1303...2...1...GO!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Чет 19 юли 2012 7:35


Тампона на макферсона на моята е 1:1 с Шкода Фаворит или фелиция ... трябва да потърся оригиналния номер да ти кажа. Струваше 3-4 лв.




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Съб 21 юли 2012 1:07


още една малка стъпка напред :mrgreen:
DSC00010 (1).JPG
DSC00010 (2).JPG
DSC00010 (3).JPG

Последна промяна от rough на Вто 05 мар 2013 16:47, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Съб 21 юли 2012 10:40


Страхотия :applause:, много-добре си движиш.
Струва ми се, че задницата ще стане доста-широка и калниците ще трябва да бъдат много-широки и се опасявам да не стане прекалено грубо и грозно... :screwy


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот disc » Съб 21 юли 2012 19:22


Зависи от джантите...
Но със тези, например:
Изображение
Ще стои така:
Изображение


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот batbobo » Нед 22 юли 2012 8:28


С тези носачи задницата ще се разшири с по 4 см от страна. Моите калници са разширени с по 4 см и мога да предоставя за проба в последствие калник и джанта 10J 17"
Не случайно попитах за дължината на полуоската и аз съм събрал такива носачи но нямам полуоски все още


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Нед 22 юли 2012 9:52


На мен ми изглеждаше доста-повече, иначе, ако е по 4см. нищо страшно няма, аз "Bugsy" го карах с нещо 6-8см. фланци и влизах (буквално) в оригиналните калници с гуми до 205 на 15... :)


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот asentm » Нед 22 юли 2012 10:08


BuGmaN написа:На мен ми изглеждаше доста-повече, иначе, ако е по 4см. нищо страшно няма, аз "Bugsy" го карах с нещо 6-8см. фланци и влизах (буквално) в оригиналните калници с гуми до 205 на 15... :)

Бъгси не е с голи полуоски и затова влизат! "Голите" имат карета и от двете страни и ще дере. Ти знаеш де :lol:


Потребителски аватар
jamie1
Мнения: 542
Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
Автомобил: Chevrolet Aveo LT
Двигател: DOHC
Местоположение: Сливен

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот jamie1 » Нед 22 юли 2012 11:12


Колега поздравление за проекта с който си се захванал.Задачата ти никак не е лесна,но ще видиш,че накрая парите и времето което си отделил за възтановяване на костенурката ще са си стрували.Успех с проекта :да: .Ще следя темата ти с интерес.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот asentm » Нед 22 юли 2012 18:18


jamie1 написа:....но ще видиш,че накрая парите и времето което си отделил за възтановяване на костенурката ще са си стрували.....

У нас това струва много, но после не се цени. Тоест освен удоволствието, после това нищо не струва :screwy


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 22 юли 2012 21:53


batbobo написа:С тези носачи задницата ще се разшири с по 4 см от страна. Моите калници са разширени с по 4 см и мога да предоставя за проба в последствие калник и джанта 10J 17"
Не случайно попитах за дължината на полуоската и аз съм събрал такива носачи но нямам полуоски все още


полуоски от транспортер ще ти свършат работа...може да се наложи да се коригира дължината само но на главина порше заспива...за там са си правени :да:

на мен дължината от порше ми идва точно на Т2 скоростна кутия(имам и транспортер полуоски ше ги премеря утре и ако са еднакви няма да се очудя)
а скоростни кутий вече имам 2броя :Mr Green Fun ако някой иска може да спазарим едната със 3 ребра най-стария варянт без уши на камбаната...дават я до 200магарета да не мърда
аз като по надъхан си взех по късната версия със уши на камбаната...по нета пише че до 300коня няма да се разцепи :bowdown
не че ще мога да ги намеря отнякъде тия коне ама да има :mrgreen:
и като за капак си намерих и диференциял от бус синхро с механичен болкаж scare дрифатарите да завиждат :banana


а широчината и мен ме притеснява ???
носачите разширяват и отделно съм си взел преходни фланци (5х130 към 5х100 35мм ширина) за да мога да имам по голям избор на джанти а и имам New beetle та мога да си го разменям от едната на другата :да:


?????? някой играл ли си е да слага стабилизираща щанга отзад ??????


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Нед 22 юли 2012 22:54


Чеки, че ми стана интересно за дифа, понеже единият ми бус искал да е OFFROAD и сещайки се за него се питам, тоя диф от Т3 става ли на Т2 кутията, щото няма да е лошо да имам и блокажче, нещо... eusa


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 22 юли 2012 23:42


ами...при мен стана
само трябва да се разпробие кутията и да се сложи водач за вилката която управлява заключването

рових се из нета и за бусовите скорости открих че фабрично слагат LSD на някой кутий но затрих темата и незнам в кои ги има ???


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот asentm » Пон 23 юли 2012 6:21


за това си требе нова тема :screwy


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пон 23 юли 2012 11:44


asentm написа:за това си требе нова тема :screwy


ами някой да се амбицира и да пусне...аз още имам само информация но не и опит такаче засега съм пасивен :Mr Green Fun


Type 2

unless otherwise stated.

Codes
Model
Final Drive Notes

AA 1200 4.375 From Chassis No 0 981 810
AB 1300 4.375 Up to 8/70
AC 1500 4.125 also some 1300 from 8/70
AD 1200 4.375 Limited Slip Differential
AE 1300 4.375 Limited Slip Differential
AF 1500 4.125 Limited Slip Differential up to 8/70; also some 1300 from 8/70
AG 1200 4.375 Type 147 Fridolin
AH 1500 4.125 IRS from 8/68
1600 4.125 8/69 – 8/72
AK 1500 3.875 Type 181 up to 8/70
1600 3.875 Type 181 from 8/70
AL 1500 3.875 Type 181 with LSD up to 8/70
AL 1600 3.875 Type 181 with LSD from 8/70
AM 1300 4.375 Saloon and Cabrio from 8/70
AN 1600 3.875 Karmann Ghia with IRS from 8/70
AO 1600 4.125 Karmann Ghia from 8/70
AP 1300 4.375 LSD from 8/70
AQ 1600 4.125 LSD 8/70 – 8/72
AR 1600 3.875 Karmann Ghia with LSD from 8/70
AS 1600cc 3.875 From 3/72
AT 1600 3.875 1303s and Cabrio from 3/72
AU 1600 3.875 1303s and Cabrio from 3/72 with LSD
BA 1300 / 1500 4.375 Semi Automatic from 8/68 – 8/70
BC 1300 / 1500 4.375 Semi Automatic from 8/68 – 8/70 with LSD
BE 1600 4.125 Semi Automatic from 8/70 – 8/71
BF 1600 4.125 Semi Automatic from 8/70 – 8/71 with LSD
BG 1600 4.125 Karmann Ghia Semi Automatic from 8/70
BH 1300 4.125 Karmann Ghia Semi Automatic from 8/70 with LSD
BJ 1300 4.375 Semi Automatic from 8/70
BK 1300 4.375 Semi Automatic from 8/70 with LSD
BL 1600 4.125 Semi Auto
BK 1300 4.375 Semi Automatic from 8/70 with LSD
DA 1500 /1600 4.125 Type 3 Swing-axle up to 8/68
DB 1500 /1600 4.125 Type 3 Swing-axle up to 8/68 with LSD
DC 1500 /1600 4.125 Type 3 IRS from 8/68
DD 1500 /1600 4.125 Type 3 IRS from 8/68 with IRS

незнам кое е по добре LSD или lock differential при положение че из нета разправят че е почти невъзможно да си намериш читаво LSD от стара кутия а новите са от около 1000$ нагоре


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Пон 23 юли 2012 23:51


Темата, трябва да я пуснеш ти, щото най-четеш по "материята", последно време...
PACH може да помогне с инфото за Т3-китий...
nik1302 също, трябва да има какво да постне...
И да стане тема... :beer
Трябва да се мислят и евтини варианти за промяна на предавките, щото, който е карал, нещо-повече от 25-коньов мотор (не, че съм карал, такъв), знае какво е с къси-скорости, извънградско, ако ще и 200 коня да са зад кутията... :)



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта