"тресчотково палене" завинаги!!!
Дака, да не би ти да си това?
Операторът казва: "Това е новата бегачка на бате Данчо."
А в таговете отстрани пише Исперих.
някой каза TURBO !?
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: някой каза TURBO !?
2002turbo написа:А дали е пробван вариант с карб от Рено 5 турбалан на въздухар Той е добър за 120+ кс и е мислен за 1400 кубика турбо. Добър познайник е на хора с проекти без електроника, най вече лададжии . Така отпада и архаичната схема с турбина смучеща смес от карба, която лишава двигателя и от кулер.
мислил съм го, дори си купих такъв заедно със щайбата на вала, но толкова мислих, че накрая изчезнаха някъде
Re: някой каза TURBO !?
Аз съм с костюма на "мерцедес" а останалите от групата са . Виждам че по темата има интерес ,всички коментират сместа, но никой не прави разлика смуче ли - надува ли, с тази архаична концепция без интеркулер си спестявам мноооого главоболия ,тук ще има само малко игра с жигльорите и ускорителите и благодарение на широколентовата ми сонда и уреда за смесите се надявам всичко да е наред.
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: някой каза TURBO !?
daka написа:тук ще има само малко игра с жигльорите и ускорителите и благодарение на широколентовата ми сонда и уреда за смесите се надявам всичко да е наред.
Мммда, широколентовата сонда е винаги добре дошла и е много хубаво, че притежаваш такава! Аз имам 3 и си струват всеки лев който съм дал за тях. До тук добре, но когато дойде момента за настройка на жигльорите и т.н. съм почти убеден, че нещата ще изглеждат доста по-сложни от колкото в момента си ги говорим. Имам много случаи в които с програмируем инжкционен контролер нещата излизат извън контрол, та с карбураторите...
Но нека не бъда черноглед, искам само да спестя време, труд и пари.
Ето как би следвало да изглеждат смесите при примерно налягане до 2 Бар. С оглед на опита си, мога да кажа, че ако може да постигнеш подобни смеси и добро предварение, двигателя ти ще живее
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: някой каза TURBO !?
Ооо със теб неизменно ще спестим време, труд и пари , но кефа, когато настроиш тея карбове де го? Тая година живи и здрави, ко почна турбо-проекта - ще разчитам на теб и твоята техника - потдържай я
Карба от рендето, ще свърши добра-работа и, ако не беше ренде отдавна да го бях монтирал, въпреки, това съм си намерил идин в една морга и ко Даката продължи да дразни с тия турбинаций ще зема да го прибера и да изхакам и аз един турбо-проект от боклуците от основните ремонти ...
Карба от рендето, ще свърши добра-работа и, ако не беше ренде отдавна да го бях монтирал, въпреки, това съм си намерил идин в една морга и ко Даката продължи да дразни с тия турбинаций ще зема да го прибера и да изхакам и аз един турбо-проект от боклуците от основните ремонти ...
Re: някой каза TURBO !?
BuGmaN написа:Ооо със теб неизменно ще спестим време, труд и пари , но кефа, когато настроиш тея карбове де го? Тая година живи и здрави, ко почна турбо-проекта - ще разчитам на теб и твоята техника - потдържай я
Карба от рендето, ще свърши добра-работа и, ако не беше ренде отдавна да го бях монтирал, въпреки, това съм си намерил идин в една морга и ко Даката продължи да дразни с тия турбинаций ще зема да го прибера и да изхакам и аз един турбо-проект от боклуците от основните ремонти ...
Давай, на лято ще ги замерим на калояново/на писта съм в свои води/, има едно рали за класически автомобили живот и здраве с турбото съм там/с ваша помощ/ . Карбове от рено здрави отдавна няма отписал съм ги. Трябват ми шпилки 10мм от едната срана 12мм от другата че моите са превъртели / дългите/.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: някой каза TURBO !?
Ми що не , ма нещо са ми малко 34-коньвите и ми се свидят, ше зема да рискувам един 30 коня ма, такова мини-турбо от де да търся, дайте идеи, пък, ако излезе свободно време да скалъпя нещо...
Ни ти трябва шпилка, направи си преходна резба, като на блоковете с тънките шпилки или опитай да искараш готова от CT-то, "сваляш" с 2мм. резбата на оригиналната и си готов...
Ни ти трябва шпилка, направи си преходна резба, като на блоковете с тънките шпилки или опитай да искараш готова от CT-то, "сваляш" с 2мм. резбата на оригиналната и си готов...
- Volksrod
- Мнения: 258
- Регистриран на: Пет 20 ное 2009 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: някой каза TURBO !?
Аз имам една турбинка
Ако има желаещ .....
Ако има желаещ .....
Re: някой каза TURBO !?
За малка кубатура гарет Т15 е идеална, монтира се серийно на опел астра 1,7 ТД. Нашите мотори въртят до 3000 много добре, но после се задъхват, с тази турбина трябва да има невероятен ефект според турбо картата и започва да работи след 3000, двигателя става много динамичен.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: някой каза TURBO !?
Volksrod написа:Аз имам една турбинка
Ако има желаещ .....
Има, има , ама, ако е оная с променливата геометрия в голям филм ще ме вкараш - да знаеш!...
daka написа: Нашите мотори въртят до 3000 много добре, но после се задъхват, с тази турбина трябва да има невероятен ефект според турбо картата и започва да работи след 3000, двигателя става много динамичен.
Вървят така с оригиналният разпределител, на когото гърбиците са изтъркани с по 2-3мм.(виж разликата във фаската), тоест над 20% - ми от де да земе гориво при тия гърбици, със спортния вал (E-110V) до 4000 дърпа доста здраво, обаче мине ли 4500 - полудява - струват се парите, ей... Като стана на въпрос се сещам, че на 1200 кобилиците нямат смазване на клапаните, както при 1300-1600 - та ще е добре, ако ги смениш... Мисля трябва да се мисли и за допуска бутало-цилиндър, щото със стандартния няма да издаяни много - имам горчиви спомени с тях, тия 77мм. бутала стягат само от няколко пергелчета... На 1200 - 4-5-6000 ще е много яко да искараш.
Re: някой каза TURBO !?
Днес почнах мотора ползвам кейс 1200 с неговия си вал приготвих нови лагери за навсякаде,по ваш съвет проверих биелите на AS1600 много по масивни са.След внимателен оглед реших да монтирам и ризи с бутала 85мм/старите ми на буса/като така ще стане късоходова бегачка с турбо и повишен обем на 1480кубика. Сега единственото ми притеснение са главите, твърдо бях решил да ползвам еднопортовите но ще им трябва доработка да влязат ризите/да се разтържат с 4 мм/, дайте съвет да оставя тях и да ги стържа или да ползвам двупортовите от АS1600 които имам но са за ремонт и клапани?
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: някой каза TURBO !?
Ти къде замина пък ся, нали щеше да турбинираме 1200 и да се състезаваме??? Аз се чудя как да съм ти конкурентен с база 1200 30-те коня, ти ся скачаш на 1500... Мнаго коне стават така, повече проблеми и за изпълнение и за кутия и купе, ще се вдигат и предните гуми, сигурен ли си?
За глави от стоковите май само 1500 са здрави да те изкарат на турбо, но са с по-малък смукателен отвор, тия от СТ, ако са с дългите свещи и те имат шансове, но май само на вид са по-здрави, щото са изпонапукани и те... Има една система в тунинга на главите, при която се наварява върху свеща, тоест, около нея, можеш да навариш и чялата резба и да минеш на 10мм. свещ, като на спортните глави, така ще получиш по-надеждни глави, можеш за "вдигнеш" и клапана - свещи ще ти намеря...
За глави от стоковите май само 1500 са здрави да те изкарат на турбо, но са с по-малък смукателен отвор, тия от СТ, ако са с дългите свещи и те имат шансове, но май само на вид са по-здрави, щото са изпонапукани и те... Има една система в тунинга на главите, при която се наварява върху свеща, тоест, около нея, можеш да навариш и чялата резба и да минеш на 10мм. свещ, като на спортните глави, така ще получиш по-надеждни глави, можеш за "вдигнеш" и клапана - свещи ще ти намеря...
Re: някой каза TURBO !?
При турбото големината на клапаните и диаметъра на портовете не са толкова важни, друг важен проблем е с по големите ризи няма ли да ми трябва модифициране на охлаждането?
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: някой каза TURBO !?
На стандартното охлаждане на 34 коня му куца охлаждането на 3-ти, като махнеш радиатора, решаваш проблема. Можеш да минеш само с по-широката перка 1300-1600 и кит спортни ламаринки за под цилиндрите за по-добро охлаждане...
Re: някой каза TURBO !?
Ще търся еднопортови с отвори за ризите 94мм, охладителя ще е външен с термостат и филтър. Има и вариянт за маслена помпа с филтър на нея ма колко ли пари е?
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта