Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
propov
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот propov » Съб 18 дек 2010 19:27


SNC00312xxx.JPG

Колеги,много съм зелен в материята и се надявам да помогнете да се стопля в буквалния смисъл на думата.Имам голямо желание да поотъпча снега с Бръмбъра,обаче не знам как се използва парното и вентилацията.Единствено открих,че има един лост в дясно от ръчната,който като се вдигне от решетките долу в прага почва да духа топло,но това е само по време на движение.Тия въртоци на снимката(посочени с белите"стрелки")трябва да имат някво отношение към "топлото",но пробвах и не усетих нищо.А за какво служи лостчето в ляво от ръчната?Усещам,че въпросите ми са много лайшки,но все се почва от някъде.
И понеже е важно:колата е VW 1200 1970-та година.




Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот nik1302 » Съб 18 дек 2010 19:35


Ако гърците не са си оставили ръцете (нали каза, че там е възстановявана :))) може и всичко с парното да е наред. Това отпред е за вентилация на купето - от там няма да "пуснеш" парното. А като подадеш газ по-силно (или по - слабо :))))) ) духа и колко топло духа. А най-добре се обади тези дни да пием по едно кафе (гледам че бръмчиш из Левски).
ПС. Ръчките долу би трябвало да са две - в това положение в което вероятно са при теб в момента би трябвало да духа в краката и на придното стъкло (т.е. когато е вдигната дясната и е свалена лявата).
И най-накрая - парното на бръмбарите не е лошо (ако всичко по системата е наред), но генерално решение е бензинова или нафтова печка - може да се намери из Iбея (и тук, но със зор и за доста прилични пари).

Последна промяна от nik1302 на Съб 18 дек 2010 19:45, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
propov
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот propov » Съб 18 дек 2010 19:44


nik 1302,ще мина на лични съобщения за да не товарим хубавкия форум.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот BuGmaN » Съб 18 дек 2010 21:58


Бензинова или нафтова печка се слага, когато ти са изгнили тръбите в праговете или си със спортно гърне, без въздуховоди, защото здравото, работещо парно е предостатъчно мощно за наще студове... :idea:


Потребителски аватар
propov
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот propov » Нед 19 дек 2010 13:09


дясната ръчка я разкрих,но лявата ми е "Х".Сякаш нормалното и положение е по средата,а на горе и надолу напрактика като я позиционирам и се връща в средно положение.Тя какво движи-жило някакво ли?


Потребителски аватар
Volksrod
Мнения: 258
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот Volksrod » Вто 21 дек 2010 22:26


Пичове :))
За парното е писано достатъчно!
Разгледайте старите теми :lol:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот asentm » Сря 22 дек 2010 18:27


студа се бори с топъл въздух mhihi :screwy :да:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот BuGmaN » Сря 22 дек 2010 23:17


За 34-40-50кона отоплението е писано, но понеже съм си навил на пръста да събера един 30коня daily driver, и се чудя как се справя парното от старият тип, за да реша с какви калорифери и гърне да го правя, някой има ли представа как е полужението... :roll:


Потребителски аватар
ztdmp
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот ztdmp » Чет 23 дек 2010 10:35


ПолУжението е следното: при този мотор ролята на калорифери играят ризите.
Изображение


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот BuGmaN » Чет 23 дек 2010 11:09


Да зная какво представлява, имам няколко, такива мотора, но не знам дали е достатъчно ефективно. Но като знам на какви тестове са подлагани първите коли, преди да започне серийното производство и как повечето промени в по-новите модели се оказват грешни или ненужни, вероятно, тая система ще работи задоволително. :screwy


Потребителски аватар
ztdmp
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот ztdmp » Чет 23 дек 2010 13:24


Каквото и да правиш - в купето мирише на масло. :evil:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот BuGmaN » Чет 23 дек 2010 22:07


Да бе :lol: , ти да не се привърженик на теорията, че VW въздухар не капел постоянно, той просто маркирал територия :D ... Ако всичко е почистено, както трябва, после събрано, както трябва не би трябвало да има течове на масло и от там да миреше в купето... На "новият" тип затопляне, пък няма и от де да вземе масло, има вероятност (и често се случва) да засмуче изгорели газове заради лоши калорифери или гърне - има, обаче, разни уплътняващи химий, които решават проблема, макар и временно... :да:


Потребителски аватар
ztdmp
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот ztdmp » Чет 23 дек 2010 22:37


Ако старите нямаха този недостатък, намаше да правят калориферите като на 1300. :wink:

Последна промяна от ztdmp на Пет 24 дек 2010 0:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот BuGmaN » Чет 23 дек 2010 22:57


Ми как инженерите иначе щяха да си оправдаят заплатите? :wink:


Потребителски аватар
ztdmp
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Зимни драйвъри 3 или как работят отоплението вентилацията?

Мнениеот ztdmp » Пет 24 дек 2010 0:57


BuGmaN написа:Ми как инженерите иначе щяха да си оправдаят заплатите? :wink:

Извинявай , но това може да го каже само среден техник. Че този автомобил не е ли създаден от инженери? Или май беше от шлосери? :horror:
:drunk



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта