И с Леденика и с 2 и без - работата не ставаше, след още 10-тки опити лявата страна на колата идваше с 15мм. по широка - получих фобия, немах нерви вече. Помолих за помощ мой приятел(един от учителите ми по тенекеджийство), друго е на чужда кола, там е по-лесно - чаках го 2 седмици да намери свободна вечер и дойде, но пак същата работа... На другия ден фобията ми трябваше да се махне и да се справя сам - сметнах, че след като вратата не е крива(гледах 100 пъти) рамката на стъклото ще да е, така и излезе, пробвах друга врата става, сложих вратата на здрава кола и изправих рамката и най накрая работата заспа - колонката ми е напасната перфектно, финното напасване предстои, но сега фугите са с точност 0,25мм. ...
Обаче, явно не съм злопаметен, а и супер оптимист и веднага започнах със смяна на поредния панел - какво ли ме чака там
"Новият панел" смъкнат от същата кола от, която и колонката - да е жива и здрава , а мислех, че не става за нищо , удрям му пясъкоструя, цинка и грунда и го лепвам.
...
Тежък случай - реставрацията на Bugsy...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Мерси Персо , но то почти не остана гнилоч , имам и панелите на задните калници, освен това го подсилвам, аеродинамично дъно слагам щото ще бъде спортното ми купе, трябва да мое да зима завои на 2-3 гуми, да прави пергели и да носи на мощен мотор, спортно окачване, силна музика и високи скорости(и кабрио евентуално), а иначе друго купе по-зраво и аз имам но няма смисъл да го режа, а и за него други идеи имам в главътъ . Измисли, нещо предни калници, там...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Не знам къде ми се дянаха снимките , иначе съм нарязал и старите кърпежи по подкалниците, свалил съм лявата планка там където се държи купето за шасито при торсионите, подготвил съм предната колонка за монтиране на прага и днес няма да пипам там, защото пясъкоструената планка е намазана с ръждопреобразовател и ще се чака цял ден да действа, по късно цинк и епокциден грунд и монтаж, още не съм решил 5 или 10мм. да е тампона там ...
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Bugman аиде довършвай го че чатаме да го покажеш и до е нещо по добро от това http://www.youtube.com/watch?v=fViGfH3Uh2M&NR=1
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Малко, вече стари снимки на поредния труден детайл, бях си втълпил, че няма повече, но уви, а този наистина беше предизвикателство, часове пердаших с чука по ламарината 1мм., особенно без вацоваща машина и преса (забравих как се казва)като на хамериканците дето гледаме по Дискавъри за да се получи нещо като четвъртинка от бейзболна топка ...
... след това още 2-3 пъти свалях чуках и качвах детайла докато легне плътно и на вътрешния панел, където е точковата заварка, имам и снимки на окончателното завършване, но нещо се крият из ПЦ-тата...
... след това още 2-3 пъти свалях чуках и качвах детайла докато легне плътно и на вътрешния панел, където е точковата заварка, имам и снимки на окончателното завършване, но нещо се крият из ПЦ-тата...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта