Става дума за 1959г., от 1960г. смукача е ел.
Когато казвам нещо, съм сигурен в него.И за да не съм голословен позиция 12
Ииии... не съм режисьор.
1959 Фелдах (Rag Top)
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1959 Фелдах (Rag Top)
Ейййй навяхте хубави спомени в главата ми с тоя ръчен смукач, сетих се за една от моите - същата красавица, но 57-ма, с която подобрих рекорда си по икономия от 5,5 с 34 коня на 4,5/100 с 30-те коня мотор, 28-ца карба и много газ - София/Бургас и обратно, при поне 20 спирания за отпушване на тръбата за гориво, още не мага да повярвам за разхода. Та нейното жило го нямаше и забрави да запали на студено без да опънеш смукача - излизаш, отваряш капака, включваш смукача, палиш, излизаш връщаш смукача и заминаваш, въртящият момент на тоя мотор е, толкова ниско, че ако е в кондиция прави маневри и качва 15см. бордюри без газ ...
- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1959 Фелдах (Rag Top)
Благодаря за бързите и изчерпателни отговори и снимковия матерял.
При мен се оказа че това жило изобщо не функционира Но и смукач нямам и може би за това не искаше да пали до преди малко когато си запали с малко бензин в карбуратора и работи идеално без да сам пипал каквото и да било по двигателя даже свещи и кабели не сам погледнал реших 1 во така да е пробвам
подържа според мен страшно ниски обороти ахам да изгасне и се засили и имам чувството че всеки момент ще изгасне но нем .
Дали трябва да е така ?ето и малко снимки
така изглежда двигателя
а това е карбуратора на които явно се вижда че има липси
Колега ztdmp при мен позиция 9 не отговаря на картинката и докато схвана как се пали си беше цирк.А иначе там пишече трябва да се следи спецялната лампа за двигателя и трансмисията?при мен светва една червена на километража и като запали изгасва но според мен тя е само за двигателя .Аз съм с ето такъв ключ за паленето със заключване на волана марка HALT
Поздрави на всички
При мен се оказа че това жило изобщо не функционира Но и смукач нямам и може би за това не искаше да пали до преди малко когато си запали с малко бензин в карбуратора и работи идеално без да сам пипал каквото и да било по двигателя даже свещи и кабели не сам погледнал реших 1 во така да е пробвам
подържа според мен страшно ниски обороти ахам да изгасне и се засили и имам чувството че всеки момент ще изгасне но нем .
Дали трябва да е така ?ето и малко снимки
така изглежда двигателя
а това е карбуратора на които явно се вижда че има липси
Колега ztdmp при мен позиция 9 не отговаря на картинката и докато схвана как се пали си беше цирк.А иначе там пишече трябва да се следи спецялната лампа за двигателя и трансмисията?при мен светва една червена на километража и като запали изгасва но според мен тя е само за двигателя .Аз съм с ето такъв ключ за паленето със заключване на волана марка HALT
Поздрави на всички
Последна промяна от joromainata на Пет 24 фев 2012 20:11, променено общо 1 път.
Re: 1959 Фелдах (Rag Top)
Карбуратора ти наистина има липси - пружината на ел. смукача. И като че ли купето и карбуратора не са излезли едновременно през портала на завода, а през различни години. И решетката около индикатора за горивото е разкривена - може да е слаган допълнително. Ключа също.
- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1959 Фелдах (Rag Top)
Мдам за двигателя е ясно че не е излезнал с колата през портала но поне е 1200 и този
рашетката е ръчно рязана за да може да се вкара уреда които е най-вече за украса или за да прилича на по новия модел ...а и дори не е свързан за резервара.Не му е там мястото и ще бъде махнат след като си намеря здрава рашетка
за ключа не съм сигурен понеже съм виждал в самбата Овали с такъв та може да е като екстра към модела
все пак е и с фабричен кожен салон при това бял
рашетката е ръчно рязана за да може да се вкара уреда които е най-вече за украса или за да прилича на по новия модел ...а и дори не е свързан за резервара.Не му е там мястото и ще бъде махнат след като си намеря здрава рашетка
за ключа не съм сигурен понеже съм виждал в самбата Овали с такъв та може да е като екстра към модела
все пак е и с фабричен кожен салон при това бял
- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1959 Фелдах (Rag Top)
това е лампа още нямам на идея за какво е до сега не е светкала и като и гледам размерите е маи по добре да не светка че е червена
- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1959 Фелдах (Rag Top)
Дам и тя както и ключа за мигачите
защото най- вероятно оригиналния се е развалили е бил до там само една част от него намерих при частите а би трябвало да изглежда поне така или така
Последна промяна от joromainata на Пет 24 фев 2012 20:18, променено общо 1 път.
- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1959 Фелдах (Rag Top)
Здравейте отново
днес понеже вали и се порових малко в нета и с изненада установих че имам и други преработки по колата като например заден капак не от годината си а по нов модел като моя би тябвало да е такъв с Т дръжка а не с бутон като по следващите ако на някои му се намира изостанал такъв нека каже
а също така и ключ за мигачите може и само вътрешното ето така треа да изглежда а това са снимки от разпорената ми оригинално тапицирана седалка имат си и номер даже
днес понеже вали и се порових малко в нета и с изненада установих че имам и други преработки по колата като например заден капак не от годината си а по нов модел като моя би тябвало да е такъв с Т дръжка а не с бутон като по следващите ако на някои му се намира изостанал такъв нека каже
а също така и ключ за мигачите може и само вътрешното ето така треа да изглежда а това са снимки от разпорената ми оригинално тапицирана седалка имат си и номер даже
Последна промяна от joromainata на Пет 24 фев 2012 20:22, променено общо 1 път.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1959 Фелдах (Rag Top)
Твоята е добре, на моя Rag Top 1959 му е присадена задна престилка и капак от 1300, калници и преден мост също, двигателят беше 1300 с бутала от Полски Фиат (с милиметри са по-ниски) - цапаше свещи на поразия, изгубих сума време докато се светна, после направо го направих 1600 и поне върви е в движение, набавил съм всичко, без калниците, мисля да си го карам така, докато не реша и тоя проблем...
- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1959 Фелдах (Rag Top)
а аз да попитам какво значи този номер на седалките може ли да значи че са за даден цвят на колата понеже имам извесни подозрения?или някой ако има някаква идея да казва
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1959 Фелдах (Rag Top)
joromainata написа:а аз да попитам какво значи този номер на седалките може ли да значи че са за даден цвят на колата понеже имам извесни подозрения?или някой ако има някаква идея да казва
Тц, по принцип това е номера на бригадата-смяната, която е сглобявала седалките.Цвета няма да го намериш там
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта