудитата с 2.0 TDI 143 к.с. да влязат в D1.
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
При дизела класовете трябва да са два на брой. Д 1 - до 200 к.с , Д2 - 201 +++, поне така мисля аз .
Поздрави !
Поздрави !
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Доста проблемни са тия аудита 2.0 TDI 143 к.с. В единия вариант са на върха на класа и почти никой не може да ги бутне а в другия са в дъното Ако пък се отделят на 2 класа до 200 и 200 + ще има доста ощетени. Все пак идеята е да се забавляваме на пистата и да има по-голяма конкуренция. Все пак "състезателните" автомобили не се кой знае пък колко и са предимно стокови евридейки или ремапнати със спортни филтри, генерации и козметични доработки. Но печка класа е изключително тегав да се пресметне така, че да е почти равностойно за всички участници.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19563
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - твоите идеи на жив
Аз лично, като човек, който вероятно ще бъде в комисията, не се чувствам достатъчно компетентен за да установя на 100% ремап.
Да, като закача VAG-a по-голямата част от нещата ще излезнат, но ако пипането е леко и особено ако е майсторски направено, само с гледане...
Та от цитираното да разбирам, че предлагаш да не се интересуваме от МАП-ване на печките, така ли? Стига да не се установи, че някой е ползвал челния опит на Ицо със Сирокото и е монтирал турбина от MAN - да няма комисията претнции?
Хммм... мисля, че това си струва да се обмисли
110-ка само с мапване може да подмине заветните 140 коня, но там вече е грубо и личи
Но трябва да се дефинира точен критерий, защото, повярвайте, аз лично няма да кажа на никого 'Отиваш в D2, защото ти личи!'
На мен самия ми звучи все едно съм му казал '... щото не ме кефиш!'
Та ако ще се игнорира чипосването - давайте критеии, които всички ще спазват.
Иначе ще се наложи да остане ограничението за D1 класа.
п.п. И аз, като Владо, не смятам за разумно разделянето на дизелите в 3 класа.
Най-малкото - при бензиновите модели разликите са много по-фрапиращи и би било по-редно те да се поразредят, но тогава няма да има време всички да карат
По-скоро бих обмислил идея за обединяване на B3 Max и предложения от Кунцата D3 класове.
И без това В3-то миналата година имаше 3 или 4 коли.
Да, като закача VAG-a по-голямата част от нещата ще излезнат, но ако пипането е леко и особено ако е майсторски направено, само с гледане...
Kuncavia написа:
КЛАС D1 - Дизелови автомобили без модофикации по двигателя (с изключение на ремап)
Та от цитираното да разбирам, че предлагаш да не се интересуваме от МАП-ване на печките, така ли? Стига да не се установи, че някой е ползвал челния опит на Ицо със Сирокото и е монтирал турбина от MAN - да няма комисията претнции?
Хммм... мисля, че това си струва да се обмисли
110-ка само с мапване може да подмине заветните 140 коня, но там вече е грубо и личи
Но трябва да се дефинира точен критерий, защото, повярвайте, аз лично няма да кажа на никого 'Отиваш в D2, защото ти личи!'
На мен самия ми звучи все едно съм му казал '... щото не ме кефиш!'
Та ако ще се игнорира чипосването - давайте критеии, които всички ще спазват.
Иначе ще се наложи да остане ограничението за D1 класа.
п.п. И аз, като Владо, не смятам за разумно разделянето на дизелите в 3 класа.
Най-малкото - при бензиновите модели разликите са много по-фрапиращи и би било по-редно те да се поразредят, но тогава няма да има време всички да карат
По-скоро бих обмислил идея за обединяване на B3 Max и предложения от Кунцата D3 класове.
И без това В3-то миналата година имаше 3 или 4 коли.
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Много трудно ще разберете кой е с ремап или други леки доработки !Да предположим , че аз карам помпа дюза 130 коня, сложил турбо от 150 к.с. ( 1.9 ) и имам един хубав софтуер и съм на 180 магарета . Как ще разберете ? Затова нека да са по - строги класовете при дизела ! И аз съм ощетен от това , но какво да се прави на всеки не може да се угоди.
Поздрави !
Поздрави !
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19701
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Kuncavia написа:Доста проблемни са тия аудита 2.0 TDI 143 к.с. В единия вариант са на върха на класа и почти никой не може да ги бутне
Как да не може да ги бутне? Дори G3 AFN110 с леки и невидими с просто око доработки е доста по-бърз, защото е доста по-лек. И теглото оказва влияние все пак.
Абсурдно е всяка кола да се закачва на VAG-COM. Така цяла седмица няма да ни стигне за технически прегледи, което няма как да стане.radotom написа:Да, като закача VAG-a по-голямата част от нещата ще излезнат, но ако пипането е леко и особено ако е майсторски направено, само с гледане...
И аз това предлагам, защото реално е недоказуемо по време на огледа.radotom написа:да не се интересуваме от МАП-ване на печките, така ли?
Гледат се хардуерни ъпгрейди, защото другото просто няма как да се види. Т. не че и те могат да се видят... Как ще видиш дюзи, помпа...radotom написа:Стига да не се установи, че някой е ползвал челния опит на Ицо със Сирокото и е монтирал турбина от MAN - да няма комисията претнции?
Ето тук нека се изкажат хората с печкитеradotom написа:Та ако ще се игнорира чипосването - давайте критеии, които всички ще спазват.
Това е добра идея и си струва да се обмисли - най-силните бензинови и дизелови бегачки в един класradotom написа:По-скоро бих обмислил идея за обединяване на B3 Max и предложения от Кунцата D3 класове.
И без това В3-то миналата година имаше 3 или 4 коли.
Точно така е. Няма как да се види, но се предполага, че ако правиш такива промени ще сложиш и челен кулер, което вече ще те издаде. Какво имаш предвид под "нека са по-строги"?borpe написа:помпа дюза 130 коня, сложил турбо от 150 к.с. ( 1.9 ) и имам един хубав софтуер и съм на 180 магарета . Как ще разберете ? Затова нека да са по - строги класовете при дизела !
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 10 юни 2014 14:04
- Автомобил: audi B4 2.6 R5 mod.5 cill
- Двигател:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
А защо не се обединът дизели фабрично ДО 90 к.с. Със БЕНЗИН фабрично до 90 к.с или 101 к.с. Във един клас. Клас ДО 2000см3
Бензин атмосферен и дизел ДО 1.9-90 кс.
Клас бензин 2001см3+-3000см3 атмосферни
Клас дизел 90-150К.с. До 2500см3
КЛАС-Бензин сток атмосферен над 3001см3, бензин+турбо, дизел 150+ кс. НАД 2501см3
2501см3
КЛАС състезателни+ стриит (над 150 к.с.бензин,дизел + доработки)
Все пак доста от колите със доработки се знаят.
Бензин атмосферен и дизел ДО 1.9-90 кс.
Клас бензин 2001см3+-3000см3 атмосферни
Клас дизел 90-150К.с. До 2500см3
КЛАС-Бензин сток атмосферен над 3001см3, бензин+турбо, дизел 150+ кс. НАД 2501см3
2501см3
КЛАС състезателни+ стриит (над 150 к.с.бензин,дизел + доработки)
Все пак доста от колите със доработки се знаят.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта