Dakata_B4 написа:Клас 1- до 145-150 кс. (колко 1.8Т има останали БЕЗ чип)
Тук се обединяват в малкия клас Golf 2 16v и Golf 3 2.0 16v, което не е оферта, защото разликата е огромна и фрапираща.
Границата не е случайно сложена на 128 к.с. за малкия клас. Така в този клас влизат:
- Golf 1, Golf 2 и Golf 3, Audi 80 с 8 клапана - ..., 90, 98, 107, 115 к.с.
- 1.6 16 клапановите със 101 к.с.
- Golf 4 (Audi A3, Skoda Octavia, Seat..) 1.8 20 клапана 125 к.с., който обаче, дори по-мощен и с повече клапани, поради теглото си не е конкурентен.
Dakata_B4 написа:Клас 2-До 200-250 кс. Тук си мълча,нямам си на идея без видими интервенции колко може да се изкара
Този клас и сега е такъв - атмосферни до 200 к.с. или турбо до 150.
Тук влизат:
- Golf 2, Golf 3, Audi 80/B4 16v
- Golf 4 1.8T, Golf 4 VR5 и т.н.
Тези с турбото умишлено са ограничени до 150 к.с., защото при тях чипосването има голям ефект.
Dakata_B4 написа:Клас 3 дизел - До 130-150 к.с. Пак заради причината от предишния клас.
Клас 4 дизел -над 150????
Тук разделението е направено до "малкото" 2.0 TDI, което има няколко варианта до 143 к.с. Монтира се в голям брой модели от VAG групата.
Извън този клас остават 1.9 TDI 150 HP, 2.0 TDI 170 HP и нагоре двигателите на Audi 3.0 TDI и т.н., които обаче са рядкост на пистата.
Общо взето виждам, че май не си чел на предната страница мнението как е било миналата година, което е доста подобно на това, което предлагаш, просто е по-прецизирано.
DUDEto написа:Моето мнение е да се направят класовете както е на повечето шампионати, а именно по кубатура
Нека не забравяме, че това не е шампионат и карането на пистата е насочено изключително към фенове на марката. Освен това разпределението в шампионатите не е правено за стокови двигатели и най-вече за VAG групата. До 1.6 коли почти липват на пистата. Реално разпределението, което съм посочил общо взето обединява предложеното разделение от теб "до 1.6 и до 2000", като просто изключва от тях 16 винтиловите версии на голф 2 и голф 3, които просто са много по-бързи от среностатистическите автомобили в този клас на събора в Калояново и са силно конкурентни на Голф 4 и подобните му с 1.8 Т