Въпрос за Газ + Air Cooled

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот alex_zazy » Сря 17 юни 2009 21:34


А така не е ли по шумна най-малкото и не е ли опасно да не стопи нещо. Постни някоя снимка да видя какво представлява, имам и СО и инструменти под ръка!




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот BuGmaN » Чет 18 юни 2009 0:35


Колегата има в предвид да се направи копие на системата, която затопля смукателният колектор, както предложих в началото на темата - от едната страна влизат горещите газове - там се монтира единия край на тръбичката, насочен стещу посоката на газовете, а другия край е на другия колектор - по посока на газовете, така се получава циркулация на горещите газове в тръбата... :wink:
По интересния въпрос е защо колегата не препоръчва да се занимаваме с газ, а да слагаме метан :roll: ... :)


Todi
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот Todi » Чет 18 юни 2009 22:59


Колеги,от 3г.карам на метан ,а колата ми е за всеки ден.Както си пали през лятото,така и през зимата.Изпарител аз НЕ топля,защото нищо не се изпарява!Не съм имал абсолютно никакви проблеми,докато при проп.бутана зимата са мъки неземни..На бензин,та на газ, прекъсва и гърми...Докато аз отдавна съм си изхвърлил резервоара и съм сложил трета-малка ботилка на неговото место.А и багажника ми стана по-голям.Като заредя за 11лв.забравям кога съм заредил(над 200 км.изв.градско) :banana .А и пак намалят цената на прир.газ.Монтажа е много по-лесен,системата и газта е много по-безопасна и всеки на който не са му наврени ръцете отзад,може да си я направи.Метана е мазен,(а не сух като пр.бутана)и не амортизирва двигателя.От както сложих метан се"родих",защото бензина е за богатите! :012:
Ако имате някакви въпроси,ще се радвам ако мога да помагам!
Поздрави.

Последна промяна от Todi на Чет 18 юни 2009 23:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот vurjil » Чет 18 юни 2009 23:05


Аз не сум точно на това мнение!Минах с метан над 250000км за 3години около 4 пъти сменях гарнитура на глава!Като цяло сум много доволен но не бих сложил на костенур!И без това е доста слаб!Това е изнасилване и е малко извратено-не искам да те обидя с това!


Todi
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот Todi » Чет 18 юни 2009 23:20


Метана е за такива(като мен)които са решили да си ги карат,а не само да ги ремонтират.Моите километри за година са повече от всички костенурки в БГ,взети заедно!Така съм си нагласил системата,че разликата от каране на бензин е малка.Центренето е много по-лесно от на съвременните автомобили.И в Зарата има сумати нови метанки-таксита,които се влачат със 50км.Мойта с лекота си вдига 100км.,а макс. е 120-130км.ч. :beer


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот BuGmaN » Пет 19 юни 2009 0:30


Колега недей така се изхвърля, че леко се дразним, тея дето имаме коли за правене, нали първо трябва да се направят колите, а после да се карат, и на повечето тук манията ни е да караме, не да ги правим (макар, че и тва си е мания). Не само ти караш "въздухар" много - Фастбека който боядисвах миналата седмица кара на газ със системата "патрон" в гърнето и кара София-Бургас-Поморие и обратно на 2 седмици, отделно има доста сериозни обиколки из България, а в София останалите дни е в задръстванията, аз карам буса си всеки ден, освен мен го ползват и други хора за каручка, костенурката ми от 65-та преди да влезе в бокса за ламарини кара 5-6 години всеки ден, като лятото правеше по над 80000 :deal на месец., има и много други коли който въртят яко, ма мился ти е достатъчно да не се чувстваш, че караш само ти всеки ден.
Обаче тва:
Todi написа:а макс. е 120-130км.ч. :beer
зе да ме отказва, да слагам метан на буса - то излиза макс 90км., ми то задръствания ще правим извънградско, аз 57-мицата ми с 30-те коня мотор я карам 120 извънградско :lol: , при газтта може да се "нахрани" :twisted: доста добре мотора, при метана няма ли начин малко жега в системата, че караш така :roll: ?
Аре накрая да ти пожелая да сменяш и ти маслото всеки месец mhihi без да пипаш нищо по колата... :да:


Потребителски аватар
pool
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот pool » Пет 19 юни 2009 6:28


Подкрепям изцяло Бугман в казаното по-горе и желая да добавя, че целта на форума, поне според мен, е да споделяме опит и си помагаме, когато това е възможно, а не да си ги мерим. Освен това не съм съгласен, че не изпаряваш метана, защото едва ли някой е успял с лекота да прескочи 40 години технологична еволюция и точно на твойта кола да монтира газов инжекцион с впръскване на течна фаза. Спирам дотук, защото съм сигурен, че ако продължа едва ли ще ме разбереш! Поздрави на всички от форума и по-полека по пътищата, че лятото всякакви джигити бръмчат! :deal


Todi
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот Todi » Пет 19 юни 2009 7:22


Колеги по Хоби. :D .Тук за мерене дума и лаф не може да става!Просто се опитвам да бъда полезен на някой с моя опит.Това,че до сега не съм вземал отношение във Вашите дискусии и имам малко постове,не означава че съм новобранка.
Колега pool,с цялото си уважение към Вас и въобще към всеки тук,ще си позволя да Ви напомня факта,че метана си е ГАЗ а не течност(втечнява се на много високо налягане или ниска температура) и няма нужда от изпаряване,а само от редоциране и затопляне за по-добра и икономична работа на двигателя. :deal :012:
Поздрави,Тодор :beer


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот vurjil » Пет 19 юни 2009 11:19


при цена на метановата уредба от 1200 мин. и метан от 1.44 колко трябва да караш че да има смисъл?и какво се слу4ва с бутилките?къде ги монтираме?една на мястото на резервара а другите?И 3 бутилки средно по 50 кила?и товара в колата
и само40 коня,ма 60 процента от тях и кво стана!по добре тая кола да я карам по малко а ма да ми доставя удоволствие!а и метана е наи слабото гориво-доста е по слаб от гаста!


Todi
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот Todi » Пет 19 юни 2009 12:00


vurjil написа:при цена на метановата уредба от 1200 мин. и метан от 1.44 колко трябва да караш че да има смисъл?и какво се слу4ва с бутилките?къде ги монтираме?една на мястото на резервара а другите?И 3 бутилки средно по 50 кила?и товара в колата
и само40 коня,ма 60 процента от тях и кво стана!по добре тая кола да я карам по малко а ма да ми доставя удоволствие!а и метана е наи слабото гориво-доста е по слаб от гаста!

Метана при нас е 1.12лв. но от 01.07 ще го намалят.-Аз съм монтирал две бутилки по 24л.в багажното в купето и една отпред-16л.Цената за лит.на бут.е 5-6лв.Изпарителите вече са по 40-45лв.,зареждачките са по10-15лв.,стом.тръба е към 25-30лв.Аз съм сложил и клапан-бензинов ,който вече не използвам.Мощността не пада кой знай с колко.Еее ,всеки знае че е най -слабото гориво,но аз съм пък много доволен.
п.п.Никой не искам по никакъв начин да ангажирам с моето мнение и не държа да го налагам - просто споделям ,а и мисля че си е по темата! :beer


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот vurjil » Пет 19 юни 2009 16:22


къде тия цени?


Todi
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот Todi » Пет 19 юни 2009 16:49


vurjil написа:къде тия цени?


Цените са за части 2-ра злоупотреба,само тръбите задължително треба да са нови,защото им записват номерата и на тях в док.на уредбата :wink:


Потребителски аватар
ztdmp
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот ztdmp » Чет 30 юли 2009 14:01


Моята е от 1959г. Два пъти съм и слагал газ. Първият път /1998г/ греех изпарителя с масло. С двигател F серия разхода на дълъг път беше 7/100 с беларуска уредба. Втората уредба /2004г/ беше ловато и я греех чрез серпентина в ауспуха и разширител с помпа. Мислил съм и за подгряване на ток - забравете - ресурса на генератора не стига. Сега е на бензин.


Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот sastezatelya » Чет 30 юли 2009 19:24


Не е по темата,но искам да ти кажа Добре дошъл и ще се радваме да пуснеш снимки на твоята красавица :да: :beer


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот butsefal » Съб 05 фев 2011 8:34


Да повдигна една леко позабравена тема. Вижте тея дни какво ми попадна като снимка, идеята е с подгревателни свещи от дизел (или нещо от сорта) да се подрява антифриз в собствена "охладителна" система....
ако някой има по-подробна информация за това извращение нека сподели защото питах в 2 магазина за авточасти и те се пулиха ли пулиха на тая снимка.....



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта