Здравейте, хора Наскоро баща ми ми подари един Volkswagen костурка, модел 1960г. Колата е в сравнително добро състояние, до колкото е възможно... Но определено има нужда от възстановяване.Целта, която сме си поставили, е да въстановим колата до оригиналния й вид. Вече сме започнали с някои малки детайли, но бих ви помолила за съвети Благодаря ви предварително
Необходими са ми съвети за:
- възстановяване на кормилна кутия
- въстновяване на преден мост
- от къде мога да си купя части
- схеми на автомобила
- къде никелират детайли
- какъв грунд е най-добри да използвам (цялото шаси и купе минават на песакоструй)
Проект за възстановяване на VW Beetle 1200, 1960г.
- Beetle1200
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 10 апр 2013 20:06
- Автомобил: VW Beetle1200
- Двигател:
- Местоположение: гр.София
Re: Проект за възстановяване на VW Beetle 1200, 1960г.
Beetle1200 написа:Необходими са ми съвети за:
- възстановяване на кормилна кутия
- въстновяване на преден мост
http://www.restowagenuk.com/bb/viewtopic.php?t=14797
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=5083690&highlight=steering+box#5083690
http://www.vwclub.bg/~pach/Remontni%20Rukovodstva/repleitfaden_52_57_kapitel_V.pdf
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект за възстановяване на VW Beetle 1200, 1960г.
Добре дошъл при нас!
Честита придобивка и скорошно и успешно приключване на реставрацията.
Скоро ще пусна, някоя снимка на една прясно-реставрирана от 60-та, хем да те надъхам, хем да не повтаряме, евентуално цветове...
Много въпроси наведнъж, а всеки от тях може да бъде повод за дълга дискусия, затова те съветвам да караш едно по едно.
Понякога и доста-често е прибързано, това с пясъкоструенето, още повече, че качественото е скъпо, а евтиното, може да ти съсипе панелите... Понякога е по-добре, първо да се възстановят, панелите, а после да се пясъкоструи... Принципно за по-голяма антикорозионна защита е добре да се пръсне със Цинк, така нареченото студено поцинковане, получава се катодна защита на метала и самият Цинк пази от ръжда, дори на известно разстояние, после е добре да се грундира с Епоксиден грунд, който е много-издържлив на физични и химични влияния и се пръска за да пази цинка от външни влияния, както и да послужи за добра и здрава основа са следващите покрития. Но, тези покрития са твърди и при наличие на детайли за изправяне, могат да се напукат, другото е, че при определена температура, която се достига при евентуалното заваряване, цинкът пука и прави заварките доста по-трудни. Епоксидният, пък не държи на особени топлинни разширения и се отлепя, а като по здрав взима и цинка със себе си... За Цинк препоръчвам марка Zinga, а за епоксиден - RM-ският. Пясъкоструят е хубава работа, но да ти е под ръка, постоянно и да имаш различни абразиви и разни шлангове и пистолети с различни дюзи за да можеш да импровизираш, иначе просто не ми е ясно как става, всичко, ама да не се отплесваме...
За части, можеш да опиташ тук: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=8&t=220668
Честита придобивка и скорошно и успешно приключване на реставрацията.
Скоро ще пусна, някоя снимка на една прясно-реставрирана от 60-та, хем да те надъхам, хем да не повтаряме, евентуално цветове...
Много въпроси наведнъж, а всеки от тях може да бъде повод за дълга дискусия, затова те съветвам да караш едно по едно.
Понякога и доста-често е прибързано, това с пясъкоструенето, още повече, че качественото е скъпо, а евтиното, може да ти съсипе панелите... Понякога е по-добре, първо да се възстановят, панелите, а после да се пясъкоструи... Принципно за по-голяма антикорозионна защита е добре да се пръсне със Цинк, така нареченото студено поцинковане, получава се катодна защита на метала и самият Цинк пази от ръжда, дори на известно разстояние, после е добре да се грундира с Епоксиден грунд, който е много-издържлив на физични и химични влияния и се пръска за да пази цинка от външни влияния, както и да послужи за добра и здрава основа са следващите покрития. Но, тези покрития са твърди и при наличие на детайли за изправяне, могат да се напукат, другото е, че при определена температура, която се достига при евентуалното заваряване, цинкът пука и прави заварките доста по-трудни. Епоксидният, пък не държи на особени топлинни разширения и се отлепя, а като по здрав взима и цинка със себе си... За Цинк препоръчвам марка Zinga, а за епоксиден - RM-ският. Пясъкоструят е хубава работа, но да ти е под ръка, постоянно и да имаш различни абразиви и разни шлангове и пистолети с различни дюзи за да можеш да импровизираш, иначе просто не ми е ясно как става, всичко, ама да не се отплесваме...
За части, можеш да опиташ тук: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=8&t=220668
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект за възстановяване на VW Beetle 1200, 1960г.
BuGmaN написа:Добре дошъл при нас!
дошла
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект за възстановяване на VW Beetle 1200, 1960г.
Мислиш ли , ако съм се объркал се извинявам!
Абе, съмняваше ме, ама реших да не рискувам, че фала, щеше да е по-голям...
Абе, съмняваше ме, ама реших да не рискувам, че фала, щеше да е по-голям...
- Volksrod
- Мнения: 258
- Регистриран на: Пет 20 ное 2009 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проект за възстановяване на VW Beetle 1200, 1960г.
Не се занимавай с глупости! Направия на беседка или кокошарник и се радвай
Много хора включително и аз, се хванахме на това хоро, харчене на пари и загуба на време а резултатът е неясен.
Много хора включително и аз, се хванахме на това хоро, харчене на пари и загуба на време а резултатът е неясен.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект за възстановяване на VW Beetle 1200, 1960г.
BuGmaN написа:Мислиш ли
Beetle1200 написа:бих ви помолила за съвети
няма съмнение
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Проект за възстановяване на VW Beetle 1200, 1960г.
Успех с костенура, ще следя с интерес
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект за възстановяване на VW Beetle 1200, 1960г.
Не го слушай Персо Ти си от по-добрата страна - хващаш едно гадже и той ще се справя, а ти само ще му навиваш бурмите.
Успех
Успех
- ivo teneketo
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проект за възстановяване на VW Beetle 1200, 1960г.
Привет, гледам че си с нови номера на колата. Наи добрата защита против ръжда е карането,сглобяваи набързо слагаи номерата и газ ,че се оправи времето,а зимата в гаража пак човрък,човрък хахахаха. поздрави
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект за възстановяване на VW Beetle 1200, 1960г.
ivo teneketo написа:Привет, гледам че си с нови номера на колата. Наи добрата защита против ръжда е карането,сглобяваи набързо слагаи номерата и газ ,че се оправи времето,а зимата в гаража пак човрък,човрък хахахаха. поздрави
прав е, пък и rat look е много модерен
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта