подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот asentm » Сря 30 юни 2010 19:11


с малка пари, ако идваш до софия ела да видиш или :arrow: viewtopic.php?f=8&t=1863&start=210 .... който го е карал знае, разхода е и нисък
иначе може всичко да изкараш, дори и буталата през блока :banana




Потребителски аватар
ztdmp
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот ztdmp » Чет 01 юли 2010 9:38


Буталата ще е добре да си се движат само из цилиндрите :Mr Green Fun .
Интересуваше ме какво трябва да му се смени на мотора - гледам пишете за спортни валове и други работи ... От къде да си ги намеря? На фланеца за самаровия карб снимка може ли ? Или пък чертеж или скица ?
Имам и един мотор СТ.


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот batetony67 » Чет 01 юли 2010 16:02


Поразрови се из темите, има търсачка, не чакай всичко наготово. Фланец за карбуратор е елементарна работа, всеки що-годе грамотен го прави за нула време.


Потребителски аватар
radoslav75
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 21 сеп 2009 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот radoslav75 » Нед 04 юли 2010 18:54


имам двигател AD 1600/50hp за ремонт е.чудя се какво да го правя(нещо около 80-90 коня)


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот asentm » Нед 04 юли 2010 19:07


вальо ти е под носа ...тичай при него


martinfrit
Мнения: 310
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот martinfrit » Нед 04 юли 2010 22:58


ех радо радо работата е много проста :lol: вадиш някои лев и ще стане и 100 коня :applause:


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот daka » Пет 22 окт 2010 19:36


Нека да спориме и да коментираме проектите в тази тема за да не цапаме темите на колегите, поздрави на всички :обичам ви .


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Пет 22 окт 2010 21:53


oryxster написа: Заслужава ли си да се тунингова 1200.

Четох някъде, че продават комплекти - ризи и бутала и
стават 1400 к.см. Слагали и кобилички 1,25 - 1,4 и един
двоен карбуратор Вебер или ДелОрто (от Алфа 33), 4 в 1
изпускателна система, за да достигнат 60-65 коня и то без
да бутат (цепят)блока за разпределителен вал, ако дъното е добро.

Вярно ли е и дали си струва.

Изобщо идеята е 120км по магистрала, да ускорява до 140 при изпреварване
и да гори 6.5 - 8 л/100 км.
По-евтино ли ще бъде, това да се постигне с 1600.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Пет 22 окт 2010 22:21


Не съм тунитговал 1200, само съм правил лек порт и полиране на глави и смукатели на 30 коня - незнам как са останалите 30 коня, но в този се бях влюбил, но то нормално - все пак това е мотора, който е сложил Фердинанд Порше (по-точно с 25-те коня), и бях изумен как пасва на колата като динамика и икономичност...
Но 1200-34 коня прави това, което искаш оригинално и харчи 5-7/100, иначе мисля, че би излязло по-евтино да караш 60 коня, като вземиш мотор 60 коня, обаче кефа да караш тунитгован мотор е много по-ценен от една средна заплата, примерно...
Имам голяяям мерак да тунинговам 1200, обаче 30 коня, въпреки, че ще му умре големият чар в ниските :bowdown , намерил съм си донор само време няма, но мисля ще си заслужава чакането :twisted: ... :да:


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот daka » Пет 22 окт 2010 22:38


Винаги има смисъл при лек тунинг се премахват заводските дефекти и двигателя става по дълговечен и динамичен. 1994г. си тунинговах двигателя на симсона шото ме би едно балканче, изчетох всичката литература която намерих, пролетта на другата година останах очарован от свършеното, тъй че винаги има смисъл.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Съб 23 окт 2010 9:56


daka написа:тунинговах двигателя на симсона шото ме би едно балканче

8) Точно ония години и аз усетих сладоста на тунинга от едно Балканче, само, дето нямах акъл да намеря информация и действах проба/грешка, след тунинзите с бутала и глави, точно 94-95 започнах да правя (преправям друг) колянов вал, който да увеличи, нещо, май 7 куб.см. :lol: , обаче така и не стигна времето тогава, че имах график, после минах на японски... :beer


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bonko » Съб 22 яну 2011 13:06


здравейте колеги, нов съм и влизам за първи път и дано съм уцелил мястото където да си задам въпроса а той е: имам двигател от vw 1302s 1600, какви наи голями ремонтни цилиндри могат да се сложат на този блок но без да се разстъргват отворите и какъв е размера на тези отвори, предварително благодаря за евентуални отговори, имам и други въпроси но ще следвам някаква последователност, идеята ми е да съживя двигателчето че вече поиздъхна доста а и ако ви кажа колко гори........ :horror:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Нед 23 яну 2011 1:52


Здравей и те колега, добре дошъл при нас :D . 88мм са буталата в цилиндрите, които можеш да вкараш на 1300-1600блок без да разтъргваш и ставаш 1678сс. Има тунинг фирми, които отказват да ги ползват за проектите си, че били с прекалено тънки стени, което пречило на охлаждането и добрия контакт с главата - аз, обаче ги слагам, щото се получава с по-малък бюджет, а и мисля знам какво да направя, за не ми пречат тънките стени... :wink:


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bonko » Нед 23 яну 2011 14:53


Благодаря колега BuGmaN, моят двигател е на една триколка и аз я карам доста бързичко, почти винаги е на максимални обороти и му взех душичката, за ремонт е вече та се чудех така или иначе ще го ремонтирам поне да го направя по силничък и малко по бърз да може да устиска на тоя зор на който го подлагам щото съм много доволен от него, знам че ще трябва и друг вал и главите ще трябва да се сменят и карбураторите, други аспуси, но ми се иска да сложа и задна турбина както е на варианта например (незнам от бусовете дали не са по ефикасни) че при мен си е оригиналната която е отгоре и ми пречи малко. Явно ако искам да отида на по голяма кубатура ще трябва да разстържа отворите на блока, а незнам дали може. За сега събирам мнения само за да мога да взема решение какво да правя. Мислех и диференциала да пипна, с едно зъбче ако може да го увелича ако има такъв от друг модел VW, да върви повечко. Все пак благодаря за информацията, ще питам за всичко което изредих по горе за да направя оптималното двигателче за мойте нужди щото си го харесвам и неискам да слагам от друга кола, като ме попитат някъде от какво е двигателя аз казвам: VW БОКСЕР и просто ми е гот на душата :D. Отново благодаря :beer


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Нед 23 яну 2011 23:27


Ооооо Трайк :beer, дай някоя снимка да се надъхаме тия дето още нямаме VW-трайк. На теб ти трябва верно мощен мотор, челното ти съпротивление сигурно е като на Икарус. :twisted: Блока лесно се стърже за цилиндри с бутала 94мм.(но малко хора го могат), и с подходящ разпределител и естественно правилно изпълниние, може и да не ти трябва диф, щото ще правиш 7000+, обаче за трайк май си иска и висок вал, твоя е 69мм. а можеш да хакнеш и 88, в спортните глави е голямата мания, ма не са евтини... heavy metal zork



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта