Стокова изпускателна система.
Stock 1600cc Exhaust
rpm lbs. hp torque
2500 16.8 42 88.23
3000 16.2 48.6 85.08
3500 15.2 53.2 79.83
4000 14.2 56.8 67.22
4500 12.8 57.6 67.22
5000 10.2 51 53.57
А ето какво дава една от най-добрите и достъпни изпускателни системи (4 към 1 хедър на Bugpack и Dual Quiet заглушител), които са тествани.
Bugpack Header/Dual Quiet-pack
rpm lbs. hp torque
2500 17.2 43 90.33
3000 17 51 89.28
3500 16.6 58.10 87.18
4000 15.8 63.20 82.98
4500 14.4 64.80 75.63
5000 12.2 61 64.01
т.е. при 4000 оборота примерно имаме едни 6.5 кончета отгоре
Повече инфо на -> http://www.vwtrendsweb.com/tech/0109vwt ... index.html
Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc
Ники много хубава статия си ни препоръчал, много интересна, но за съжаление теста е непълен - липсват някой от най-добрите спортни гърнета и няма направен тест на оригиналното гърне с по-широки или без накрайници, което го отпушва осезаемо, трябвало е и да има тест и със тунинговано оригинално, което още повече отпушва мотора и да не се окаже в крайна сметка, че плащаме само за липса на парно и най-много 2-3 коня... Някой, с добър английски, ако е навит да пишем мейл с искане за продължение на теста...
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc
ще ви кажа каква е разликата със нормално гърне, но със отвързани бурии макс. 45 км/ч на 2ра, а с отвързаните тръби 75 км/ч
Re: Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc
От опит и от многото експерименти които си направих смятам че с увеличаване на дължината и увеличаването на диаметъра/но малко/ на колекторните тръби ще се получи нещо наистина добро, като задължително четирите тръби трябва да се съединят в една, двигателя ще стане по респонсен като няма да се задъхва в високите обороти . Това с оригинални гърнета забрави, тъй като там се мисли за компактност, комфорт и серийно производство.
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc
абе има хора кото имат 4в1 но си мълчат нека да кажат ефектът какъв е че да го мятам това гърне
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc
Издай го тоя дето кара 4 в 1, аз не се сещам, ефект ще има 100%, само дето много шумно ще стане в купето и парното ще ти липсва...
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc
BuGmaN написа:Издай го тоя дето кара 4 в 1, аз не се сещам, ефект ще има 100%, само дето много шумно ще стане в купето и парното ще ти липсва...
аз отдавна съм се издал viewtopic.php?f=8&t=1863&start=210
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта