longy1012 написа:Явно, че не си любител за какъвто ми се "определяш" . Виж аз съм преценил, че това ми върши работа и няма да творим чудеса.
Обясни ми кво се губи след 300-400 мм, че да науча поне и аз нещо след толкова безмислени спорове.
Ползвате разни фото термини, ама това на мене нищо не ми говори. По-размазани ли или по-тъмни стават - какво?
Значи ако се пръкна пред тебе с два китака и стандартна 50-ка ще ме вземеш за ПРО ли
DSLR телата се делят на ентри левел, демек любителски, мидрейндж, за средно напреднали хора, просюмър, демек полупрофесионалисти и баш ПРО т.е. баш професионалисти.
Обективите също се делят на подобни класове. Сигурен съм си забелязал големите бели обективи по време на мачове например, пресконференции и т.н. Е тези са професионалните на Канон, които от своя страна също се делят на няколко класа
След 300-400мм. губиш рязкост. Ако направиш 100% кроп про 25мм и на 600мм и ги сравниш ще видиш каква огромна разлика има и колко загуба на детайл имаш. Но не трябва да се отчайваш, щото и при ДСЛР обективите, особено най-ниския клас, като китаците например ситуацията е подобна. Един 70-300, масовката на Сигма например е реално използваема до 200, нагоре става голямо мазало и единствено за папарашки снимки на съседката което пак не е малко
Някой термин, ако не ти е ясен го виж в гугъл, че иначе трябва да пиша фермани