Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот BuGmaN » Вто 05 юли 2011 22:37


Съжалявам за забавянето и благодаря за подкрепата, та с помоща на един летен вирус се "отвори" малко време да кача няколко, вече ръждясали снимки... ;) И се сещам, че преди да започне основната работа по купето е добре да се подменят пантите, тука се правиха на струг, щото бяха доста износени, но се продават и ремонтни + 0,2мм., важно е и да се направят и канали за смазване...

Изображение

И започваме разглобяването на праговете, забелязва се интересен стил на опит за тяхното възтановяване, като долните им части са "обшити" с ламарина, само причукана по ръбовете, колкото да пази завет :x , вироятно поцинкована за да е вечно :lol: , но уви - ни се е получило:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И странично облечени с ламаринка, тоя път поне прекапвано тук-там:

Изображение

Изображение

Става ясно, че няма кой-знай кво останало от праговете :cry: и продължаваме с подготовката за пясъкоструй със другите детайли, където предварително изчистваме оригиналните уплътнители и разните други битумни и прочие мазила, които бавят бластирането на и без това неудобни за чистене места.

Изображение

Изображение

Започвам първа ръка бластиране, но с фин пясък, отдалеч, свалайки 2-та пласта боя, ако отдолу има дори малки ръждички те се открояват на светлите чветове и задържаме струята пясък само там, на здравите места се опитвам да останем на оригиналните антикорозионни защити:

Изображение

Изображение

ето как се виждат петната наченала ръждица:

Изображение

Краят на бластирането на задната час започва да се заформя, задната престилка е претърпяла няколко удъра и е "явна" и просто я заобикаляме...

Изображение

Изображение

Изображение

Я тука има дозаваряване с бронз...

Изображение
... което ме кара да се сетя, че при 1200, то е 10-15мм. и често там ламарината и скъсана.

Тия лайснички изчиствам с телена четка на дрелка или флекс, тоест и с 2-те с по няколко вида четки за да не излизам извън необходимото:

Изображение

Мацам критичните места, като застъпването на панелите и заварките с Цинк, а отворилите се малки дупчици, където е била изтънялата ламарина - заварявам и шлайфам:

Изображение

Изображение

Междувременно продължавам с пясъка и, ако някоя ръждичка не е изчистена тотално вече се е показала за да я убием тотално:

Изображение

Изображение

Налагат се и някой "кърпежи" в движение изпълнени по технологията, която използваме:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И накрая затварям всичко с грунд, който оцветявам защото цвета му е прекалено близък до пясъкоструеното и поцинкованото и има голяма вероятност да останат не-добре грундирани детайли...

Изображение

Тука забелязвам, че съм пропуснал да опаковам кабеляците :( и ще има бая търкане докато се изчистят от това епокси, дето почти нищо не го разтваря...

Изображение

Ама го докарах на свеж чвят еииии,... :D

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ей вече няма и следа от "кърпежите"... :D

Изображение

Ето и изодзадзе:

Изображение

Повдигам задницата за да нанеса полиуретана на местата, където не трябва да попада никаква влага:

Изображение

Карам пак на минимум 2 ръце и за да бъдат сигурни, работя с 2 цвята полиуретан, примерно първо черен и после отгоре с бял, докато скрием черния:

Изображение

Изображение

Изображение

Има места на които съм оставил и част от оригиналният и мажа частично....


Изображение

И белият...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Има и места, където от VW не са сложили, че е голяма игра и бави производството, но ние гоним качества, не количества и уплътняваме и лайсните за монтажа на гумените уплътнения:


Изображение

:arrow: ;)




Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот ping23 » Вто 05 юли 2011 22:44


:bowdown :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот asentm » Сря 06 юли 2011 6:13


ей, (ак ми се доработи..........с бира в ръка :beer


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот BuGmaN » Сря 06 юли 2011 10:40


Проекта е (уж) на последен "закучен" детайл, останалото ще може да се работи на бира... , имам и работещ ретро-хладилник и ретро климатик, само нямам бира :wink: ... :beer


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот bai vicho » Сря 06 юли 2011 18:34


Искренно ти завиждам за интосиазма,колкото до бирата става за по 1,
ама с много бира и кибици работата не варви поне при мен беше така.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот asentm » Сря 06 юли 2011 20:41


идваме на 16 ти с Бобо да ти помогнем scare


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот BuGmaN » Чет 07 юли 2011 0:02


bai vicho даже и една бира ми е много - ама си мечтая за сили и лесна работа, които да я позволят ... :lol:
Асене добре сте дошли, мое да направим някой плаж с Бобо и моя, а и на VW-базата ще има с какво да се забавляват... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот asentm » Чет 07 юли 2011 5:30


ъхъ


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот bai vicho » Пет 08 юли 2011 17:02


Аз да питам почистването с пясък колко струва на цяло копе колко или на детаил.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот BuGmaN » Пет 08 юли 2011 23:40


Пясъкоенето, обикновенно се заплаща на час, тоест, колкото повече кит, бои и ръжда има, толкова по-скъпо ти излиза почистването, зависи и с какъв вид абразив се работи, колкото е по-фин той, качеството е по-високо, но и цената също, малката дюза оставя най-малко поражение по металът, голямата е по-груба и често огъва ламарината, но е бърза, има и колеги, които имат тарифа на "квадрат", но вместо кварцов пясък бластират с метална шлака, която е по-невредна за човека зад струйника, но прекалено груба за автомобили и подобни. Например днес препратих клиент за пясъкоструене към колега, защото щеше да му струва скъпо почистването на шасито на камион със ситен кварц, но с шлака и корабна пясъкоструйка ще стане за часове и ще му е по-изгодно... :)


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот bai vicho » Съб 09 юли 2011 21:37


Голямо мерси за инфото.


Потребителски аватар
ztdmp
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот ztdmp » Пон 11 юли 2011 9:48


Понеже не видях по-горе нито една конкретна цифра за цена, а само "СПОРЕД ЗАВИСИ" - в Плевен взимат по 12 лв./кв.м за песъкоструене с кварцов пясък 0.63. :beer


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот BuGmaN » Пон 11 юли 2011 11:34


Правилно е написано, проверих си го :lol: - нещо не си го разбрал... Тая цена е добра, но се получава само, ако дюзата е от 7мм. нагоре, а според моите тестове с дюзи от 3 до 7мм., използването на над 4мм. дюза е нездравословно за ламарината, а когато бластираш ретро-автомобил, това е от съществено значение, щото накривят ли ти ламарините връщане назад няма. Нали се сещате за 12лв/кв. с каква скорост трябва да се чисти :shock за да е рентабилно, а тая скорост става само с голяма дюза и налягане... Опитът показва, също и съществени разлики в цената на бластирането при различни автомобили и панели, затова, ако някой се навие да Ви даде цена на квадрат с малка дюза и ситен абразив - скачайте в "кошницата"... Преди години, когато се занимавах с метални конструкций за една (ВИП) ограда бях договорил цена - 16лв/кв. пясъкоструене+прахово, ама и качеството, като цената - след година изби ръжда... :)
Безплатен обяд няма!!! :beer


Потребителски аватар
Pacho B
Мнения: 720
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот Pacho B » Пон 11 юли 2011 11:36


Еее @pavko не е сам в играта :D
Браво :beer


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект - VW 1300 - 1678cc. DAILY DRIVER

Мнениеот BuGmaN » Пон 11 юли 2011 23:32


Не само, че не е сам, ами в играта за съжаление сме повечето :lol: , та отново да си пожелаем скорошно завършване на проектите. :да:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта