голяма консумация на ток ?!
един приятел от Кюстендил, повечето от вас го познават - Ники е направил за мен най-умното....фланец под масления радиатор, който прекарва маслото през изпарителя преди да е минало през радиатора
Въпрос за Газ + Air Cooled
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
колко голяма ще е консумацията.... и ако може някой да ми каже какви релета и датчици да си търся (схема на рвъзване ако може) че да експериментирам (MITHBUSTER)
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Asentm ти е подсказал най-елементарният и безопасен начин, ако Ники не може да ти направи, или пък "сам", можеш и да си купиш готова плочка за там или пък подобна заместваща капака на маслената помпа, можеш и да пуснеш една тръбичка от капака на маслената помпа, след като маслото мине през изпарителят, влиза в отвора, където е датчика за налягането и се връща в системата или пак в помпата...
Най-ефективна и пак по-лесна и сигурна от твоята система, обаче ми се струва, "патрона" в гърнето - той би изпарил газтта най-бързо и особенно за градско каране ще бъде идеален. Сега се сетих, че преди време, купувайки останалите части от едно бусче, човека каза, че имал оригинален "патрон" купуван навремето от Холандия, обеща да го потърси и за съжаление, така си остана.
Твоята система ви станала по-лесно, сигурно и елементарно, ако сложиш за подгряване изгоряла или пък не, ламда сонда, (или няколко), от тия с трите жищи, черната мисля е сигнал, а дрегите 2 реотан ...
Най-ефективна и пак по-лесна и сигурна от твоята система, обаче ми се струва, "патрона" в гърнето - той би изпарил газтта най-бързо и особенно за градско каране ще бъде идеален. Сега се сетих, че преди време, купувайки останалите части от едно бусче, човека каза, че имал оригинален "патрон" купуван навремето от Холандия, обеща да го потърси и за съжаление, така си остана.
Твоята система ви станала по-лесно, сигурно и елементарно, ако сложиш за подгряване изгоряла или пък не, ламда сонда, (или няколко), от тия с трите жищи, черната мисля е сигнал, а дрегите 2 реотан ...
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Здравеите колеги карал съм влакче на Албена а тия влакчета са DOTO италянска сглобка с мотор VW 1.6.Оргинално влака е пристигнал с газ.Италяното е пробил аспуха най горе по цялата дължина и евкарал метална безшевна траба а в нея медна трабичка свързана с ел помпа и от там в изпарителя а на върха на системата разшерителен съд.Най лесния начин е кутия монтирана след калорифера а в нея изпарителя в момента ги карат така.И масло са вкарвали в изпарителя но нещо не им допада.А има и изгорял влак пламнал от изпарителя,вкарали му горещ въздух от трабата която топли смукателя.
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Здравейте.
От четири години вече карам на пропан-бутан. Проблема със затоплянето е решен по следния начин:
Отворих печката на парното и навих около радиатора медната тръбичка идваща от бутилката.Така в изпарителя идва вече газова фаза. Обикновенно си паля на бензин и после прехвърлям на газ, макар че на газ пали по-лесно. Изпарителя никога не ми е замръзвал, като естествено дължината на навивките е по продължение на почти целия радиатор.
От четири години вече карам на пропан-бутан. Проблема със затоплянето е решен по следния начин:
Отворих печката на парното и навих около радиатора медната тръбичка идваща от бутилката.Така в изпарителя идва вече газова фаза. Обикновенно си паля на бензин и после прехвърлям на газ, макар че на газ пали по-лесно. Изпарителя никога не ми е замръзвал, като естествено дължината на навивките е по продължение на почти целия радиатор.
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Здравейте,аз преди няколко години карах ЗАЗ НА ГАЗ.Сам си монтирах газовата.Изпарителя топлих с масло като го отклоних преди масления радиатор и след изпарителя го вкарах в радиатора.Маслото не беше под налягане ,защото на излизане от двигателя минава през жигльор,а излизайки от радиатора- свободно се стича в картера
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 23 мар 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Пичове има изпарители за всички типове двигатели вкл. и за въздухари ,ако имате чак толкова голям интерес ще питам един колега газаджия от варна които го работи дълги години тоя занаят ,колко струват въпросните изпарители и има ли налични Аз от него знам че има за ваздухари специални изпарители .
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Аз съм силно заинтересован,ако можеш да провериш,ще съм благодарен за информацията.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
има такива изпарители, но аз съм намирал само такива с обем до 600 куб. см.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 23 мар 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
info soon
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Още една тема по въпроса: http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... 577&page=3
Опитах се да направя по-памет, грубо, набързо, някаква принципна схема на заводски, мисля Холандски изпарител за нашите двигатели, която след консултация с някой газаджия да може лесно да се превърне в работещ газов-изпарител, а същинският изпарител да служи само за дозатор... Ако някой иска, но няма желание да се разправя с чертежи, материали, стругари, фрезисти, газаджии и т.н. - насреща съм, че и без-това е голяма хамалогия за 1-2 бройки само за мен, да се занимавам...
Опитах се да направя по-памет, грубо, набързо, някаква принципна схема на заводски, мисля Холандски изпарител за нашите двигатели, която след консултация с някой газаджия да може лесно да се превърне в работещ газов-изпарител, а същинският изпарител да служи само за дозатор... Ако някой иска, но няма желание да се разправя с чертежи, материали, стругари, фрезисти, газаджии и т.н. - насреща съм, че и без-това е голяма хамалогия за 1-2 бройки само за мен, да се занимавам...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Та, на който не му се разправя с ретро-карбове, иска да не замърсява въздуха, да си пази двигателят, да сменя по-рядко масло и свещи, да кара повече или просто да дава по-малко пари за гориво, може да се газифицира и да използва изпарителят:
Не съм снимал гайката, която се заварява на гърнето и на нея се навива изпарителят, но е включена в комплектът.
Монтажът е следният: Пробива се гърнето, заварява се гайката, едната тръба, тази, която влиза успоредно на гърнето се връзва след газовият клапан, а другата тръба, перпендикулярната, отива в изпарителят, който в нашият случай е празен от към водната си част и ползваме само за дозатор, редуктор. Монтажът е в пъти по-бърз и лесен от стандартната система чрез подгряване с вода. Изпарителят може да се ползва и за двигатели с водно, като, особенно зимата на къси разтоятия ще даде икономия, тъй като газта е изпарена, само секунди след запалването на двигателят... ;)
Цена: 120лв.
тел: 0886513079 Димитър Чантов "SXS Restorations"
Не съм снимал гайката, която се заварява на гърнето и на нея се навива изпарителят, но е включена в комплектът.
Монтажът е следният: Пробива се гърнето, заварява се гайката, едната тръба, тази, която влиза успоредно на гърнето се връзва след газовият клапан, а другата тръба, перпендикулярната, отива в изпарителят, който в нашият случай е празен от към водната си част и ползваме само за дозатор, редуктор. Монтажът е в пъти по-бърз и лесен от стандартната система чрез подгряване с вода. Изпарителят може да се ползва и за двигатели с водно, като, особенно зимата на къси разтоятия ще даде икономия, тъй като газта е изпарена, само секунди след запалването на двигателят... ;)
Цена: 120лв.
тел: 0886513079 Димитър Чантов "SXS Restorations"
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Не е ли опасно да се подгрява газта между резервоара(бутилката) и редуциращият клапан(първата степен на изпарителя)? Интересни приспособления, ама замислял ли си се кое точно му замръзва на изпарителя и защо?
Изпитано ли е туй чудо и къде? Да няма после и ?
Изпитано ли е туй чудо и къде? Да няма после и ?
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
Продават се готови електрически изпарители. Виждал съм доста голф 3-ки с такива. Досега не съм чувал някой да говори за недостиг на ток. Не вярвам при вас да е различно. Поздравления за хубавите проекти и решения.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Въпрос за Газ + Air Cooled
ztdmp написа:Не е ли опасно да се подгрява газта между резервоара(бутилката) и редуциращият клапан(първата степен на изпарителя)? Интересни приспособления, ама замислял ли си се кое точно му замръзва на изпарителя и защо?
Изпитано ли е туй чудо и къде? Да няма после и ?
Този тип изпарител е взаимстван от, такъв продаван в европата за нашите машини, преди 20-тина години. Почти от толкова се кара и в нашият регион с такива, така, че е тестван, мисля достатъчно. С този от снимката съм навъртял, поне 5-600км. с 2000 куб. тип4 с 2карба и разпределител Порше на бус Т2, разхода и динамиката са невероятни... Ако имах бензинова кола с водно, вероятно пак щях да и бучна едно "патронче" в гърнето...
При градско каране в големите жежи, тръбичката преди изпарителят е към 40-50 градуса, тоест няма как да имаме замръзване на изпарителят или пък обратното - пре-затопляне...
Цялата система е от цветни метали - бронз, мед и неръждаемо желя, тоест - няма корозия - няма стареене. Слабото място са меките връзки, а при нас те са подсилени, тоест са маркови маркучи до 300бара., предполагам, през 10-год. ще е добре да се подменят, за всеки случай...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта