Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Много добър бус. Давай още снимки
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Stefan написа::woooow: Много добър бус. Давай още снимки
Ще има ...доста Тук нещата са на етап "събиране" и ще се случат доста бързо.
Още малко настройки (само на пътя стават и с ...малко бензин в резервоара ) и ето как звучим и ...вървим към днешна дата. Има място за още газ разбира се
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
а да те питам как се представя разпределителния вал в ниски обороти???
има ли сила отначало или трябва да развъртиш мотора за да тръгне и как е празния ход?
питам че си поръчах 310градусов вал за ежедневка ама май много се изхвърлих
има ли сила отначало или трябва да развъртиш мотора за да тръгне и как е празния ход?
питам че си поръчах 310градусов вал за ежедневка ама май много се изхвърлих
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
rough написа:а да те питам как се представя разпределителния вал в ниски обороти???
има ли сила отначало или трябва да развъртиш мотора за да тръгне и как е празния ход?
питам че си поръчах 310градусов вал за ежедневка ама май много се изхвърлих
Повече от прилично се представя, но все пак аз съм с 285 градуса вал. Известно влошаване в ниските винаги има. И колкто по-агресивен е валът - толкова по-голямо е влошаването. При мен имам перфектен празен ход на 900-1000 оборота и след като донастроих с уреди карбураторите и на празен ход успях да изкарам типичния боксерски звук на стоковите въздухари (просто сме малко "по-нервни" заради спортния вал ). Но истината е, че с такива валове се кара много по-приятно на извънградско и там се усеща най-добре ефекта им. Спортните разпределителни валове изместват лентата на мощността към високите обороти. За да използваш възможностите на твоя вал първо трябва да има с какво да храниш добре + много добра афтърмаркет изпускателна система + хубави глави ... и ако се опитваш да развърташ над 6000 оборота проблемите стават адски много - първо стоковият колянов вал на тип 1 (пък и не само) вече не върши работа (всъщност още от 5000 оборта нагоре не става) и ... накрая пак ще трябва да стискаш палци да издържат всички останали "карантии".
Ето нещо доста читаво като идея и реализация (като изключим преминаването от стоковите 1585 към 1641 - тези 50-60 кубика просто не си заслужават; 1641 кубиковия кит е за дейли драйвър и не е за такава резачка). Вал 298 градуса с кобилици 1.25 към 1, здрави карбуратори (2х Делорто 40 и това се равнява на 2хВебер 44 ), главите са пипнати здраво (по-големи клапани, двойни пружини, портване), изцяло центробежен дистрибутор и т.н. и ... ...колегата веднага получава критика за изпускателната система. Тази Монца на клипа освен, че "реве" добре нищо друго не върши. Всъщност той казва, че е наясно и вече я е сменил
Последна промяна от nik1302 на Съб 28 юли 2012 13:27, променено общо 1 път.
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Нещата с буса също се случват . А в момента сме на вълна ел. инсталация.
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
А ето как шведите от JPMotorsports вадят 240 кончета от 1915 кубика тип 1 (69 мм вал х 94 мм бутала). Става въпрос за ... японски (в случая) карбуратори Mikuni в комбинация със супер глави.
Да отбележим, че от тази кубатура доста трудно излизат 240 кончета дори и с инжекции, спринцовки, турбота, чипове и каквото се сетите още. Така, че още веднъж да напомним на по-младите колеги, че нещата не започват с Голф 3 или Хонда сивик (примерно) от средата на 90те.
Ето и сайта на шведите.
http://www.jpmotorsport.se/e_default.htm
Музикален поздрав - Металика и JPMotorsports ...синята костенурка на клипа не е с лети джанти и много широки гуми, но ...
Нещо интересно на темата динамика. Сравнение на синята костенурка от клипа по-горе и ето този доста здрав Голф 6 R с 270 кончета под капака. Има друго видео на синята костенурка в сайта на шведите в менюто Movies и тръгва с плеера на Ундовс (най-долното видео в ляво). Та синият въздухар ускорява от 100 до 180 за не повече от 6.5 секунди (като на клипа тръгва от около 60 на трета, настъпва здраво към 90 и ... имам чувството, че може и само на трета да обърне километража ). От видеото по долу се вижда, че Голфа ускорява от 100 до 180 за около 11, а иначе от новата турбинирана костенурка с 200 кончета под капака сме точно 2 пъти по-бързи (на нея и трябват поне 13 секунди от 100 до 180 ).
Да отбележим, че от тази кубатура доста трудно излизат 240 кончета дори и с инжекции, спринцовки, турбота, чипове и каквото се сетите още. Така, че още веднъж да напомним на по-младите колеги, че нещата не започват с Голф 3 или Хонда сивик (примерно) от средата на 90те.
Ето и сайта на шведите.
http://www.jpmotorsport.se/e_default.htm
Музикален поздрав - Металика и JPMotorsports ...синята костенурка на клипа не е с лети джанти и много широки гуми, но ...
Нещо интересно на темата динамика. Сравнение на синята костенурка от клипа по-горе и ето този доста здрав Голф 6 R с 270 кончета под капака. Има друго видео на синята костенурка в сайта на шведите в менюто Movies и тръгва с плеера на Ундовс (най-долното видео в ляво). Та синият въздухар ускорява от 100 до 180 за не повече от 6.5 секунди (като на клипа тръгва от около 60 на трета, настъпва здраво към 90 и ... имам чувството, че може и само на трета да обърне километража ). От видеото по долу се вижда, че Голфа ускорява от 100 до 180 за около 11, а иначе от новата турбинирана костенурка с 200 кончета под капака сме точно 2 пъти по-бързи (на нея и трябват поне 13 секунди от 100 до 180 ).
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
nik1302 написа:тип 1
Цъ
type-4 CU 2.0
играл ли си по карантията за да подобриш охлаждането ???
пипнал си по сериозно мотора и е важно да не го стопиш при високи обороти каквито можеш да развиеш
тук има няколко добри идей но всичките искат отваряне на кутията
http://bobhooversblog.blogspot.com/sear ... results=10
човека подобрява мазането и притока на масло към главите и така охлажда ситуацията !
понякога е нужно много малко
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Много-интересна статия...
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Интересни новини от "ентусиаста" хер Нахбауер с "нискобюджетния мотор" (високобюджетен ще направи като дойде тук в БГ ). От окачавнето на 1303ката (първия клип) и от "Състезанието на Шампионите" (втория клип), което състезание струва ми се хер Нахбауер печели (виж таблицата) сред доста сериозна конкуренция (машините са доста над тези 25, които се виждат в началото на таблицата).
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Изключително доволен съм от триполюсните свещи (днес ще ги тествам и на извънградско). Ето още малко снимки от буса ...
... и едно ЛТ
... и едно ЛТ
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Колеги, въздухарът просто освирепя с (до)настроени карбуратори. Все едно имаш друг мотор. Въздухарчето просто не дава да пипнеш газта. Все пак съм имал късмета да бъда сравнително "близо до истината" и преди това. Но сега е много .
Към началото на септември ще пусна една тема за Веберите и тунинга на Т1. И не за друго, а за да не си (до)намразят въздухарите и малкото колеги, които са посмяли да пробват. И за да не минават от "тунинговани" 1600 (разбирай централен двукамерен карб от моргата + W110) на еднопортови 1600 (примерно ...а това последното за икономия на гориво, ама и пак да върви здраво ).
РС. Няма да казвам колко е разходът на гориво (дори и при каране като на клипа) . Само ще кажа, че разходът на доста стокови въздухари е нагоре . А за вървенето
Към началото на септември ще пусна една тема за Веберите и тунинга на Т1. И не за друго, а за да не си (до)намразят въздухарите и малкото колеги, които са посмяли да пробват. И за да не минават от "тунинговани" 1600 (разбирай централен двукамерен карб от моргата + W110) на еднопортови 1600 (примерно ...а това последното за икономия на гориво, ама и пак да върви здраво ).
РС. Няма да казвам колко е разходът на гориво (дори и при каране като на клипа) . Само ще кажа, че разходът на доста стокови въздухари е нагоре . А за вървенето
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Ники пробвай без филтри с тромпети.
Свистенето на въздуха е музика за ухото. А може и да се развърта по бързо.
Свистенето на въздуха е музика за ухото. А може и да се развърта по бързо.
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
bai vicho написа:Ники пробвай без филтри с тромпети.
Свистенето на въздуха е музика за ухото. А може и да се развърта по бързо.
Задължитело! Вероятно ще трябват и с половин идея по-големи жигльори, но имаме ...поне 2 шепи . А ти ако идваш насам се обади. А може и на "твоя територия" да пием по
ПС. Ако ти изпаднат разпръсквачи 40ки за ускорителните помпи на Веберите се обади. И с оригиналните 33ки е повече от ОК, но с 40ки (и особено с тромпети) би трябвало да е още по-добре
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Eто къде (най-често) участва хер Нахбауер със жълтото зверче в последните 10на години. Купата по автослалом на провинция Горна Австрия. http://www.ooe-cup.at/
Дясната колона е за бегачки в клас над 2000 кубика.
И както се вижда от таблицата се е представял повече от отлично. А основната конкуренция на хер Нахбауер е колегата му Robert Aichlseder ... отново с костeнурка . И тя не е никак случайна - 2666 кубика тип 4 въздухар ... много над 200 коня и ускорява до 100 под 4 секунди.
Всъщност и Нахбауер вече е минал на ето този 2.7 тип 4 въздухар
Спецификация на 2666 кубиковия звяр, много снимки и видео тук - http://www.aichlseder.info/e_index.htm
Един от клиповете но сребистия звяр в youtube .
ПС. Купата е международна (има доста състезания) така, че може да се пробват и наши "бегачки"
Дясната колона е за бегачки в клас над 2000 кубика.
И както се вижда от таблицата се е представял повече от отлично. А основната конкуренция на хер Нахбауер е колегата му Robert Aichlseder ... отново с костeнурка . И тя не е никак случайна - 2666 кубика тип 4 въздухар ... много над 200 коня и ускорява до 100 под 4 секунди.
Всъщност и Нахбауер вече е минал на ето този 2.7 тип 4 въздухар
Спецификация на 2666 кубиковия звяр, много снимки и видео тук - http://www.aichlseder.info/e_index.htm
Един от клиповете но сребистия звяр в youtube .
ПС. Купата е международна (има доста състезания) така, че може да се пробват и наши "бегачки"
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Още малко тестове на динамиката (на видеото). Вече с (до)настроени карбуратори. Мисля, че до 100 сваляме поне половин секунда, а до 140 - цяла
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта