Избор маховик

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Избор маховик

Мнениеот desso » Сря 30 май 2012 13:35


Здравейте колеги,
някой знае ли колко тежат маховиците 12 В, 130 зъба, слагани на Т1, 180 мм, 200 мм.
Гледах в каталози че има 200 мм на тегло 7 и 5,6 кг. Кой вариант е по удачен за 1600 мотор с степен на сгъстяване 8, вала е бразилски с по голям ход на клапаните но с незнайно газорапределение и прогресивен карб.




Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Избор маховик

Мнениеот stingray » Сря 30 май 2012 15:18


Аз имам чисто нов маховик към 130 зъба. Ако искаш да го претегля и да ти кажа ?


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор маховик

Мнениеот asentm » Сря 30 май 2012 21:18


ако искаш мотора да се развърта по-бързо и мощността да му е във високите обороти- лекия.
ако искаш да имаш висок въртящ момент на ниски обороти - тежкия.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Избор маховик

Мнениеот BuGmaN » Сря 30 май 2012 21:26


Аз съм "късал" 2 пъти и повече неща, на 7-маците след 4500 нещо се им става... :lol: , затова карам само с леки и балансирани от проверен майстор... :wink:


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор маховик

Мнениеот desso » Чет 31 май 2012 7:39


[quote="stingray"]Аз имам чисто нов маховик към 130 зъба. Ако искаш да го претегля и да ти кажа ?[/quote
Колега притегли го ако можеш.
Претеглих 215 мм за Т1 той тежи 7 кг


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор маховик

Мнениеот desso » Чет 31 май 2012 7:45


Ако някой има за продаване маховик 200 мм да свирка. Възможен е бартер за маховик 215 мм с притискателен диск Сакс


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Избор маховик

Мнениеот stingray » Чет 31 май 2012 9:12


моя е с диаметър на леглото за притискателния диск 175мм


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Избор маховик

Мнениеот bai vicho » Чет 31 май 2012 20:29


Моя маховик е 220мм от порш 904 Мартин Уокар.Взех го главно заради голямата триеща площ на саеденителя.
Много след това го претеглих с набит нов венец и се оказа завидните 5800гр. :Mr Green Fun
Та питам при положение че имаш 215 маховик,защо ти е 200мм?Обиколката им е същата.
Не зная само има ли разлика в теглото им.


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор маховик

Мнениеот desso » Пет 01 юни 2012 7:01


Търся маховик 200 мм защото си купих притискатален дист 200 мм с паричка, т.е. за стария модел аксиален лагер. Скоростната ми кутия е от 1200 преди 1965г. и няма възможност за монтаж на водач за аксиалния лагер.


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Избор маховик

Мнениеот bai vicho » Съб 02 юни 2012 21:28


Не ти трябва водач за стария модел лагер,той си стои на вилката и се върти само по оста.
Слагай смело лагера е съчмен и ляга идеално на диафрагмения 215мм диск.
Изпробвано е при най натоварените такива двигатели монтирани на атракционни влакчета в Албена и Слънчев бряг и се е доказало с времето че опита е успешен.
Аз също съм без водач на лагера.
Евентуално може да ти се наложи да изпилиш корпуса на кутията ако ти опира венеца.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Избор маховик

Мнениеот BuGmaN » Нед 03 юни 2012 11:45


И аз преди години съм карал, така :banghead: , само дето старият лагер натиска цинтрално с около 10мм. по рано и когато е съчетан с диафрагмен притискател той работи на една страна и е само въпрос на време да стане беля... :012: Да не говорим, как често, претриса при тръгване, особенно, ако ти е "по-жив" моторът. :x Дори с подложка от корава стомана пак не е толкова надеждно, както с диафрагменият произведен специално за целта. eusa


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Избор маховик

Мнениеот bai vicho » Нед 03 юни 2012 21:46


Как натиска 10мм по рано то цял сантим бре за натиска да питам от ляво или от дясно натиска повече че 15-20 летни сезона с по 100л.бензин и 1500л.газ никой не е споменал за таквиз болежки.
За претрисането при диска с палците ако не са регулирани съм сагласен ,при диафрагмения лагера купира повърхноста.


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор маховик

Мнениеот desso » Пон 04 юни 2012 7:12


До колкото разбрах мога да сложа аксиален лагер от новия модел без водач на първичния вал.


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Избор маховик

Мнениеот bai vicho » Пон 04 юни 2012 21:25


Новия модел лагер не съм сигурен че става без водач.
За стария съм сигурен.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта