Тежък случай - реставрацията на Bugsy...

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнениеот stenly_r » Пон 05 фев 2007 22:44


Стига , бе пич! Моята беше доста по-зле, ама си стигна на собствен ход до операционната(патологията може би:)). Важно е желанието, а Бъгман очевидно има много ... На мен ми харесва...
Това с ватата не се бях сетил - аз използвах микропореста гума...




Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Вто 06 фев 2007 9:48


То на нас желание не ни липсва, условия няма.


Потребителски аватар
SPITFIRE
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 26 мар 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SPITFIRE » Вто 06 фев 2007 15:57


batetony67 написа:То на нас желание не ни липсва, условия няма.


Алелуя братко!Каза го!!!Ама добави и средства...


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batbobo » Вто 06 фев 2007 16:51


Липсата на средства се компенсира с желание и време
BuGmaN-e станало е много добре и хайде подкарвай го вече :D


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 06 фев 2007 18:43


SPITFIRE написа:Бате не искам да те обидя нещо ма аз на твое място направо я хвърлям и не се занимавам да кърпя за лудо...в такова състояние е в мозъчна смърт купето...ма това бих направил аз!

Не мога да ти се обидя, то зависи колко държиш на колата си, а аз я имам от 10-тина години, карал съм я къде ли не, ходил съм къде ли не и на нея и дошло времето да се пооправи и аре на боклука, е не мога да те разбера, не и за 43 годишна кола, не и за Bugsy... :wink:


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))))

Мнениеот Perso » Вто 06 фев 2007 23:47


Имаш ли желание всичко става!


Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dunhill1680 » Чет 08 фев 2007 20:06


SPITFIRE написа:Бате не искам да те обидя нещо ма аз на твое място направо я хвърлям и не се занимавам да кърпя за лудо...в такова състояние е в мозъчна смърт купето...ма това бих направил аз!


Човече какъв е смисъла от поста ти!?!?! Ако ти си хвърлил толкова труд и любов по нещо, дали пак толкова лесно ще поставяш диагнози.... Не се ли замисляш, че така убиваш желанието и хъса на човека? Толкова труд заслужава единствено уважение, а не хитри идеи като твойте.


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Е бре Миташки!

Мнениеот Perso » Пет 09 фев 2007 16:31


От къде е измисли тая пяна в прага?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Е бре Миташки!

Мнениеот BuGmaN » Чет 22 фев 2007 20:53


Perso написа:От къде е измисли тая пяна в прага?

Ми не ми хрумна нищо по-добро съществуващо на пазара с което да се преборя с конденза в праговете и да не се свие или изгори при заваряването. :roll: Обаче пак ще се повторя, но системата е надежна и изолацията ще искара супер-дълго, единственно ме притеснява предишният праг, защото там не увих минералната вата със скоч и алуминиева лента и да не земе да се рони с времето и да отслабне изолацията, но 10г. ще искара 100%. Сега още омувам дали да оставя,както при оригиналния - системата за проветрение???:wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 22 фев 2007 21:08


...Ми преди няколко дни се прибирам за вечеря, а то боб с месо, но един едър и като се надумках, като ми се наду след малко корема, ще се пръсне и болки яко, викам си аре в гаража да правя нещо дребно за да има движение, белким ми мине корема, така и стана след час-два вече не ме болеше и имах един детайл по-малко за кърпене - ето и резултата от лечебния процес :twisted: 8) ... :wink:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:)))

Мнениеот Perso » Чет 22 фев 2007 23:08


Имаш напредък :beer
Но където може карай без срезове и шевове!
Правиш шаблона от картон от там на една дъска/зеге/оберфреза/ и причукваш и става - Кореком!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 31 мар 2007 1:17


Малък въпрос към патилите, не съм сигурен трябва ли да е хваната долната част на ламатината с отворите през, която минават болтовете на долната панта на вратата, външната част на тая ламаринка о оставена свободна, вероятно за да потдава и убира вибрациите, навътре към купето е хваната тучково за колонката :roll: ... помагайте, имам ден-2 за анти-корозионни обработки и затварям колонката и слагам прага... :wink:


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Съб 31 мар 2007 8:27


Дай снимка да се сетя за какво иде реч?
Вътре в колонката има усилваща тенекия която трябва да я завариш за прага.
И пишете с повече ентер-и, че ми е малък монитора и като чета само
места налево - надесно!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 31 мар 2007 12:42


Изображение
Да за нея става въпрос, но се съмнявах, че е заварена и за прага, защото няма как да стане при производството,
но явно затова е кръглия отвор(към 25мм.) в колонката, има и 1 по-малък(към 15мм.) който не е ясно за какво е...


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 05 май 2007 21:08


Изображение
Изображение
Тая кола, колкото повече се въртя около нея все по-зле става и по-малко ламарини остават :shock :banghead: :
Изображение
Изображение
старата колонка и врата са удряни в катасстрофа и реших да сменя всичко да не се ядосвам след години и да се връщам пак тука...
"Новата" колонка барабар със задния и въпрешен панел одарих на пясъкоструя и грундирах, загубих още 2 дни, но стана както трябва:
Изображение
Изображение
Укрепих и одрязох старата колонката:
Изображение
Изображение
Изображение
Сега следва напасването, което е голяма игра, а и не е за сам човек, но няма начин, днеска за малко да стане но не ми издържаха нервите :closed: и захванах други задачи, утре други ден ще пробвам как ще върви на бутилка-2 истудена Леденика :twisted: ... :wink:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта