Донорите
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Донорите
Ти сега ли разбра за "JPMOTORSPORT", а и защо, изобщо ги наместваш в "спора"? Ще се радвам на проект, чиито бюджет, позволява да си пазаря от тях, ама до момента нямам, така че, незнам и мен що ме намесваш с тях? Ако искаш реална, макар и груба статистика, потърси дино-данни на два максимално близки двигателя, но единият, примерно - да е с Вебъри и делко, а другият с инжекцион и без делко, рабатейки с еднакъв октан, ако са правени и от една компания в рамките на една година и замервани на едно и също дино - ще има ясна разлика. Щото, така да се изнизваш, сърдит, като разглезена кокона, ни ти прави чест. Стой си, некой, те не гони, не става при всеки спор и: -Сърдит съм - аре, чао...
Re: Донорите
Драги ползватели на форума,дискутиращи по темата, спорът ви е безмислен и безпредметен.
За да се създаде двигател с вътрешно горене възможно най-икономичен, трябва да се извлече цялата енергия от внесеното количество гориво - окислено(изгорено) с точното количество въздух. Както явно не знаете, съвременните двигатели с вътрешно горене доближават 40-45% КПД при много дълбока утилизация(възвръщаемост) с използването на турбокомпресори, парогенератори, газови турбини, хипербар системи и т.н. За да се направи двигателя по-икономичен няма никакво значение дали използваме инжекционна система, управлявана от компютър или карбуратор, просто е необходимо да се увеличат началните параметри на процеса и да се понижат изходните такива. Да се направи двигателят по-мощен трябва да се повиши средното ефективно налягане на процеса, което е невъзможно при използването на съвременните технологии при машиностроенето. Моето нескромно мнение по въпроса е ,че съвременното машиностроене в автомобилостроенето е за задоволяване на масовите потребности и няма нищо общо с това да икономичен или по-мощен, а просто по-продаваем.
За да се създаде двигател с вътрешно горене възможно най-икономичен, трябва да се извлече цялата енергия от внесеното количество гориво - окислено(изгорено) с точното количество въздух. Както явно не знаете, съвременните двигатели с вътрешно горене доближават 40-45% КПД при много дълбока утилизация(възвръщаемост) с използването на турбокомпресори, парогенератори, газови турбини, хипербар системи и т.н. За да се направи двигателя по-икономичен няма никакво значение дали използваме инжекционна система, управлявана от компютър или карбуратор, просто е необходимо да се увеличат началните параметри на процеса и да се понижат изходните такива. Да се направи двигателят по-мощен трябва да се повиши средното ефективно налягане на процеса, което е невъзможно при използването на съвременните технологии при машиностроенето. Моето нескромно мнение по въпроса е ,че съвременното машиностроене в автомобилостроенето е за задоволяване на масовите потребности и няма нищо общо с това да икономичен или по-мощен, а просто по-продаваем.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Донорите
Добре дошъл колега, спорът ни е безмислен, да, но, не трябва да не се оставят без отговор, мнения даващи, грешна информация...
Без да се засягаш, както градският си, ама не мислиш ли, че е малко ограничено, да си мислиш, че само ти знаеш, колко е КПД-то на съвременният бензинов двигател, колкото и общо да е, това понятие?
Емам провидение: - При наще въздухари КПД-то, трябва да го смятаме повече, щото топлината, която другите двигатели изхвърлят ние си я палзваме, отчасти за утоплението...
Без да се засягаш, както градският си, ама не мислиш ли, че е малко ограничено, да си мислиш, че само ти знаеш, колко е КПД-то на съвременният бензинов двигател, колкото и общо да е, това понятие?
Емам провидение: - При наще въздухари КПД-то, трябва да го смятаме повече, щото топлината, която другите двигатели изхвърлят ние си я палзваме, отчасти за утоплението...
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Донорите
колеги аз предлагам да съберем по някои лев и от тези реферати да се издаде една книга наи лощото е че всеки спори за нещо и се прави на по знаещ от другия,а никои в краина сметка не направи организация да направим една сбирка със колите да пием по бира и да обсъдим тези въпроси...например на мен ми е интересно някои знаели колко събратя сме из страната?наздраве на всички и дано не съм засегнал някои
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Донорите
Някой пробвал ли е да монтира двг от ЦБР 9ка и ако да освен гирултията има ли друг ефект?
ДВГто беше монтирано на карт шуменската рамка ама и остана само туй онуй но мотора се отърва читав
Та мисълта ми е струва ли си да инвестирам.
ДВГто беше монтирано на карт шуменската рамка ама и остана само туй онуй но мотора се отърва читав
Та мисълта ми е струва ли си да инвестирам.
- sastezatelya
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Донорите
Адски шум ще има със сигурност .
Ето последния проект на тия маняци :
http://www.youtube.com/watch?v=_uxUB9h4A_k
Според мен драмата ще е голяма и не знам дали ще си струва цялата тази работа..
Ето последния проект на тия маняци :
http://www.youtube.com/watch?v=_uxUB9h4A_k
Според мен драмата ще е голяма и не знам дали ще си струва цялата тази работа..
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Донорите
bai vicho написа:Някой пробвал ли е да монтира двг от ЦБР 9ка и ако да освен гирултията има ли друг ефект?
ДВГто беше монтирано на карт шуменската рамка ама и остана само туй онуй но мотора се отърва читав
Та мисълта ми е струва ли си да инвестирам.
На шуменска рамка, каквото и да монтираш ще е катастрофа....това се монтира без преправяне на рамката на т.н. супер карт, които не се карат у нас. Иначе според мен монтажа на това нещо на карт е безмислено, защото много усилия отиват да го вкараш в пътя, ако искаш екшън с един KZ ще му скъсаш шортите.
ако го турнеш в костенура незнам ефекта....тежки сме, а този двигател няма въртящ момент от ниските
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Донорите
А при положение че се ползват двете кутий?
Видях едно Варненско Трабанче с мотор сузуки как скъса нервите на едно БМВ и едно (мангал ферари) Калибра
Видях едно Варненско Трабанче с мотор сузуки как скъса нервите на едно БМВ и едно (мангал ферари) Калибра
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Донорите
Помагайте,трябва ми ел.бензинова помпа.
Каква кола да ползвам за донор.
Каква кола да ползвам за донор.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Донорите
магазина при Жоро, излиза най-евтино и оригинално
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Донорите
колега manBW не деи да скромничиш ами покажи и костенура
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта