Допадна ми и тази идея която е написал по горе колега ..
1- до 101 коня
2- от 102 до 150 коня
3- от 150 до 200 коня
4-200++ коня
А така като се замисля няма да има много напомпани бензинки може и така
1- до 101 hp
2- от 102 до 150 hp
3- 150+
Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на пистата
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Добре де, а защо класовете се правят по коне, а не според кубатурата и това дали е с принудително пълнене мотора?
- SVETLIO-VR
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
- Автомобил: BORA
- Двигател: AJM 250+ps
- Местоположение: Ловеч
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Тази дисциплина "драг с жива сила" е пълна измишлиотина, по-добре направо да се премахне за да може да се покара на "драг с коли" спокойно и да има време за всички участници а не да се претупват като всяка година и да сме недоволни, все пак има колеги от нас които сме наляли доста пари в тея мотори и желаем да даваме газ
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
а дали не може бензин и дизел да са в един клас и следователно да е така?
1- до 101 коня
2- от 102 до 150 коня
3- от 150 до 200 коня
4-200++ коня
1- до 101 коня
2- от 102 до 150 коня
3- от 150 до 200 коня
4-200++ коня
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
SVETLIO-VR написа:Тази дисциплина "драг с жива сила" е пълна измишлиотина, по-добре направо да се премахне за да може ...
Обожавам да чета измишльотини!
Не си само ти, Светльо. И преди тебе го... хммм... 'понамекваха' това и други
Ами хайде, тогава, да сложим на входа на пистата табела 'ЗАБРАНЕНО ЗА ПУБЛИКА'
Така, де! И без това няма да има какво да правят там, докато вие си карате
Е, вярно, те тия от публиката са дошли ЗАРАДИ вас и С вас!
Всички тия, дето няма да карат!
С малко изключения, защото ще има едно 10-15 човека, дето ще се мъчим да организираме нещо... Ама като се замисля, то и ние сме дошли заради вас, де! Та не сме изключение, просто и в забавленията за публиката няма да можем да се включим. Съдба!
Та ще помоля за малко повече толерантност и мисъл и за приятелите ви, които вие сте довели
- genobuldoka
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 21:04
- Автомобил: vw golf 7
- Двигател: CUNA 2017
- Местоположение: Plovdiv
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Лека по лека времето напредва и събора си наближава. Знам че мястото не е тук, но имам един въпрос,тъй като мисля че няма отделна тема за това все още. Има ли готови стикери които да залепим на колите си за да рекламираме събитието предварително, или са още в процес на изготвяне как ще изглеждат?
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Има някои конструктивни мнения относно класовете, можем ли да очакваме някаква промяна или само си пишем и класовете ще са миналогодишните ?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
В първото мнение в темата има някои основни изисквания, на които повечето предложения не отговарят.
Така че давайте предложения за 3 бензинови и 3 дизелови класа. Също така гледайте да се съобразявате с наличните двигатели като мощност и перформънс.
Защо се предлага клас до 101 к.с., вместо да е както до сега до 128 к.с.? Това е направено с цел там да влязат и Голф 4, Ауди А3, А4 и Пасат B5 с 1.8 20v моторите по 125 к.с. Това са много по-тежки автомобили от голф 2 с 1.8 90 к.с. и съответно, въпреки че са повече к.с. вървят по-малко.Моля някой да ми обясни каква е логиката при това разделение и кое е конструктивното да има до 101 и от 101 до 150 к.с? Като правите предложения - поне по 1 ред се аргументирайте
Да бъдат малък брой е едно от тях - 5 или максумум 6 - това включва всички дизелови и всички бензинови класове. Според мен ще е най-удачно да бъдат 3 бензинови и 3 дизелови класа.Vlad777 написа:1. Класовете да определят автомобилите сравнително равностойно. Да няма фрапиращи разлики.
2. Да има сравнително малък брой класове, защото с голям брой класове времето за провеждане на мероприятието няма да ни стигне.
3. Да има сравнително равен брой участници във всеки клас. няма смисъл да се прави отделен клас за няколко автомобила.
4. Разпределението по класове да може да се направи на място на пистата без специализирана апаратура - няма как да се мери някой дали е с чип или не е. Т.е. ограниченията да са само хардуерни и видими с просто око.
5. Да се мисли за всички участници - VW, Audi, Seat, Skoda
Така че давайте предложения за 3 бензинови и 3 дизелови класа. Също така гледайте да се съобразявате с наличните двигатели като мощност и перформънс.
Защо се предлага клас до 101 к.с., вместо да е както до сега до 128 к.с.? Това е направено с цел там да влязат и Голф 4, Ауди А3, А4 и Пасат B5 с 1.8 20v моторите по 125 к.с. Това са много по-тежки автомобили от голф 2 с 1.8 90 к.с. и съответно, въпреки че са повече к.с. вървят по-малко.Моля някой да ми обясни каква е логиката при това разделение и кое е конструктивното да има до 101 и от 101 до 150 к.с? Като правите предложения - поне по 1 ред се аргументирайте
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
ще си позволя отново да цитирам едно мое предишно мнение - дано някой си направи труда да го прочете!
Vlad777 написа:Dakata_B4 написа:Клас 1- до 145-150 кс. (колко 1.8Т има останали БЕЗ чип)
Тук се обединяват в малкия клас Golf 2 16v и Golf 3 2.0 16v, което не е оферта, защото разликата е огромна и фрапираща.
Границата не е случайно сложена на 128 к.с. за малкия клас. Така в този клас влизат:
- Golf 1, Golf 2 и Golf 3, Audi 80 с 8 клапана - ..., 90, 98, 107, 115 к.с.
- 1.6 16 клапановите със 101 к.с.
- Golf 4 (Audi A3, Skoda Octavia, Seat..) 1.8 20 клапана 125 к.с., който обаче, дори по-мощен и с повече клапани, поради теглото си не е конкурентен.Този клас и сега е такъв - атмосферни до 200 к.с. или турбо до 150.Dakata_B4 написа:Клас 2-До 200-250 кс. Тук си мълча,нямам си на идея без видими интервенции колко може да се изкара
Тук влизат:
- Golf 2, Golf 3, Audi 80/B4 16v
- Golf 4 1.8T, Golf 4 VR5 и т.н.
Тези с турбото умишлено са ограничени до 150 к.с., защото при тях чипосването има голям ефект.Dakata_B4 написа:Клас 3 дизел - До 130-150 к.с. Пак заради причината от предишния клас.
Клас 4 дизел -над 150????
Тук разделението е направено до "малкото" 2.0 TDI, което има няколко варианта до 143 к.с. Монтира се в голям брой модели от VAG групата.
Извън този клас остават 1.9 TDI 150 HP, 2.0 TDI 170 HP и нагоре двигателите на Audi 3.0 TDI и т.н., които обаче са рядкост на пистата.
Общо взето виждам, че май не си чел на предната страница мнението как е било миналата година, което е доста подобно на това, което предлагаш, просто е по-прецизирано.Нека не забравяме, че това не е шампионат и карането на пистата е насочено изключително към фенове на марката. Освен това разпределението в шампионатите не е правено за стокови двигатели и най-вече за VAG групата. До 1.6 коли почти липват на пистата. Реално разпределението, което съм посочил общо взето обединява предложеното разделение от теб "до 1.6 и до 2000", като просто изключва от тях 16 винтиловите версии на голф 2 и голф 3, които просто са много по-бързи от среностатистическите автомобили в този клас на събора в Калояново и са силно конкурентни на Голф 4 и подобните му с 1.8 ТDUDEto написа:Моето мнение е да се направят класовете както е на повечето шампионати, а именно по кубатура
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Моето виждане за 3-те дизелови класа е следното ( едва ли някой ще е със заводски софтуер ):
Д1 - Мотори до 129 к.с. . ( Предполагам , че повечето които ще карат с 1З мотор 90 к.с са с поне дюзи от 110 к.с. и с приличен софтуер си докарват 120 - 30 коня. Има 1,9 115 к.с. но всеки знае , че не са от най - бързите даже и с друг софтуер.)
Д2 - Мотори от 130 к.с до 200 к.с. ( За пример да вземем мотор с 131 к.с. с турбо от АРЛ 150 к.с. си докарва спокойно 180 к.с. да не казвам и нагоре . Тук могат да се включат и коли с видимо по - сериозните ъпгрейди - челен кулер и т.н. , НО да си докажат и конете с дино графика от съответния мапер , защото ще има и коли с кулери и едва ли ще могат да се борят в клас Д3. Ще има и ТАРИКАТИ , които ще казват " е забравих я" , а това може да ги изпрати автоматично в клас Д3. )
Д3 - всички останали .
Ще има и ощетени , но няма как да се играе по свирката на всеки. Това е моето мнение за класа дизел , за бензина нямам виждане.
Поздрави !
Д1 - Мотори до 129 к.с. . ( Предполагам , че повечето които ще карат с 1З мотор 90 к.с са с поне дюзи от 110 к.с. и с приличен софтуер си докарват 120 - 30 коня. Има 1,9 115 к.с. но всеки знае , че не са от най - бързите даже и с друг софтуер.)
Д2 - Мотори от 130 к.с до 200 к.с. ( За пример да вземем мотор с 131 к.с. с турбо от АРЛ 150 к.с. си докарва спокойно 180 к.с. да не казвам и нагоре . Тук могат да се включат и коли с видимо по - сериозните ъпгрейди - челен кулер и т.н. , НО да си докажат и конете с дино графика от съответния мапер , защото ще има и коли с кулери и едва ли ще могат да се борят в клас Д3. Ще има и ТАРИКАТИ , които ще казват " е забравих я" , а това може да ги изпрати автоматично в клас Д3. )
Д3 - всички останали .
Ще има и ощетени , но няма как да се играе по свирката на всеки. Това е моето мнение за класа дизел , за бензина нямам виждане.
Поздрави !
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
RISTEE написа:Дизели бензин да се обединят и да се разделят класовете според времената който се дават.
Клас до 18 сек.
Клас до 16 и Клас под 16 сек.
Така няма да се злоупотребява със светофара защото ако дадеш време под даденото за класа време минаш в следващия клас
въпроса е да се следят времената на колите от дадения клас.
Нека да не бъдат обединени и да бъдат 6 класа !
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Както и да е. Която лепенка ми сложите ще ми е все едно
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Добре бе,аз искам пак да питам.Кво разатояние остава за спиране при драг дисциплината ?
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Преди ремонта беше малко, не малко хора са се въртя ли. Сега не знам .
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Лошо :( Ще пропусна тогава,не ми се рискува .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта