В интерес на истината, червеното е много бързо този сезон. Можеха да спечелят всичките 6 състезания до този момент, докато Мерцедес спечелиха това, което Ферари изпуснаха заради лош късмет и тактически грешки и нямаха никакви шансове в другите 3 кръга. Или иначе казано - откраднаха им победите.
Мисля, че на 90% видяхме кой къде се намира този сезон. И все пак в Канада се надявам на едно абсолютно чисто състезание за да видим реалните възможности на всеки пилот. Няма да се ангажирам с прогноза, защо трасето е едновременно подходящо и за Ферари (аеродинамика и типове гуми), и за Мерцедес (по-ниски температури и дълги прави). Ще бъде интересна битка с предимство на Мерц в последния сектор. Но как ще загреят гумите при ниските температури там? А ако вали? Някой знае ли как се представят тимовете с мокри гуми? Искам дъжд...
Формула 1, Сезон 2017
Re: Формула 1, Сезон 2017
И аз искам дъжд, ама лекичък и постоянен. Хем да е постоянно мокро, хем да няма кола за сигурност, заради прекалено мокро трасе. Току-виж , че и Макларън-а се намесил в борба за точките, въпреки Хондата :)
Ех мечти.. ..
Ех мечти.. ..
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: 1.9 TDI 2007
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2017
Много кофти впечатление прави Алонсо за пореден път http://clubs1.bg/news/alonso-othvurli-v ... 18-g-41857
Напълно си заслужава съдбата. Особенно с изречението, бих отишъл и в Рено, стига да доминират. С доминираща кола всеки може. Но великите пилоти в историята, за какъвто някой хора смятат Алонсо, са печелили и печелят дори с една идея по - слаба кола. Никой велик пилот не си оставя отбора в труден момент, както направи той с Инди. Все едно Шумахер да беше теглил майната на Ферари 2005 - а. Няма да забравя мрънкането на Алонсо във Ферари. В 2 от годините имаше конкурентна кола и шанс да се бори за титлата. Вместо да се надъха и той, да надъха отбора, в някой състезания да рискува "всичко или нищо" да направи всичко за да вземе въпросните титли. Той мрънкаше ли мрънкаше. Сега да беше във Ферри, пак щеше да мрънка, че е 0.2-3 десетио по слаба колата в квалификация на някои писти.
Напълно си заслужава съдбата. Особенно с изречението, бих отишъл и в Рено, стига да доминират. С доминираща кола всеки може. Но великите пилоти в историята, за какъвто някой хора смятат Алонсо, са печелили и печелят дори с една идея по - слаба кола. Никой велик пилот не си оставя отбора в труден момент, както направи той с Инди. Все едно Шумахер да беше теглил майната на Ферари 2005 - а. Няма да забравя мрънкането на Алонсо във Ферари. В 2 от годините имаше конкурентна кола и шанс да се бори за титлата. Вместо да се надъха и той, да надъха отбора, в някой състезания да рискува "всичко или нищо" да направи всичко за да вземе въпросните титли. Той мрънкаше ли мрънкаше. Сега да беше във Ферри, пак щеше да мрънка, че е 0.2-3 десетио по слаба колата в квалификация на някои писти.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2017
Тоя никога не съм го харесвал и ще го харесам само когато се оттегли от Ф1. Супер много му се накефих като отпадна в индито. Искам догодина да отиде в Мерцедес и те да са по-слаби от Ферари и оня пак да не стане шампион. Тогава със сигурност ще си набие камшика.
- gabriela2014
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 17 авг 2014 17:03
- Автомобил: vw passat
- Двигател: cayc
Re: Формула 1, Сезон 2017
Ферарист съм, Алонсо не го обичах през времето докато не беше във Ферари. Не можем да си кривим душите, обаче когато Ред бул имаха непобедим болид, Алонсо правеше страхотни състезания, сравнете само с темпото на Маса. Все пак има талант като на Хамилтън, обаче Фетел е номер 1, точно копие на Шумахер, който си остава велик.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2017
Много пъти съм го казвал и пак ще го кажа: "Ненавиждам Алонсо, но и не отричам това, че е изключително добър пилот".
Относно Фетел: Все още не е добър колкото Шумахер. Още 3 титли му трябват. Шуми изгради за 5 години отбор около себе си и направи общо 7 титли. Себ все още гради. А 3 титли не са малко за наваксване.
Относно Фетел: Все още не е добър колкото Шумахер. Още 3 титли му трябват. Шуми изгради за 5 години отбор около себе си и направи общо 7 титли. Себ все още гради. А 3 титли не са малко за наваксване.
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: 1.9 TDI 2007
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2017
Barboukov написа:Много пъти съм го казвал и пак ще го кажа: "Ненавиждам Алонсо, но и не отричам това, че е изключително добър пилот".
Относно Фетел: Все още не е добър колкото Шумахер. Още 3 титли му трябват. Шуми изгради за 5 години отбор около себе си и направи общо 7 титли. Себ все още гради. А 3 титли не са малко за наваксване.
Шумахер трдуно би бил достигнат. Да оставим на страна титлите и уникалния дух, който беше създал във Ферари. Този човек мисълта му сечеше по такъв уникален начин, че от абсурдни ситулации беше способен да се измъкне по абсурдни методи, често много на ръба на правилата и възможното. Да не говорим за хъс - а, който имаше. Не всичко е въпрос на титли. Не случайно пилоти като Лауда и Сена са легенди и без 6-7 титли. Факт е, че Хамилтън направи смешен Алонсо в първия си сезон във Ф1 и ако беше оцелил бокса на Созука мисля, щеше да стане и шампион вместо Райконен, а Фетел спечели единствената победа за Торо Росо в цялата им история с невероятно каране в онзи дъжд. Да Фетел и Хамилтън имат част от тези качества, но това което беше Шуми ...бе друго измерение. И само една вметка в паралел с Алонсо. В последното състезание на Шуми за Ферари, след спукана гума в началото, изостана на една обиколка от първия, и вместо да се размрънка се хвана, караше цяло състезание като на квалификация, направи уникални изпреварвания и стигна в топ 6 мисля ако не и топ 5, докато "големия" Алонсо креташе на 4-та - 5 - та позиция, и дори не направи усилие да влезне в 3 - ката и да си вземе титлата достойно от почетната стълбичка. Все пак колата му позволяваше да го направи без много риск.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2017
Ами той Фетел си спечели една от титлите в Бразилия с уникално каране след като бе ударен в 4ти завой. Даже и не мрънкаше, а просто летеше. Тогава много го сравняваха с Шумахер.
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Формула 1, Сезон 2017
Никой не обелва дума за Хакинен. За краткия си престой остави светла диря... Явно е до поколение пилоти. Когато коментирам с по-младите почитатели на Ф1 ми се чудят какво не им харесвам на Хам и на Фетел и защо харесвам Райконен повече... и защо си спомням с носталгия битките на Хакинен с Шумахер... Как мога да харесвам отбор като Макларън или пък като Заубер и как и защо (и какво от това) ако Ферари напусне Ф1 - край с надпреварите. Та може и да не сме прави да съдим младите пилоти за егоизма и капризите им - те са продукт на настоящето а не на миналото - трябва да ги приемем.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Формула 1, Сезон 2017
@Lupender, много точно.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2017
Наистина е много точно, но искам нещо да изясним.
Битки винаги е имало и винаги ще има. От новото време Хамилтън и Розберг през 2014 правиха уникални двубои, Фетел и Уебър също. Пилоти в средата на колоната още повече се бият. В края на миналия век техниката беше различна. Нямаше лимити на двигатели и гуми, нямаше и пестене на гориво. Имаше зареждания. Състезанията бяха със съвсем друго лице при което основния фактор беше пилота. Разлика от 30 кс позволяваше на пилота с по-слаб мотор да печели благодарение на това, че стартираше по-лек и с по-бързи обиколки компенсираше един стоп повече. Тогава се натискаше до последно. И затова тези битки ние ще ги помним. Вече сме в ера, в която трябва да изкараме един сезон с 4 двигателя, а едно състезание със 105 кг гориво. Както каза в края на 2015г Хасегава от Хонда: "Можем да се борим с Мерцедес в състезанията, но горивото ни ще стигне за 2/3 от състезателната дистанция и моментния разход ще е двойно над допустимите 100 кг/час". Поради тази причина в Австралия Хам не гонеше Фетел. Видя, че Ферарито може да отговори на темпото и занижиха режимите пазейки позиция. Същото стана и в Китай, но в обратен ред. И това ще го виждаме още много пъти през сезона и напред в годините. Има ли лимити - няма състезания. Друго важно нещо е това, че много малко неща по отношение на карането зависят от пилота. Има страшно много електроника, която оказва влияние. 20 копчета на волана и 40 вида операции, голяма част от които състезател коригира по време на състезание. Няма я вече онази концентрация в състезателните обиколки, която имаха преди 15 и повече години. Вижте онборд камера на някой състезател и колко неща прави с волана в една обиколка. Спирачния баланс се променя почти на всеки завой за да зарежда батериите както трябва.
И общо взето е това. Лошото е, че нещата няма да се променят и след 5 години всеки ще помни битките на великите от миналия век и никой няма да се сеща за борбата на Фет и Уеб в Турция и Малайзия или за карането гума до гума на Нико и Люис в Бахрейн, и то няколко обиколки поред. Също така и битката им в Остин. Макс и Кими също, Валтери и Кими.
Обобщено: Има едни големи имена, които са такива защото печелеха с пилотски качества и тях винаги ще ги помним. Но ще помним и негативните лица: Малдонадо, Грожан и отборните заповеди на Ферари...
Битки винаги е имало и винаги ще има. От новото време Хамилтън и Розберг през 2014 правиха уникални двубои, Фетел и Уебър също. Пилоти в средата на колоната още повече се бият. В края на миналия век техниката беше различна. Нямаше лимити на двигатели и гуми, нямаше и пестене на гориво. Имаше зареждания. Състезанията бяха със съвсем друго лице при което основния фактор беше пилота. Разлика от 30 кс позволяваше на пилота с по-слаб мотор да печели благодарение на това, че стартираше по-лек и с по-бързи обиколки компенсираше един стоп повече. Тогава се натискаше до последно. И затова тези битки ние ще ги помним. Вече сме в ера, в която трябва да изкараме един сезон с 4 двигателя, а едно състезание със 105 кг гориво. Както каза в края на 2015г Хасегава от Хонда: "Можем да се борим с Мерцедес в състезанията, но горивото ни ще стигне за 2/3 от състезателната дистанция и моментния разход ще е двойно над допустимите 100 кг/час". Поради тази причина в Австралия Хам не гонеше Фетел. Видя, че Ферарито може да отговори на темпото и занижиха режимите пазейки позиция. Същото стана и в Китай, но в обратен ред. И това ще го виждаме още много пъти през сезона и напред в годините. Има ли лимити - няма състезания. Друго важно нещо е това, че много малко неща по отношение на карането зависят от пилота. Има страшно много електроника, която оказва влияние. 20 копчета на волана и 40 вида операции, голяма част от които състезател коригира по време на състезание. Няма я вече онази концентрация в състезателните обиколки, която имаха преди 15 и повече години. Вижте онборд камера на някой състезател и колко неща прави с волана в една обиколка. Спирачния баланс се променя почти на всеки завой за да зарежда батериите както трябва.
И общо взето е това. Лошото е, че нещата няма да се променят и след 5 години всеки ще помни битките на великите от миналия век и никой няма да се сеща за борбата на Фет и Уеб в Турция и Малайзия или за карането гума до гума на Нико и Люис в Бахрейн, и то няколко обиколки поред. Също така и битката им в Остин. Макс и Кими също, Валтери и Кими.
Обобщено: Има едни големи имена, които са такива защото печелеха с пилотски качества и тях винаги ще ги помним. Но ще помним и негативните лица: Малдонадо, Грожан и отборните заповеди на Ферари...
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2017
gugun4u написа:Много кофти впечатление прави Алонсо за пореден път http://clubs1.bg/news/alonso-othvurli-v ... 18-g-41857
Напълно си заслужава съдбата. Особенно с изречението, бих отишъл и в Рено, стига да доминират. С доминираща кола всеки може. Но великите пилоти в историята, за какъвто някой хора смятат Алонсо, са печелили и печелят дори с една идея по - слаба кола. Никой велик пилот не си оставя отбора в труден момент, както направи той с Инди. Все едно Шумахер да беше теглил майната на Ферари 2005 - а. Няма да забравя мрънкането на Алонсо във Ферари. В 2 от годините имаше конкурентна кола и шанс да се бори за титлата. Вместо да се надъха и той, да надъха отбора, в някой състезания да рискува "всичко или нищо" да направи всичко за да вземе въпросните титли. Той мрънкаше ли мрънкаше. Сега да беше във Ферри, пак щеше да мрънка, че е 0.2-3 десетио по слаба колата в квалификация на някои писти.
По много смешен начин изопачаваш фактите. Какво лошо има като някой пилот, световен шампион каже че не иска да кара в слаб отбор? Та нали се сещаш че всеки от световните шампиони които карат в момента, имат клаузи които дават право на пилота да се освободи от ангажиментите си към отнбора, ако представянето на отбороа не поктрие определени критерии ?
И точно Алонсо е пилота който от върха на славата слезе в много нов проект Макларън Хонда, за който се знаеше, че трябва много време за да бъде развит. И търпеливо седи и помага с каквото може. Да от време на време се оплаква и изразява разочарование, но според мен е напълно основателно. Те самите Макларън мислят за раздяла с Хонда..
С доминираща кола всеки може, казваш.... ми добре, погледни последните 10 години съотборниците на Алонсо и ми кажи кой го е побеждавал. Нали са били в еднакви коли ?
През краткото време когато бяха съотборници с Хамилтън, Алонсо изпадна в ситуацията в което беше Уебър в Редбул или Маса във Ферари. Но за разлика от другите двама Алонсо не си мълчеше и най-логичното беше да се разделят.
По отношение на участието в Инди... ми кво лошо има ? Щом отборът му са ОК защо да не отиде.... И всъщност представянето му беше забележително и ако не беше изгърмяла хондата, не се знае дали нямаше да спечели. Понеже го гледах на живо, коментаторите бяха много силно впечатлени и изказаха много суперлативи към него.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2017
Себастиан Фетел в провел нови разговори със скудерията за оставане до края на 2020г. Решението щял да вземе по време на лятната пауза. Очаква се в Канада и Баку да видим Валтери Ботас, Люис Хамилтън, Макс Верстапен и Даниел Рикиардо да си говорят с Маркионе и Аривабене.
Антонио Джовинаци е спряган за титулярно място в Хаас през 2018.
Антонио Джовинаци е спряган за титулярно място в Хаас през 2018.
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: 1.9 TDI 2007
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2017
Ludia написа:По много смешен начин изопачаваш фактите. Какво лошо има като някой пилот, световен шампион каже че не иска да кара в слаб отбор? Та нали се сещаш че всеки от световните шампиони които карат в момента, имат клаузи които дават право на пилота да се освободи от ангажиментите си към отнбора, ако представянето на отбороа не поктрие определени критерии ?
И точно Алонсо е пилота който от върха на славата слезе в много нов проект Макларън Хонда, за който се знаеше, че трябва много време за да бъде развит. И търпеливо седи и помага с каквото може. Да от време на време се оплаква и изразява разочарование, но според мен е напълно основателно. Те самите Макларън мислят за раздяла с Хонда..
С доминираща кола всеки може, казваш.... ми добре, погледни последните 10 години съотборниците на Алонсо и ми кажи кой го е побеждавал. Нали са били в еднакви коли ?
През краткото време когато бяха съотборници с Хамилтън, Алонсо изпадна в ситуацията в което беше Уебър в Редбул или Маса във Ферари. Но за разлика от другите двама Алонсо не си мълчеше и най-логичното беше да се разделят.
По отношение на участието в Инди... ми кво лошо има ? Щом отборът му са ОК защо да не отиде.... И всъщност представянето му беше забележително и ако не беше изгърмяла хондата, не се знае дали нямаше да спечели. Понеже го гледах на живо, коментаторите бяха много силно впечатлени и изказаха много суперлативи към него.
1. Незнам как Алонсо помага на екипа си да развива колата, но според много източници е бил буквално отровил атмосферата във Ферари, дори когато имаше шанс за титлите. Начина по който се бореше за тях - вече го изкоментирахме.
2. Не е нормално да избягаш от най - великия отбор във Ф1 с думите - "С тях мога да се боря само за второ място, вечно втори и прочие"
3. Не, не е нормално да зарежеш отбора си, колкото и слаб да е той за да се състезаваш в алтернативно състезание, и то вместо едно от най - престижните състезания в календара на Ф1... колкото и скучно да е то. Аз лично не помня някой да го е правил в последните 20 години.
4. Не, не се оплаква от отбора си от време на време, или пък може би си прав - от време на време по време на weekend - а, и задължително по време на състезание.
5. Да, колата е слаба, нормално да иска силна, но той сам си пое риска да избере Макларън - Хонда.
6. Разликата с останалите световни шампиони е, в поведението към Team - a. Фетел може да мрънка срещу кой ли не на пистата, ама колко пъти сте го чули миналата година, да каже, че Ферари са идиоти и нестават. Колко пъти Шумахер каза, че Мерцедес са идиоти и нестават, когато беше в подобна на Алонсо ситулация?
7. Да, Алонсо е побеждавал повечето си съотборници... но кои му бяха съотборниците от 10 год на сам? Ярно Трули - класически втори пилот, Маса - класически втори пилот, с изключение на тази година, просто защото Строл е рядко бездарен. Бътан? Ми там не е сигурно, просто заради кофти колата. Вандорм?!? Никой не спори, че Алонсо може да изкара много добре време от една обиколка, и е постоянен, в поста си наблягам на другите му "качества".
8. И не, не мисля, че Алонсо е способен да изгради отбора около себе си, по - скоро очаква някой да изгради отбора и да му даде перфектна кола, която той просто да кара най на сигурно и по този начин да печели. Е това е бруталната разлика между него - като добър пилот и между наистина великите пилоти, или тези малко под великите, каквито за мен са Хамилтън - колкото и да не ме кефи и Фетел. Колегата отгоре спомена и Хакинен, да въпреки само двете си титли, той притежаваше много повече качества на велик пилот, отколкото Алонсо. За мен повече или по малко, той спада в групата на пилоти като Бътан, Вилнйов, Хил и ранния Райконен - добри пилоти, имали шанса да попаднат в подходящ момент, в подходяща кола и грабнали титлата. Може би малко повече от тях, но до там.
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2017
gugun4u написа:Ludia написа:По много смешен начин изопачаваш фактите. Какво лошо има като някой пилот, световен шампион каже че не иска да кара в слаб отбор? Та нали се сещаш че всеки от световните шампиони които карат в момента, имат клаузи които дават право на пилота да се освободи от ангажиментите си към отнбора, ако представянето на отбороа не поктрие определени критерии ?
И точно Алонсо е пилота който от върха на славата слезе в много нов проект Макларън Хонда, за който се знаеше, че трябва много време за да бъде развит. И търпеливо седи и помага с каквото може. Да от време на време се оплаква и изразява разочарование, но според мен е напълно основателно. Те самите Макларън мислят за раздяла с Хонда..
С доминираща кола всеки може, казваш.... ми добре, погледни последните 10 години съотборниците на Алонсо и ми кажи кой го е побеждавал. Нали са били в еднакви коли ?
През краткото време когато бяха съотборници с Хамилтън, Алонсо изпадна в ситуацията в което беше Уебър в Редбул или Маса във Ферари. Но за разлика от другите двама Алонсо не си мълчеше и най-логичното беше да се разделят.
По отношение на участието в Инди... ми кво лошо има ? Щом отборът му са ОК защо да не отиде.... И всъщност представянето му беше забележително и ако не беше изгърмяла хондата, не се знае дали нямаше да спечели. Понеже го гледах на живо, коментаторите бяха много силно впечатлени и изказаха много суперлативи към него.
1. Незнам как Алонсо помага на екипа си да развива колата, но според много източници е бил буквално отровил атмосферата във Ферари, дори когато имаше шанс за титлите. Начина по който се бореше за тях - вече го изкоментирахме.
2. Не е нормално да избягаш от най - великия отбор във Ф1 с думите - "С тях мога да се боря само за второ място, вечно втори и прочие"
3. Не, не е нормално да зарежеш отбора си, колкото и слаб да е той за да се състезаваш в алтернативно състезание, и то вместо едно от най - престижните състезания в календара на Ф1... колкото и скучно да е то. Аз лично не помня някой да го е правил в последните 20 години.
4. Не, не се оплаква от отбора си от време на време, или пък може би си прав - от време на време по време на weekend - а, и задължително по време на състезание.
5. Да, колата е слаба, нормално да иска силна, но той сам си пое риска да избере Макларън - Хонда.
6. Разликата с останалите световни шампиони е, в поведението към Team - a. Фетел може да мрънка срещу кой ли не на пистата, ама колко пъти сте го чули миналата година, да каже, че Ферари са идиоти и нестават. Колко пъти Шумахер каза, че Мерцедес са идиоти и нестават, когато беше в подобна на Алонсо ситулация?
7. Да, Алонсо е побеждавал повечето си съотборници... но кои му бяха съотборниците от 10 год на сам? Ярно Трули - класически втори пилот, Маса - класически втори пилот, с изключение на тази година, просто защото Строл е рядко бездарен. Бътан? Ми там не е сигурно, просто заради кофти колата. Вандорм?!? Никой не спори, че Алонсо може да изкара много добре време от една обиколка, и е постоянен, в поста си наблягам на другите му "качества".
8. И не, не мисля, че Алонсо е способен да изгради отбора около себе си, по - скоро очаква някой да изгради отбора и да му даде перфектна кола, която той просто да кара най на сигурно и по този начин да печели. Е това е бруталната разлика между него - като добър пилот и между наистина великите пилоти, или тези малко под великите, каквито за мен са Хамилтън - колкото и да не ме кефи и Фетел. Колегата отгоре спомена и Хакинен, да въпреки само двете си титли, той притежаваше много повече качества на велик пилот, отколкото Алонсо. За мен повече или по малко, той спада в групата на пилоти като Бътан, Вилнйов, Хил и ранния Райконен - добри пилоти, имали шанса да попаднат в подходящ момент, в подходяща кола и грабнали титлата. Може би малко повече от тях, но до там.
Благодаря ти за времето и усилията които си вложил за да отговориш по този систематизиран начин
Няма да ти опонирам по темата прекалено разпалено, защото е ясно че всеки има различна гледна точка и симпатии. Аз приемам, че за теб твоите доводи са правилни. За мен не са.
На кратко само ще изложа моето мнение по точките които излагаш :
1 - това, че Алонсо е отровил аптмосферата са мнения на фенове на Ферари, които изначално не харесват Алонсо. Ако можеш да цитираш настоящ или бивш служител на Ферари, който официално е изразил тази теза - моля сподели цитата.
2 - нормално е да искаш да печелиш. Нормално е да смениш отбора който не ти дава техниката за да победиш. Освен това точно в този период във Ферари имаше доста хора които си тръгнаха по една или друга прична. Това дестабилизира отбора и ако бъдещето не изглежда розово, няма причина да иска да остане.
3 - не е зарязал отбора. Никой от Макларън не го е обвинил, по-скоро са го насърчили да отиде. Той не може да отиде да кара в Инди без съгласието от Макларън.
4 - всеки пилот се е оплаквал от отбора. Два примера - Хамилтън и Уебър. Има още.
5 - потвърждаваш факта, че рискува отивайки в Хонда за да им помогне да печелят.
6 - това да кажеш истината публично не го смятам за недостатък. Това че кара с мотор от ГП2 си е самата истина. Ако няма натиск върху инженери механици, прогрес няма да има.
7 - не мисля че е имал само слаби съотборници.
8 - това няма как да се каже без да си в "кухнята" на отбора. Аз мисля, че няма отбор във Ф1 който да не иска да привлече Алонсо. Въпросът е само в цената му.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта