Продължението.
Задни спирачки:
Старите барабани, като нови , полуоски:
Ръчна, педали:
Както и продължението на двигателя:
Тук вече палим, ръждясалите тръби на ауспуха са само за да не гърми много
И нещо като импровизирано табло с което да следя параметрите на двигателите които палим.
'71 Kansas beige Beetle 1302L Convertible
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: '71 Kansas beige Beetle 1302L Convertible
Със купето историята продължава по следният начин.
Усилване на купето със няколко напречни, че задницата почва да клюмва:
Споменах вече, че един Карман донорствува ето и какво:
Оригиналният детайл на Кифъра е доста прогнил, кърпен и пак е като сито
"Новият" стар детайл на място:
Както и другите части около задницата на купето, всичко е сложено провизорно, с няколко заварки тук и там, колкото да не се разпадне:
Днес сутринта сложихме купето върху шасито за по-нататъчни офанзивни действия:
По-късно през деня. Долните ламарини под задната седалка са хванати към шасито:
Усилващите ламарини на подкалниците са хванати към шасито и заварени първоначално към купето:
В общи линии задницата се заформя, като се има предвид, че вчера отзад почти нямаше ламарина, докато сега има и то здрава или нова . Има още какво да се дооформи, дозавари след което сваляме купето от шасито за да се режат праговете . Имаме нова ламарина за там:
За днес толкова, повече следващият път.
Митак, внимателската - няма за къде чак толкова да бързаш
Усилване на купето със няколко напречни, че задницата почва да клюмва:
Споменах вече, че един Карман донорствува ето и какво:
Оригиналният детайл на Кифъра е доста прогнил, кърпен и пак е като сито
"Новият" стар детайл на място:
Както и другите части около задницата на купето, всичко е сложено провизорно, с няколко заварки тук и там, колкото да не се разпадне:
Днес сутринта сложихме купето върху шасито за по-нататъчни офанзивни действия:
По-късно през деня. Долните ламарини под задната седалка са хванати към шасито:
Усилващите ламарини на подкалниците са хванати към шасито и заварени първоначално към купето:
В общи линии задницата се заформя, като се има предвид, че вчера отзад почти нямаше ламарина, докато сега има и то здрава или нова . Има още какво да се дооформи, дозавари след което сваляме купето от шасито за да се режат праговете . Имаме нова ламарина за там:
За днес толкова, повече следващият път.
Митак, внимателската - няма за къде чак толкова да бързаш
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: '71 Kansas beige Beetle 1302L Convertible
А, това беше изключение, малко да си направя щоу, леко адреналинче... сега вече кротко и качествено, чак се отказах от два от черните детайли и отложих пясъкоструенето, утре ще ги умувам да ги правя аз си, ама времето разваля и пак трябва да се бърза ...
Можеш ли да се ориентираш къде са и какви разликите между купето на стандартният битъл и кабриото, щото като зема да си прая кабрио ни ми се заваряват железа кат за танк...
Можеш ли да се ориентираш къде са и какви разликите между купето на стандартният битъл и кабриото, щото като зема да си прая кабрио ни ми се заваряват железа кат за танк...
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: '71 Kansas beige Beetle 1302L Convertible
Разликите са основно на две места:
Праговете са усилени - като казвам усилени погледни предпоследната снимка, желязото в средата дето изглежда като ламарина, да ама не - това е 3 мм профил и си тежи към 5 кила едното! За другият праг още 5 кила. в него се намира стойката за крика - маха се стойката от дъното.
Рамката на предният прозорец - освен формата й горе за гюрука, странично в колонката дето са пантите на вратите има по-дебела профилирана ламарина.
Останалите неща са явни - задната част за захващане на гюрука, задните странични стъкла, вратите и стъклата са разни и т.н.
Праговете са усилени - като казвам усилени погледни предпоследната снимка, желязото в средата дето изглежда като ламарина, да ама не - това е 3 мм профил и си тежи към 5 кила едното! За другият праг още 5 кила. в него се намира стойката за крика - маха се стойката от дъното.
Рамката на предният прозорец - освен формата й горе за гюрука, странично в колонката дето са пантите на вратите има по-дебела профилирана ламарина.
Останалите неща са явни - задната част за захващане на гюрука, задните странични стъкла, вратите и стъклата са разни и т.н.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: '71 Kansas beige Beetle 1302L Convertible
понеже съм правил няколко самоделки кабрио да споделя къде аз съм ги укрепвал
праговете, делтообразно профилче на колонките на вратите към праговете, профил /бар/ между лява и дясна колонка, и бар зад задната седалка. Ако колата е без рамка отгоре на предното стъкло вкървам винкел до прага и укрепвам по този начин колонката.... тоуй йе
кабрио вратата е с двоен водач на заключвалката на вратата
праговете, делтообразно профилче на колонките на вратите към праговете, профил /бар/ между лява и дясна колонка, и бар зад задната седалка. Ако колата е без рамка отгоре на предното стъкло вкървам винкел до прага и укрепвам по този начин колонката.... тоуй йе
кабрио вратата е с двоен водач на заключвалката на вратата
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: '71 Kansas beige Beetle 1302L Convertible
голяма красота....наистина има хора които си разбират от работата
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: '71 Kansas beige Beetle 1302L Convertible
Питах как е оригинално, да не би да съм пропуснал нещо... Много е опасно за купето, ако направиш някоя част прекалено здрава, кофти е - не усуква ли правилно, се пука от дет не трябва... Бе тия правени кабриолети, барабар с натруспаният опит с купета от други марки, общо-взето, взеха да са ми все по-сложни... Въпреки, това, ако някой заформи сериозен Кабрио проект, ще помагам, най малкото ще издиря ДВД-то, на тема: Как да направим Битъл-кабрио, изгубено в Бургас преди 10-15г. (мисля, че 70% знам в кой е) ...
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: '71 Kansas beige Beetle 1302L Convertible
При моето кабрио, работат е малко наобратно. Купето вместо да се сгъва на две, се отваря. Чак ми идва странно. Отдавам го донякъде на малко по силния мотор?!?!
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: '71 Kansas beige Beetle 1302L Convertible
Работата стигна до бояджията, но той в момента е зает . Да кажем, че след 1 седмица влиза за боя и след още един месец сигурно ще сглобяваме. Лятото чичо Ханс трябва да се радва на слънцето в Германия със пуснат гюрук.
Купето е само на грунд в момента, ще пусна някоя друга снимка довечера.
Купето е само на грунд в момента, ще пусна някоя друга снимка довечера.
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: '71 Kansas beige Beetle 1302L Convertible
Голямо браво от мен!!! Искаме снимки обаче.
П.С. Влюбих се в кармана ви между другото
П.С. Влюбих се в кармана ви между другото
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: '71 Kansas beige Beetle 1302L Convertible
Преди 2 месеца казах, че ще снимам купето в бояджийното - е направих го, но не пуснах снимките.
Ето ги и тях:
Мина малко време и купето бе боядисано, но имахме друга работа преди да почнем сглобяването. Забави ни това:
Това:
Това:
Както и това:
И така превъртаме лентата до преди 4-5 дена - тук се готви сватба:
И така, обявявам ви за законни купе и шаси!
Личи си, че шасито и двигателя са чакали доста време , прахоляка се трупа със милиметри .
Вече сме доста напред - ел. инсталацията цялата е поставена и "прогонена", мокети, интериор, предно окачване и пр. - утре ще щракна още някои друг фотос. Тук с гюрука ще има някакъв филм, ама още не съм чел сценария... ще видим...
Ето ги и тях:
Мина малко време и купето бе боядисано, но имахме друга работа преди да почнем сглобяването. Забави ни това:
Това:
Това:
Както и това:
И така превъртаме лентата до преди 4-5 дена - тук се готви сватба:
И така, обявявам ви за законни купе и шаси!
Личи си, че шасито и двигателя са чакали доста време , прахоляка се трупа със милиметри .
Вече сме доста напред - ел. инсталацията цялата е поставена и "прогонена", мокети, интериор, предно окачване и пр. - утре ще щракна още някои друг фотос. Тук с гюрука ще има някакъв филм, ама още не съм чел сценария... ще видим...
- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: '71 Kansas beige Beetle 1302L Convertible
поздравления както винаги резултата е спиращ дъха
пропуснали сме някой и друг епизод от филма но се надявам поне продължението на този да видим
а сценаристите сигурно са измислили нещо интересно
да видим какво ще е ...
пропуснали сме някой и друг епизод от филма но се надявам поне продължението на този да видим
а сценаристите сигурно са измислили нещо интересно
да видим какво ще е ...
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: '71 Kansas beige Beetle 1302L Convertible
харесвам тези филми
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта