В момента е Нед 18 ное 2018 20:55
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Отговори  [ 110 мнения ]  Отиди на страница Предишна 14 5 6 7 8 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Пон 20 авг 2012 10:44 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Мнения: 3026
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
То това си беше ясно, ама как не го чувахте, че дрънчи на умряло, та да не му се мъчите, толкова време?
Трябва да свалиш маховика, ремъчната шайба и заедно със свалените биели да ги закараш в някоя ремонтна работилница за да ги замерят, щото валът може да е крив, а биелите с елипса...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Вто 21 авг 2012 21:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Мнения: 642
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Мерси Митак,така и ще направя. :)
А някой да препоръча някоя проверена шлайф база?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Съб 25 авг 2012 0:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Мнения: 642
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Сваля ли се ангренажната зъбчатка като се носи вала за шлайф?
И въпрос две(отново):ще може ли някой все пак да ми каже какви точно са разликите между 1200 и 1300/1600? Хайде знам,че знаете,но поради някаква причина не казвате...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Съб 25 авг 2012 0:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Мнения: 3026
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Сваля се разбира се, как ще извадиш лагерът, иначе? Ама със специална скоба или на преса със специална приставка, щото с обикновенна скоба за лагери ще нараниш зъбчатката.
Толкова са много разликите, че вероятно, на никой от знаещите не му се пишат, още повече, че в дадената ситуация, могат при пропуск да те заблудят... :wink:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Вто 11 сеп 2012 18:13 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Мнения: 642
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Коляновия вал от 1200 пасва ли на 1300?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Вто 11 сеп 2012 22:07 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Мнения: 3026
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
:no-no


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Сря 16 яну 2013 1:45 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Мнения: 642
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Някой да знае къде в София мога да дам да ми оправят 6 волтов стартер?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Сря 16 яну 2013 20:50 
Извън линия
airman
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Мнения: 3081
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
на раковски между Сливница и Козлодуй има много майсторчета.
Аз съм доволен от един, но ще ти го обясня къде е ....вървиш посока Козлодуй и май бе предпоследната пряка в ляво...на около 30 метла в ляво е до магазин за авто части


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Вто 22 яну 2013 0:07 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Мнения: 642
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Асене, мерси много,човека е много точен и ми свърши работа. :beer Улицата е "Родопи" - последната в ляво преди Козлодуй.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Вто 22 яну 2013 6:40 
Извън линия
airman
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Мнения: 3081
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Prodriver написа:
Асене, мерси много,човека е много точен и ми свърши работа. :beer Улицата е "Родопи" - последната в ляво преди Козлодуй.

А добре, че си го намерил. Аз съм с много добро впечатление от него. Носих му последно да ми прави контактният ключ. попита ме защо не си купя нов, аз му казах, че си искам старият железен немски куплонг, а не нов пласмасов тайвански. Той се разхили и каза - Абе вие сте луди, ама си прав!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Вто 13 май 2014 16:21 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Мнения: 642
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Малко да си изтупам темата от прахта с въпроса за обиране на аксиялния луфт на коляновия вал.Гледам тука в няколко пдф-а протвиоречиви схеми в едната схема шайбите за обиране на луфта са между маховика и семеринга, а в друг пдф шайбите са между вала и семеринга където според мен им е мястото.Та въпроса е къде им е правилното място според вас и колко шайби е допустимо да се сложат според измерения луфт освен 3те които ги дават навсякъде?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Сря 14 май 2014 0:24 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 30 юли 2009 13:50
Мнения: 165
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН
Между лагера и маховика.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Сря 14 май 2014 8:17 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Мнения: 642
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
:th_up
Открих го и нагледно :

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=3332736


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Пон 21 юли 2014 16:10 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Мнения: 642
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Дайте малко акъл за размера на семеринга на коляновия вал кой да е.Маховика е 60 мм, имам 2 семеринга единия е 58 х 80 х 10 а другия е 60 х 80 х 10.Кой от 2та да сложа? 60ката ми се струва хлабава а 58 стегнат.59 няма такова животно :question :undecided


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален Публикувано: Сря 23 юли 2014 20:38 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Мнения: 223
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich
За какъв мотор е,преди седмица стягах един СТ неговия семеринг е А70*90*10LF вала е тип1


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 110 мнения ]  Отиди на страница Предишна 14 5 6 7 8 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design