подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот asentm » Съб 20 юли 2013 7:25


Моето мнение е, че с оригиналната задна стабилизираща щанга освен проблеми и дрънкане друго не става.
Отиваш в една морга и взимаш предна щанга барабар с тампоните от голф 2 примерно /тя ставаше на широчина, ако си спомням добре/. Мериш да ти пасне за захващане на задните носачи. Отиваш на канал или подемник и с малко заварки за държачите на на тампоните си готов.




martinfrit
Мнения: 310
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот martinfrit » Сря 24 юли 2013 22:10


ценни съвети :beer


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bonko » Пон 29 юли 2013 19:33


Наистина ценни, благодаря !!! :beer


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот rough » Сря 11 сеп 2013 20:35


полезно за народа тръгнал да сменя скорости от т2 и/или носачи от порше 924/944
полуоските от т2/т3 са еднакви със порше полуоските
каретата на 1303/т2/т3/порше са със еднакъв шлиц към полуоската
има разлика в дължината на полуоските между 1303 и т2/т3/порше
стандартна скоростна кутия и порш носачи става със полуоски от т2/т3/порше като се замени карето от едната страна със това от 1303
т2 кутия и порше носачи стават със порше/т2/т3 полуоски
т2 кутия и стандартни носачи стават с 1303 полуоски със сменено каре от едната страна от т2/т3/порше

успех при трансплантацията :th_up


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Сря 11 сеп 2013 23:00


Полезно да :th_up , въпреки, че рибата и бирата, тая вечер ми пречат да асимелирам, повече от полувината, което си написал... :beer


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bonko » Сря 18 сеп 2013 18:48


Колеги а с колко по-широк става кустенура с носачи от Порше (въпроса ми е че ако е с малко дали си заслужава подмяната им, аз имам 1302 ).


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот rough » Пон 30 сеп 2013 16:07


bonko написа:Колеги а с колко по-широк става кустенура с носачи от Порше (въпроса ми е че ако е с малко дали си заслужава подмяната им, аз имам 1302 ).


във един сайт го намерих че разширява със по 2см от страна и от там нататък зависи от джантите
при мен със фланци 35мм и джанти от голф4 разшири със около 10см от страна
допълнителен плюс при задните носачи на 944 е настройка във всички посоки която при 1303 липсва
а още по-допълнителен плюс са дисковите спирачки


а за 1302 при смяна на предни главини от 944 трвбва и смяна на носачите :exclaim


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bonko » Пон 30 сеп 2013 19:27


Благодаря колега rough, аз мислех че е нещо по значително като ширина но виждам че не си заслужава цялото това усилие като имам предвид това че аз съм с правени главини с дискове отзад а и съм с 10 цолови джанти по ширина, с гуми 295 и общата ми ширина е малко над 1м 80см, забравих да кажа че говоря за триколка правена от vw 1302. Ако някой го интересува мога да кача и снимка на чертежа на главините ми да добие представа за какво говоря, към тях се захващат дисковете (моите дискове са от Ситроен ZX но стават и от BX) използват се предните супорти от BX защото там е ръчната спирачка и всичко е ОК. То не е много добре и да си много широк че нали трябва и да се разминеш с другите по пътищата :smile . Отново благодаря за отговора :th_up .


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот PACH » Пон 30 сеп 2013 21:25


bonko написа:Благодаря колега rough, аз мислех че е нещо по значително като ширина но виждам че не си заслужава цялото това усилие като имам предвид това че аз съм с правени главини с дискове отзад а и съм с 10 цолови джанти по ширина, с гуми 295 и общата ми ширина е малко над 1м 80см, забравих да кажа че говоря за триколка правена от vw 1302. Ако някой го интересува мога да кача и снимка на чертежа на главините ми да добие представа за какво говоря, към тях се захващат дисковете (моите дискове са от Ситроен ZX но стават и от BX) използват се предните супорти от BX защото там е ръчната спирачка и всичко е ОК. То не е много добре и да си много широк че нали трябва и да се разминеш с другите по пътищата :smile . Отново благодаря за отговора :th_up .


Чакаме чертежи и снимки на трайка ;)


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот rough » Пон 30 сеп 2013 23:38


bonko написа:Ако някой го интересува

че кой го интересуват тия работи...тука сме да си люпиме семки :icon_lol
мятай всякаква информация...тука ако няма интерес незна де ще има... :th_up


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bonko » Вто 01 окт 2013 11:41


Picture 030.jpg
Това е гореспонанатия фланец на който съм закрепил диска а на 5 страница в темата има адрес на който може да се види триколката


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Вто 01 окт 2013 23:42


Хебав чертеж, ше си го сейфам, че деа знам, кво мое ми хрумне. Интересно ми е шлиците правиха ли ти ги и на каква машина и калявахте ли после?
Иначе с тия фланци/главини, въпроса го решаваме, включително и на един друг трайк със заводски барабани 4х100, за Порш джанти или "празни" и просто им правиш 4-5-6-8 отвора с резби, излишното изрязваш на струг и тва е - евтино, качествено и сигурно, само не помня немски или щатски идваха, но са на добра цена и са "Топ"... :smile
За разширяване и смяна на междуболтово, съм правил: фланче/тръба/фланче, нещо 120-160мм. разширявах на колело, че джантите, толко искаха, но стана здраво. Тежички стават, ама не е имало проблем с лагерите или друго, бая километри. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bonko » Сря 02 окт 2013 18:58


Да и шлиците ги правиха но незнам на каква машина, просто дадох барабана и чертежа на майстора и той си е свалил размерите и броя на шлиците и ми ги даде готови, не са закалявани но стоманата е хубава и няма нужда от закалка, карам вече 6 сезона и нямам никакви проблеми, между другото той ги направи много точни и стегнати и нямам проблеми.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот rough » Чет 16 яну 2014 17:53


някой запознат ли е със по-старите тунинг технологий

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1470160

дали това чудо е по читаво от модерните електронни запалвания и дали би си струвало цената
по надеждно е със сигурност но откъм искра и предварение как седят нещата ?

ако някой се е зблъсквал да си признае веднага :a045

направо ме сърбят ръцете да си поръчам едно такова :11 ...засега само липсата на информация ме спира!!!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Пет 17 яну 2014 2:40


Според мен, ако правиш някакъв ретро-тунинг на моторите с 25 или 30 коня, нещо "Окраса" или с компресор, тава чудо е незаменимо, но на по съвременен мотор ще е смешно, да не говорим, че след определен брой обороти ми се струва, че искрата ще се чуди на де да фане... Иначе, трябва да е с изцяло центробежно предварение, което при електронните го няма, а преправянето им не е лесна задача... Всъщност за такива пари с малко късмет и знания можеш да махнеш делкото и да си си сбереш система при която ще имаш максимална искра с предварение, контролирано от компютър.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта