В момента е Сря 21 ное 2018 5:51
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Отговори  [ 273 мнения ]  Отиди на страница Предишна 113 14 15 16 1719 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Съб 20 юли 2013 7:25 
Извън линия
airman
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Мнения: 3081
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Моето мнение е, че с оригиналната задна стабилизираща щанга освен проблеми и дрънкане друго не става.
Отиваш в една морга и взимаш предна щанга барабар с тампоните от голф 2 примерно /тя ставаше на широчина, ако си спомням добре/. Мериш да ти пасне за захващане на задните носачи. Отиваш на канал или подемник и с малко заварки за държачите на на тампоните си готов.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Сря 24 юли 2013 22:10 
Извън линия

Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
Мнения: 309
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
ценни съвети :beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Пон 29 юли 2013 19:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Мнения: 75
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца
Наистина ценни, благодаря !!! :beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Сря 11 сеп 2013 20:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Мнения: 430
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София
полезно за народа тръгнал да сменя скорости от т2 и/или носачи от порше 924/944
полуоските от т2/т3 са еднакви със порше полуоските
каретата на 1303/т2/т3/порше са със еднакъв шлиц към полуоската
има разлика в дължината на полуоските между 1303 и т2/т3/порше
стандартна скоростна кутия и порш носачи става със полуоски от т2/т3/порше като се замени карето от едната страна със това от 1303
т2 кутия и порше носачи стават със порше/т2/т3 полуоски
т2 кутия и стандартни носачи стават с 1303 полуоски със сменено каре от едната страна от т2/т3/порше

успех при трансплантацията :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Сря 11 сеп 2013 23:00 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Мнения: 3026
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Полезно да :th_up , въпреки, че рибата и бирата, тая вечер ми пречат да асимелирам, повече от полувината, което си написал... :beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Сря 18 сеп 2013 18:48 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Мнения: 75
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца
Колеги а с колко по-широк става кустенура с носачи от Порше (въпроса ми е че ако е с малко дали си заслужава подмяната им, аз имам 1302 ).


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Пон 30 сеп 2013 16:07 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Мнения: 430
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София
bonko написа:
Колеги а с колко по-широк става кустенура с носачи от Порше (въпроса ми е че ако е с малко дали си заслужава подмяната им, аз имам 1302 ).


във един сайт го намерих че разширява със по 2см от страна и от там нататък зависи от джантите
при мен със фланци 35мм и джанти от голф4 разшири със около 10см от страна
допълнителен плюс при задните носачи на 944 е настройка във всички посоки която при 1303 липсва
а още по-допълнителен плюс са дисковите спирачки


а за 1302 при смяна на предни главини от 944 трвбва и смяна на носачите :exclaim


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Пон 30 сеп 2013 19:27 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Мнения: 75
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца
Благодаря колега rough, аз мислех че е нещо по значително като ширина но виждам че не си заслужава цялото това усилие като имам предвид това че аз съм с правени главини с дискове отзад а и съм с 10 цолови джанти по ширина, с гуми 295 и общата ми ширина е малко над 1м 80см, забравих да кажа че говоря за триколка правена от vw 1302. Ако някой го интересува мога да кача и снимка на чертежа на главините ми да добие представа за какво говоря, към тях се захващат дисковете (моите дискове са от Ситроен ZX но стават и от BX) използват се предните супорти от BX защото там е ръчната спирачка и всичко е ОК. То не е много добре и да си много широк че нали трябва и да се разминеш с другите по пътищата :smile . Отново благодаря за отговора :th_up .


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Пон 30 сеп 2013 21:25 
Извън линия
Bus Master
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Мнения: 3023
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
bonko написа:
Благодаря колега rough, аз мислех че е нещо по значително като ширина но виждам че не си заслужава цялото това усилие като имам предвид това че аз съм с правени главини с дискове отзад а и съм с 10 цолови джанти по ширина, с гуми 295 и общата ми ширина е малко над 1м 80см, забравих да кажа че говоря за триколка правена от vw 1302. Ако някой го интересува мога да кача и снимка на чертежа на главините ми да добие представа за какво говоря, към тях се захващат дисковете (моите дискове са от Ситроен ZX но стават и от BX) използват се предните супорти от BX защото там е ръчната спирачка и всичко е ОК. То не е много добре и да си много широк че нали трябва и да се разминеш с другите по пътищата :smile . Отново благодаря за отговора :th_up .


Чакаме чертежи и снимки на трайка ;)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Пон 30 сеп 2013 23:38 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Мнения: 430
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София
bonko написа:
Ако някой го интересува

че кой го интересуват тия работи...тука сме да си люпиме семки :icon_lol
мятай всякаква информация...тука ако няма интерес незна де ще има... :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Вто 01 окт 2013 11:41 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Мнения: 75
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца
Прикачен файл:
Picture 030.jpg
Picture 030.jpg [ 148 KиБ | Видяна 1255 пъти ]
Това е гореспонанатия фланец на който съм закрепил диска а на 5 страница в темата има адрес на който може да се види триколката


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Вто 01 окт 2013 23:42 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Мнения: 3026
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Хебав чертеж, ше си го сейфам, че деа знам, кво мое ми хрумне. Интересно ми е шлиците правиха ли ти ги и на каква машина и калявахте ли после?
Иначе с тия фланци/главини, въпроса го решаваме, включително и на един друг трайк със заводски барабани 4х100, за Порш джанти или "празни" и просто им правиш 4-5-6-8 отвора с резби, излишното изрязваш на струг и тва е - евтино, качествено и сигурно, само не помня немски или щатски идваха, но са на добра цена и са "Топ"... :smile
За разширяване и смяна на междуболтово, съм правил: фланче/тръба/фланче, нещо 120-160мм. разширявах на колело, че джантите, толко искаха, но стана здраво. Тежички стават, ама не е имало проблем с лагерите или друго, бая километри. :Mr Green Fun


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Сря 02 окт 2013 18:58 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Мнения: 75
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца
Да и шлиците ги правиха но незнам на каква машина, просто дадох барабана и чертежа на майстора и той си е свалил размерите и броя на шлиците и ми ги даде готови, не са закалявани но стоманата е хубава и няма нужда от закалка, карам вече 6 сезона и нямам никакви проблеми, между другото той ги направи много точни и стегнати и нямам проблеми.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Чет 16 яну 2014 17:53 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Мнения: 430
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София
някой запознат ли е със по-старите тунинг технологий

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1470160

дали това чудо е по читаво от модерните електронни запалвания и дали би си струвало цената
по надеждно е със сигурност но откъм искра и предварение как седят нещата ?

ако някой се е зблъсквал да си признае веднага :a045

направо ме сърбят ръцете да си поръчам едно такова :11 ...засега само липсата на информация ме спира!!!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии Публикувано: Пет 17 яну 2014 2:40 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Мнения: 3026
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Според мен, ако правиш някакъв ретро-тунинг на моторите с 25 или 30 коня, нещо "Окраса" или с компресор, тава чудо е незаменимо, но на по съвременен мотор ще е смешно, да не говорим, че след определен брой обороти ми се струва, че искрата ще се чуди на де да фане... Иначе, трябва да е с изцяло центробежно предварение, което при електронните го няма, а преправянето им не е лесна задача... Всъщност за такива пари с малко късмет и знания можеш да махнеш делкото и да си си сбереш система при която ще имаш максимална искра с предварение, контролирано от компютър.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 273 мнения ]  Отиди на страница Предишна 113 14 15 16 1719 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design