Въпрос за Газ + Air Cooled

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот asentm » Съб 05 фев 2011 9:09


голяма консумация на ток ?!
един приятел от Кюстендил, повечето от вас го познават - Ники е направил за мен най-умното....фланец под масления радиатор, който прекарва маслото през изпарителя преди да е минало през радиатора :screwy




Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот butsefal » Съб 05 фев 2011 9:21


колко голяма ще е консумацията.... и ако може някой да ми каже какви релета и датчици да си търся (схема на рвъзване ако може) че да експериментирам (MITHBUSTER) :Mr Green Fun


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот BuGmaN » Съб 05 фев 2011 11:16


Asentm ти е подсказал най-елементарният и безопасен начин, ако Ники не може да ти направи, или пък "сам", можеш и да си купиш готова плочка за там или пък подобна заместваща капака на маслената помпа, можеш и да пуснеш една тръбичка от капака на маслената помпа, след като маслото мине през изпарителят, влиза в отвора, където е датчика за налягането и се връща в системата или пак в помпата... :idea:
Най-ефективна и пак по-лесна и сигурна от твоята система, обаче ми се струва, "патрона" в гърнето - той би изпарил газтта най-бързо и особенно за градско каране ще бъде идеален. Сега се сетих, че преди време, купувайки останалите части от едно бусче, човека каза, че имал оригинален "патрон" купуван навремето от Холандия, обеща да го потърси и за съжаление, така си остана.
Твоята система ви станала по-лесно, сигурно и елементарно, ако сложиш за подгряване изгоряла или пък не, ламда сонда, (или няколко), от тия с трите жищи, черната мисля е сигнал, а дрегите 2 реотан :idea: ... :wink:


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот bai vicho » Пет 11 мар 2011 20:39


Здравеите колеги карал съм влакче на Албена а тия влакчета са DOTO италянска сглобка с мотор VW 1.6.Оргинално влака е пристигнал с газ.Италяното е пробил аспуха най горе по цялата дължина и евкарал метална безшевна траба а в нея медна трабичка свързана с ел помпа и от там в изпарителя а на върха на системата разшерителен съд.Най лесния начин е кутия монтирана след калорифера а в нея изпарителя в момента ги карат така.И масло са вкарвали в изпарителя но нещо не им допада.А има и изгорял влак пламнал от изпарителя,вкарали му горещ въздух от трабата която топли смукателя.


stoker
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот stoker » Чет 24 мар 2011 9:40


Здравейте.
От четири години вече карам на пропан-бутан. Проблема със затоплянето е решен по следния начин:
Отворих печката на парното и навих около радиатора медната тръбичка идваща от бутилката.Така в изпарителя идва вече газова фаза. Обикновенно си паля на бензин и после прехвърлям на газ, макар че на газ пали по-лесно. Изпарителя никога не ми е замръзвал, като естествено дължината на навивките е по продължение на почти целия радиатор.


lwes
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот lwes » Съб 28 май 2011 19:52


Здравейте,аз преди няколко години карах ЗАЗ НА ГАЗ.Сам си монтирах газовата.Изпарителя топлих с масло като го отклоних преди масления радиатор и след изпарителя го вкарах в радиатора.Маслото не беше под налягане ,защото на излизане от двигателя минава през жигльор,а излизайки от радиатора- свободно се стича в картера


P1rvanov
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот P1rvanov » Съб 04 юни 2011 12:06


Пичове има изпарители за всички типове двигатели вкл. и за въздухари ,ако имате чак толкова голям интерес ще питам един колега газаджия от варна които го работи дълги години тоя занаят ,колко струват въпросните изпарители и има ли налични :)Аз от него знам че има за ваздухари специални изпарители .


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот Prodriver » Съб 04 юни 2011 23:23


Аз съм силно заинтересован,ако можеш да провериш,ще съм благодарен за информацията.:)


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот asentm » Нед 05 юни 2011 5:57


има такива изпарители, но аз съм намирал само такива с обем до 600 куб. см.


P1rvanov
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот P1rvanov » Сря 15 юни 2011 20:43


info soon :oops: :drinking: :dummy:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот BuGmaN » Чет 07 юли 2011 13:47


Още една тема по въпроса: http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... 577&page=3
Опитах се да направя по-памет, грубо, набързо, някаква принципна схема на заводски, мисля Холандски изпарител за нашите двигатели, която след консултация с някой газаджия да може лесно да се превърне в работещ газов-изпарител, а същинският изпарител да служи само за дозатор... Ако някой иска, но няма желание да се разправя с чертежи, материали, стругари, фрезисти, газаджии и т.н. - насреща съм, че и без-това е голяма хамалогия за 1-2 бройки само за мен, да се занимавам... :)
gaz-aircooled.gif


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот BuGmaN » Чет 01 авг 2013 23:48


Та, на който не му се разправя с ретро-карбове, иска да не замърсява въздуха, да си пази двигателят, да сменя по-рядко масло и свещи, да кара повече или просто да дава по-малко пари за гориво, може да се газифицира и да използва изпарителят:

DSC06617.JPG


DSC06618.JPG


DSC06621.JPG


DSC06624.JPG




Не съм снимал гайката, която се заварява на гърнето и на нея се навива изпарителят, но е включена в комплектът.
Монтажът е следният: Пробива се гърнето, заварява се гайката, едната тръба, тази, която влиза успоредно на гърнето се връзва след газовият клапан, а другата тръба, перпендикулярната, отива в изпарителят, който в нашият случай е празен от към водната си част и ползваме само за дозатор, редуктор. Монтажът е в пъти по-бърз и лесен от стандартната система чрез подгряване с вода. Изпарителят може да се ползва и за двигатели с водно, като, особенно зимата на къси разтоятия ще даде икономия, тъй като газта е изпарена, само секунди след запалването на двигателят... ;)

Цена: 120лв.

тел: 0886513079 Димитър Чантов "SXS Restorations"


Потребителски аватар
ztdmp
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот ztdmp » Пет 02 авг 2013 11:16


Не е ли опасно да се подгрява газта между резервоара(бутилката) и редуциращият клапан(първата степен на изпарителя)? Интересни приспособления, ама замислял ли си се кое точно му замръзва на изпарителя и защо? :wink
Изпитано ли е туй чудо и къде? Да няма после :horror и :bishop ?


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот Dushan » Пет 02 авг 2013 13:33


Продават се готови електрически изпарители. Виждал съм доста голф 3-ки с такива. Досега не съм чувал някой да говори за недостиг на ток. Не вярвам при вас да е различно. Поздравления за хубавите проекти и решения. :beer


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос за Газ + Air Cooled

Мнениеот BuGmaN » Пет 02 авг 2013 22:37


ztdmp написа:Не е ли опасно да се подгрява газта между резервоара(бутилката) и редуциращият клапан(първата степен на изпарителя)? Интересни приспособления, ама замислял ли си се кое точно му замръзва на изпарителя и защо? :wink
Изпитано ли е туй чудо и къде? Да няма после :horror и :bishop ?


Този тип изпарител е взаимстван от, такъв продаван в европата за нашите машини, преди 20-тина години. Почти от толкова се кара и в нашият регион с такива, така, че е тестван, мисля достатъчно. С този от снимката съм навъртял, поне 5-600км. с 2000 куб. тип4 с 2карба и разпределител Порше на бус Т2, разхода и динамиката са невероятни... :smile Ако имах бензинова кола с водно, вероятно пак щях да и бучна едно "патронче" в гърнето...
При градско каране в големите жежи, тръбичката преди изпарителят е към 40-50 градуса, тоест няма как да имаме замръзване на изпарителят или пък обратното - пре-затопляне... :mrgreen
Цялата система е от цветни метали - бронз, мед и неръждаемо желя, тоест - няма корозия - няма стареене. Слабото място са меките връзки, а при нас те са подсилени, тоест са маркови маркучи до 300бара., предполагам, през 10-год. ще е добре да се подменят, за всеки случай... :mhihi



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта