Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc

Мнениеот nik1302 » Сря 12 яну 2011 18:00


Стокова изпускателна система.
Stock 1600cc Exhaust
rpm lbs. hp torque
2500 16.8 42 88.23
3000 16.2 48.6 85.08
3500 15.2 53.2 79.83
4000 14.2 56.8 67.22
4500 12.8 57.6 67.22
5000 10.2 51 53.57

А ето какво дава една от най-добрите и достъпни изпускателни системи (4 към 1 хедър на Bugpack и Dual Quiet заглушител), които са тествани.

Bugpack Header/Dual Quiet-pack
rpm lbs. hp torque
2500 17.2 43 90.33
3000 17 51 89.28
3500 16.6 58.10 87.18
4000 15.8 63.20 82.98
4500 14.4 64.80 75.63
5000 12.2 61 64.01

т.е. при 4000 оборота примерно имаме едни 6.5 кончета отгоре
Повече инфо на -> http://www.vwtrendsweb.com/tech/0109vwt ... index.html
heavy metal zork :beer




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc

Мнениеот BuGmaN » Пет 14 яну 2011 12:38


Ники много хубава статия си ни препоръчал, много интересна, но за съжаление теста е непълен - липсват някой от най-добрите спортни гърнета и няма направен тест на оригиналното гърне с по-широки или без накрайници, което го отпушва осезаемо, трябвало е и да има тест и със тунинговано оригинално, което още повече отпушва мотора и да не се окаже в крайна сметка, че плащаме само за липса на парно и най-много 2-3 коня... mhihi Някой, с добър английски, ако е навит да пишем мейл с искане за продължение на теста... :idea:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc

Мнениеот asentm » Пет 14 яну 2011 22:50


ще ви кажа каква е разликата със нормално гърне, но със отвързани бурии макс. 45 км/ч на 2ра, а с отвързаните тръби 75 км/ч


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc

Мнениеот daka » Пет 14 яну 2011 23:29


От опит и от многото експерименти които си направих смятам че с увеличаване на дължината и увеличаването на диаметъра/но малко/ на колекторните тръби ще се получи нещо наистина добро, като задължително четирите тръби трябва да се съединят в една, двигателя ще стане по респонсен като няма да се задъхва в високите обороти . Това с оригинални гърнета забрави, тъй като там се мисли за компактност, комфорт и серийно производство.


martinfrit
Мнения: 310
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc

Мнениеот martinfrit » Пон 17 яну 2011 23:28


абе има хора кото имат 4в1 но си мълчат нека да кажат ефектът какъв е че да го мятам това гърне


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc

Мнениеот BuGmaN » Вто 18 яну 2011 1:02


Издай го тоя дето кара 4 в 1, аз не се сещам, ефект ще има 100%, само дето много шумно ще стане в купето и парното ще ти липсва... :banghead:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спортни изпускателни системи - тестове със заводски 1600cc

Мнениеот asentm » Вто 18 яну 2011 7:38


BuGmaN написа:Издай го тоя дето кара 4 в 1, аз не се сещам, ефект ще има 100%, само дето много шумно ще стане в купето и парното ще ти липсва... :banghead:

аз отдавна съм се издал :lol: viewtopic.php?f=8&t=1863&start=210



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта