Тежък случай - реставрацията на Bugsy...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Купонът продължава:
Тоя детайл гние, гнил е и ще продължава да гние на всички 1200(при 1300 процеса донякъде е спрян с някякъв странен уплътнител), докато не се направи нещо такова:
и тука основна обработка на детайл преди затваряне:
оглеждане:
псуване на ръждата и полужението, щото мястото е такова, че ако го изчистя с пясъкоструя няма как да искарам после пясъка, който ще отиде чак от другата страна на купето.
решението е с телените четки, коя на дрелка, коя на шлайфа, коя на ръка, къде с шкурка, къде с нож, който е бърникал там при не разкачени купе-шаси, знае колко е неудобно за инструмент...
намазване 2 ръце с ръждопреобразовател, за да се пребори с пропуснатите ръжди:
изчакване 24 часа и обработка 2 ръце със цинк за студена обработка, за да пази евентуалната останала ръжда от търкането, шкуркането и ръждопреобразуването:
изчакване на още 24 часа и нанасяне на 2 ръце епоксинен грунд:
после може и боя (2 ръце), но гунда е доста як и понеже не се вижда вместо боя още едно боядисване с 2 ръце грунд. След като прага се монтира на място и преди да се затвори нацяло мястото го нахаках чак до другата страна (както опитах и с другите химии) със специалният за затворени места по купето - течен парафин, който никога не изсъхва и като го види влага се чуди къде да избяга...
Тоя детайл гние, гнил е и ще продължава да гние на всички 1200(при 1300 процеса донякъде е спрян с някякъв странен уплътнител), докато не се направи нещо такова:
и тука основна обработка на детайл преди затваряне:
оглеждане:
псуване на ръждата и полужението, щото мястото е такова, че ако го изчистя с пясъкоструя няма как да искарам после пясъка, който ще отиде чак от другата страна на купето.
решението е с телените четки, коя на дрелка, коя на шлайфа, коя на ръка, къде с шкурка, къде с нож, който е бърникал там при не разкачени купе-шаси, знае колко е неудобно за инструмент...
намазване 2 ръце с ръждопреобразовател, за да се пребори с пропуснатите ръжди:
изчакване 24 часа и обработка 2 ръце със цинк за студена обработка, за да пази евентуалната останала ръжда от търкането, шкуркането и ръждопреобразуването:
изчакване на още 24 часа и нанасяне на 2 ръце епоксинен грунд:
после може и боя (2 ръце), но гунда е доста як и понеже не се вижда вместо боя още едно боядисване с 2 ръце грунд. След като прага се монтира на място и преди да се затвори нацяло мястото го нахаках чак до другата страна (както опитах и с другите химии) със специалният за затворени места по купето - течен парафин, който никога не изсъхва и като го види влага се чуди къде да избяга...
BuGmaN написа:Работата е там, че тея коли не се изкърпват, нито кърпят, а се реставрират, лошото е, че 99% от майсторите нямат и представа какво е тва, а и да имат не могат да се справят, защото просто винаги са кърпили. Такива изкъпени коли по-добре далече от тях, щото може, така да е направена, че да няма възтановяване после, по-точно да иска двойно и тройно работа средства и време, отколкото една на пръв поглед изглила кола но некърпена кола......
- Momchil82
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 14:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Това е начина за изработване на детайлите, в смисъл целият детайл, който се състои от няколко извивки, чупки и прочие, се сглобява по начина, който си предоставил. Само имам един въпрос, ламарината от която си направил детайлите колко е дебела? Защото там се иска минимум 1.5 мм.
Ако не се занимаваш с автотенекеджииски услуги, това което си показал е направо професионализъм
А ако се занимаваш, то тогава знаеш как става. Успех с проекта!
Ако не се занимаваш с автотенекеджииски услуги, това което си показал е направо професионализъм
А ако се занимаваш, то тогава знаеш как става. Успех с проекта!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
По принцип слагам навсякъде, такава ламарина, каквато е, само на някой места си позволявам да слагам 1,5мм. главно, където е подсилено оригинално с 2 ламарини по 1мм. една върху друга, където е възможно да се избегне припокриването също преправям. Не може да се слага по дебела ламарина, отколкото е на повечето места, защото колата при движение се осуква постоянно и, ако стане прекалено здраво - на някой места ще започне повече да се осуква, на други ще се нацепи ламарината пък.
Да в момента съм не автотенекеджия, а рестевратор, работя по 1300-74 на колега от София, чиято реставрация е пълна, тоест цялата кола е разглобена на съставни части до последното болче и се прави наново, ще става къстъм със оптимално спортно окачване и спортен мотор за всекидневно каране в градски условия...
Да в момента съм не автотенекеджия, а рестевратор, работя по 1300-74 на колега от София, чиято реставрация е пълна, тоест цялата кола е разглобена на съставни части до последното болче и се прави наново, ще става къстъм със оптимално спортно окачване и спортен мотор за всекидневно каране в градски условия...
- Momchil82
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 14:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Браво на теб!
Това ми е ясно за ламарините, тъй като се занимавам и аз (като хоби един вид се явява ) с автотенекиджия. Ясно ми е, че на местата където кърпиш или реставрираш, трябва да се използва същата ламарина, като дебелина говоря. Кажи ми само колко пари ще му седни проекта на този човек? Говоря ти за реставрацията и модификацията на двигателя ( груба сметка ми направи ако може разбира се
Това ми е ясно за ламарините, тъй като се занимавам и аз (като хоби един вид се явява ) с автотенекиджия. Ясно ми е, че на местата където кърпиш или реставрираш, трябва да се използва същата ламарина, като дебелина говоря. Кажи ми само колко пари ще му седни проекта на този човек? Говоря ти за реставрацията и модификацията на двигателя ( груба сметка ми направи ако може разбира се
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Не зная още, колко ще излезе като крайна цена, рано е да се каже, но няма да е малко, щото там панелите се заменят с нови и почти нищо не се прави от ламарина, двигателя освен, че ще е 1600 почти нищо още не сме решили, не се знае с карб ли ще е или инж. турбо може би..., подменят се абсолютно всички гумени уплътнения, бравите, дръжките, всички болтове и гайки, спирачни системи, целия интериор, седалките, предна и задна престилка, нови калници, джанти и поръчваме само най-доброто, поне полувината части ще са немски, абе нова кола ще стане просто, но без разрешение от клиента за цифри не мога да говоря, дори снимки не мога да постна...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Да не забравяме, че въздушния двигател на Порше е първият двигател с турбо на сериен автомобил. Най-лесно е да си купиш готов комплект и да го монтираш. Друг вариант е да си купиш идж. система и да и монтираш турбо. Другия начин е да си набавиш сам части от някой други двигатели и да си сглобиш системата, тук, май най-лесния вариант е карб. от Рено-турбо. Колкото до големината на Турбото, тенденцията на световните производители е към намаляване на размера, за да може да се разавърта от по-ниски обороти, докато пък голямото ще даде коне по късно, но ще нагнети повече въздух и от там повече коне ще излязат...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта