някой каза TURBO !?

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
DEYAN IYI
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 22 авг 2006 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот DEYAN IYI » Нед 16 яну 2011 15:38


heavy metal zork "тресчотково палене" завинаги!!!

Дака, да не би ти да си това?
Операторът казва: "Това е новата бегачка на бате Данчо."
А в таговете отстрани пише Исперих. :)




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот asentm » Нед 16 яну 2011 17:00


2002turbo написа:А дали е пробван вариант с карб от Рено 5 турбалан на въздухар :?: Той е добър за 120+ кс и е мислен за 1400 кубика турбо. Добър познайник е на хора с проекти без електроника, най вече лададжии :mrgreen: . Така отпада и архаичната схема с турбина смучеща смес от карба, която лишава двигателя и от кулер.

мислил съм го, дори си купих такъв заедно със щайбата на вала, но толкова мислих, че накрая изчезнаха някъде :screwy


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот daka » Нед 16 яну 2011 20:34


Аз съм с костюма на "мерцедес" :Mr Green Fun а останалите от групата са :screwy . Виждам че по темата има интерес ,всички коментират сместа, но никой не прави разлика смуче ли - надува ли, с тази архаична концепция без интеркулер си спестявам мноооого главоболия ,тук ще има само малко игра с жигльорите и ускорителите и благодарение на широколентовата ми сонда и уреда за смесите се надявам всичко да е наред.


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот disc » Нед 16 яну 2011 22:05


daka написа:тук ще има само малко игра с жигльорите и ускорителите и благодарение на широколентовата ми сонда и уреда за смесите се надявам всичко да е наред.


Мммда, широколентовата сонда е винаги добре дошла и е много хубаво, че притежаваш такава! Аз имам 3 и си струват всеки лев който съм дал за тях. До тук добре, но когато дойде момента за настройка на жигльорите и т.н. съм почти убеден, че нещата ще изглеждат доста по-сложни от колкото в момента си ги говорим. Имам много случаи в които с програмируем инжкционен контролер нещата излизат извън контрол, та с карбураторите...
Но нека не бъда черноглед, искам само да спестя време, труд и пари.

Ето как би следвало да изглеждат смесите при примерно налягане до 2 Бар. С оглед на опита си, мога да кажа, че ако може да постигнеш подобни смеси и добро предварение, двигателя ти ще живее :wink:

Изображение


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот BuGmaN » Нед 16 яну 2011 23:54


Ооо със теб неизменно ще спестим време, труд и пари :beer , но кефа, когато настроиш тея карбове де го? :Mr Green Fun Тая година живи и здрави, ко почна турбо-проекта - ще разчитам на теб и твоята техника - потдържай я :lol: :twisted:
Карба от рендето, ще свърши добра-работа и, ако не беше ренде отдавна да го бях монтирал, въпреки, това съм си намерил идин в една морга и ко Даката продължи да дразни с тия турбинаций ще зема да го прибера и да изхакам и аз един турбо-проект от боклуците от основните ремонти :screwy ... :wink:


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот daka » Пон 17 яну 2011 0:10


BuGmaN написа:Ооо със теб неизменно ще спестим време, труд и пари :beer , но кефа, когато настроиш тея карбове де го? :Mr Green Fun Тая година живи и здрави, ко почна турбо-проекта - ще разчитам на теб и твоята техника - потдържай я :lol: :twisted:
Карба от рендето, ще свърши добра-работа и, ако не беше ренде отдавна да го бях монтирал, въпреки, това съм си намерил идин в една морга и ко Даката продължи да дразни с тия турбинаций ще зема да го прибера и да изхакам и аз един турбо-проект от боклуците от основните ремонти :screwy ... :wink:

Давай, на лято ще ги замерим на калояново/на писта съм в свои води/, има едно рали за класически автомобили живот и здраве с турбото съм там/с ваша помощ/ . Карбове от рено здрави отдавна няма отписал съм ги. Трябват ми шпилки 10мм от едната срана 12мм от другата че моите са превъртели / дългите/.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот BuGmaN » Пон 17 яну 2011 0:29


Ми що не :mrgreen: , ма нещо са ми малко 34-коньвите и ми се свидят, ше зема да рискувам един 30 коня ма, такова мини-турбо от де да търся, дайте идеи, пък, ако излезе свободно време да скалъпя нещо...
Ни ти трябва шпилка, направи си преходна резба, като на блоковете с тънките шпилки или опитай да искараш готова от CT-то, "сваляш" с 2мм. резбата на оригиналната и си готов... :wink:


Потребителски аватар
Volksrod
Мнения: 258
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот Volksrod » Пон 17 яну 2011 19:18


Аз имам една турбинка :P
Ако има желаещ .....


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот daka » Пон 17 яну 2011 20:46


За малка кубатура гарет Т15 е идеална, монтира се серийно на опел астра 1,7 ТД. Нашите мотори въртят до 3000 много добре, но после се задъхват, с тази турбина трябва да има невероятен ефект според турбо картата и започва да работи след 3000, двигателя става много динамичен.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот BuGmaN » Вто 18 яну 2011 0:58


Volksrod написа:Аз имам една турбинка :P
Ако има желаещ .....

Има, има :P , ама, ако е оная с променливата геометрия в голям филм ще ме вкараш - да знаеш!... :banghead:
daka написа: Нашите мотори въртят до 3000 много добре, но после се задъхват, с тази турбина трябва да има невероятен ефект според турбо картата и започва да работи след 3000, двигателя става много динамичен.

Вървят така с оригиналният разпределител, на когото гърбиците са изтъркани с по 2-3мм.(виж разликата във фаската), тоест над 20% - ми от де да земе гориво при тия гърбици, със спортния вал (E-110V) до 4000 дърпа доста здраво, обаче мине ли 4500 - полудява - струват се парите, ей... :applause: Като стана на въпрос се сещам, че на 1200 кобилиците нямат смазване на клапаните, както при 1300-1600 - та ще е добре, ако ги смениш... Мисля трябва да се мисли и за допуска бутало-цилиндър, щото със стандартния няма да издаяни много - имам горчиви спомени с тях, тия 77мм. бутала стягат само от няколко пергелчета... На 1200 - 4-5-6000 ще е много яко да искараш. :да:


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот daka » Нед 23 яну 2011 0:16


Днес почнах мотора ползвам кейс 1200 с неговия си вал приготвих нови лагери за навсякаде,по ваш съвет проверих биелите на AS1600 много по масивни са.След внимателен оглед реших да монтирам и ризи с бутала 85мм/старите ми на буса/като така ще стане късоходова бегачка с турбо и повишен обем на 1480кубика. Сега единственото ми притеснение са главите, твърдо бях решил да ползвам еднопортовите но ще им трябва доработка да влязат ризите/да се разтържат с 4 мм/, дайте съвет да оставя тях и да ги стържа или да ползвам двупортовите от АS1600 които имам но са за ремонт и клапани?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот BuGmaN » Нед 23 яну 2011 1:36


Ти къде замина пък ся, нали щеше да турбинираме 1200 и да се състезаваме??? Аз се чудя как да съм ти конкурентен с база 1200 30-те коня, ти ся скачаш на 1500... Мнаго коне стават така, повече проблеми и за изпълнение и за кутия и купе, ще се вдигат и предните гуми, сигурен ли си?
За глави от стоковите май само 1500 са здрави да те изкарат на турбо, но са с по-малък смукателен отвор, тия от СТ, ако са с дългите свещи и те имат шансове, но май само на вид са по-здрави, щото са изпонапукани и те... Има една система в тунинга на главите, при която се наварява върху свеща, тоест, около нея, можеш да навариш и чялата резба и да минеш на 10мм. свещ, като на спортните глави, така ще получиш по-надеждни глави, можеш за "вдигнеш" и клапана - свещи ще ти намеря... :)


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот daka » Нед 23 яну 2011 14:38


При турбото големината на клапаните и диаметъра на портовете не са толкова важни, друг важен проблем е с по големите ризи няма ли да ми трябва модифициране на охлаждането?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот BuGmaN » Нед 23 яну 2011 23:07


На стандартното охлаждане на 34 коня му куца охлаждането на 3-ти, като махнеш радиатора, решаваш проблема. Можеш да минеш само с по-широката перка 1300-1600 и кит спортни ламаринки за под цилиндрите за по-добро охлаждане... :)


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: някой каза TURBO !?

Мнениеот daka » Нед 23 яну 2011 23:25


Ще търся еднопортови с отвори за ризите 94мм, охладителя ще е външен с термостат и филтър. Има и вариянт за маслена помпа с филтър на нея ма колко ли пари е?



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта