Стига , бе пич! Моята беше доста по-зле, ама си стигна на собствен ход до операционната(патологията може би:)). Важно е желанието, а Бъгман очевидно има много ... На мен ми харесва...
Това с ватата не се бях сетил - аз използвах микропореста гума...
Тежък случай - реставрацията на Bugsy...
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
SPITFIRE написа:Бате не искам да те обидя нещо ма аз на твое място направо я хвърлям и не се занимавам да кърпя за лудо...в такова състояние е в мозъчна смърт купето...ма това бих направил аз!
Не мога да ти се обидя, то зависи колко държиш на колата си, а аз я имам от 10-тина години, карал съм я къде ли не, ходил съм къде ли не и на нея и дошло времето да се пооправи и аре на боклука, е не мога да те разбера, не и за 43 годишна кола, не и за Bugsy...
- dunhill1680
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
SPITFIRE написа:Бате не искам да те обидя нещо ма аз на твое място направо я хвърлям и не се занимавам да кърпя за лудо...в такова състояние е в мозъчна смърт купето...ма това бих направил аз!
Човече какъв е смисъла от поста ти!?!?! Ако ти си хвърлил толкова труд и любов по нещо, дали пак толкова лесно ще поставяш диагнози.... Не се ли замисляш, че така убиваш желанието и хъса на човека? Толкова труд заслужава единствено уважение, а не хитри идеи като твойте.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Е бре Миташки!
Perso написа:От къде е измисли тая пяна в прага?
Ми не ми хрумна нищо по-добро съществуващо на пазара с което да се преборя с конденза в праговете и да не се свие или изгори при заваряването. Обаче пак ще се повторя, но системата е надежна и изолацията ще искара супер-дълго, единственно ме притеснява предишният праг, защото там не увих минералната вата със скоч и алуминиева лента и да не земе да се рони с времето и да отслабне изолацията, но 10г. ще искара 100%. Сега още омувам дали да оставя,както при оригиналния - системата за проветрение???:wink:
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
...Ми преди няколко дни се прибирам за вечеря, а то боб с месо, но един едър и като се надумках, като ми се наду след малко корема, ще се пръсне и болки яко, викам си аре в гаража да правя нещо дребно за да има движение, белким ми мине корема, така и стана след час-два вече не ме болеше и имах един детайл по-малко за кърпене - ето и резултата от лечебния процес ...
:)))
Имаш напредък
Но където може карай без срезове и шевове!
Правиш шаблона от картон от там на една дъска/зеге/оберфреза/ и причукваш и става - Кореком!
Но където може карай без срезове и шевове!
Правиш шаблона от картон от там на една дъска/зеге/оберфреза/ и причукваш и става - Кореком!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Малък въпрос към патилите, не съм сигурен трябва ли да е хваната долната част на ламатината с отворите през, която минават болтовете на долната панта на вратата, външната част на тая ламаринка о оставена свободна, вероятно за да потдава и убира вибрациите, навътре към купето е хваната тучково за колонката ... помагайте, имам ден-2 за анти-корозионни обработки и затварям колонката и слагам прага...
:))
Дай снимка да се сетя за какво иде реч?
Вътре в колонката има усилваща тенекия която трябва да я завариш за прага.
И пишете с повече ентер-и, че ми е малък монитора и като чета само
места налево - надесно!
Вътре в колонката има усилваща тенекия която трябва да я завариш за прага.
И пишете с повече ентер-и, че ми е малък монитора и като чета само
места налево - надесно!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Тая кола, колкото повече се въртя около нея все по-зле става и по-малко ламарини остават :
старата колонка и врата са удряни в катасстрофа и реших да сменя всичко да не се ядосвам след години и да се връщам пак тука...
"Новата" колонка барабар със задния и въпрешен панел одарих на пясъкоструя и грундирах, загубих още 2 дни, но стана както трябва:
Укрепих и одрязох старата колонката:
Сега следва напасването, което е голяма игра, а и не е за сам човек, но няма начин, днеска за малко да стане но не ми издържаха нервите и захванах други задачи, утре други ден ще пробвам как ще върви на бутилка-2 истудена Леденика ...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта