Еднопортов T1 1500cc – 77hp с външна (bolt-on) модификация

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Еднопортов T1 1500cc – 77hp с външна (bolt-on) модификация

Мнениеот nik1302 » Чет 27 яну 2011 19:16


1500cc_bolt_on_power.JPG


Крива 1 – заводски 1500 на диното
Крива 2 – откачени топлообменници
Крива 3 – спортна изпускателна система (4 към 1 хедър и т.н.)
Крива 4 – къстъм смукател и карбуратор Zenith 32NDIX
Крива 5 – 1.4 към 1 кобилици
Крива 6 – изпилени глави с 0.1 инча (2.54 мм)
Крива 7 – замяна на Zenith 32NDIX с Holey Bug Spray.
Крива 8 – 40мм смукателни клапани
Крива 9 – отново със стандартните (но изпилени) еднопортови глави и без заглушител
Крива 10 – краен пърформанс с мах настройки

Авторът (Бил Фишер) твърди, че с подобряване на карбурацията и двупортови глави един такъв мотор може да доближи 100 кончета.




Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: Еднопортов T1 1500cc – 77hp с външна (bolt-on) модификация

Мнениеот daka » Чет 27 яну 2011 20:54


Ето един пример как с оптимизиране на храненето и без овиличаване на кубатурата, имаме един много добър и динамичен мотор.


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Еднопортов T1 1500cc – 77hp с външна (bolt-on) модификация

Мнениеот nik1302 » Чет 27 яну 2011 21:22


И аз мисля така дака. Нещо подобно + бърз вал W100 и олекотен маховик и шайба месля да пробвам с един двупортов 1300, който купих наскоро. Като минимум трябва да излязат едни 70-75 кончета и следва да е сравнително икономичен.


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: Еднопортов T1 1500cc – 77hp с външна (bolt-on) модификация

Мнениеот daka » Чет 27 яну 2011 21:33


Бати Вальо ще ти помага, голям пич е, винаги ще ти даде добър съвет, страхотен човек и винаги е приятно да поговориш с него.


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Еднопортов T1 1500cc – 77hp с външна (bolt-on) модификация

Мнениеот nik1302 » Чет 27 яну 2011 21:43


daka написа:Бати Вальо ще ти помага, голям пич е, винаги ще ти даде добър съвет, страхотен човек и винаги е приятно да поговориш с него.


Естествено. И дано се оправи по-скоро, че в момента леко го е закъсал със здравето.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Еднопортов T1 1500cc – 77hp с външна (bolt-on) модификация

Мнениеот BuGmaN » Чет 27 яну 2011 23:41


Мнаго хубава графика, Ники пак ни изненада приятно :bowdown , в нея има история за цяла книга, щеше да е по-яко, ако имаше тест и 4 карба и с по-рошаво валче... :mrgreen:
Ники , ако искаш икономична бегачка, остави тези класически тунинги, много трудоемки и скъпи са, слагаш 1 турбо и работата става, като в приказките: много върви, а малко харчи... :banana


oryxster
Мнения: 76
Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Еднопортов T1 1500cc – 77hp с външна (bolt-on) модификация

Мнениеот oryxster » Пет 28 яну 2011 0:43


Bugman позна, че има цяла книга за това!

Авторът е същия с данните за тунингования 1500.
Казва се Bill Fisher а книгата How to hot rod Volkswagen engines.
Предполагам, че е позната на доста колеги.
Една от най-добрите книги за тюнинг на въздухари .
Там има инфо за почти всичко без да са обхванати тип 4.
Предполагам, че може да се изтегли някъде от мрежата, иначе се продава почти навсякъде.

Поздрави! :beer


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Еднопортов T1 1500cc – 77hp с външна (bolt-on) модификация

Мнениеот nik1302 » Пет 28 яну 2011 9:41


BuGmaN написа:... слагаш 1 турбо и работата става, като в приказките: много върви, а малко харчи... :banana


Какво ще кажете за тази (турбо) играчка направена за въздухари.

Beetle_Turbo.JPG


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: Еднопортов T1 1500cc – 77hp с външна (bolt-on) модификация

Мнениеот daka » Пет 28 яну 2011 20:01


Пълна глупост, трябва да ги забранят за продажба.


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Еднопортов T1 1500cc – 77hp с външна (bolt-on) модификация

Мнениеот nik1302 » Пет 28 яну 2011 20:30


daka написа:Пълна глупост, трябва да ги забранят за продажба.


Така е дака. Прочетох внимателно пълното описанието на тази "турбо" играчка - ако въобще работи следва да се задейства за около 1 мин в режим на пълна газ. Но и така да е аз не съм сигурен дали изобщо върши някаква работа. heavy metal zork


martinfrit
Мнения: 310
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Еднопортов T1 1500cc – 77hp с външна (bolt-on) модификация

Мнениеот martinfrit » Пон 21 фев 2011 19:56


според мен е пълна глупост не си даваите парите това не върши никаква работа


Потребителски аватар
DEYAN IYI
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 22 авг 2006 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Еднопортов T1 1500cc – 77hp с външна (bolt-on) модификация

Мнениеот DEYAN IYI » Пон 21 фев 2011 20:46


По-добре една турбо-пиниз-кириз саунд система. Предимствата са, че знаеш, че не върши работа и едновременно с това плаши гаргите :034:
А семкаджиите припръскват и викат "иии-въъъ..." mhihi



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта